• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2021 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 10:50

Detail zákazky Z20216047

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2021 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 10:50

Základné údaje

Z20216047

OF-232979

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5670142

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35828382

EUROSAFE s.r.o.

Smrečianska 43, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Archivačné trezory

trezory, archivačné trezory

  • 44421300-0 - Trezory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trezor č. 1
Funkcia
Trezor pre potreby archivovania utajovaných skutočností
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trezor č. 1 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vonkajšie rozmery: 1880 x 670 x 565 mm
vnútorné rozmery: 1770 x 560 x 400 mm
kapacita: 35 šanónov
vnútorná výbava: 4 police
zámkový systém: kľúčový trezorový zámok STUV (alebo ekvivalentný)
certifikát NBÚ: typ 2 (DÔVERNÉ)
 2. Trezor č. 2
Funkcia
Trezor pre potreby archivovania utajovaných skutočností
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trezor č. 2 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vonkajšie rozmery: 710 x 540 x 565 mm
vnútorné rozmery: 590 x 430 x 400 mm
kapacita: 5 šanónov
vnútorná výbava: 2 police
zámkový systém: kľúčový trezorový zámok STUV (alebo ekvivalentný)
certifikát NBÚ: typ 2 (DÔVERNÉ)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - 1x Bratislavský kraj. Miesto doručenia výšková budova, 4. poschodie. Prístup k budove: parkovanie pred budovou. Prekážky: rampa pre ZŤP, šírka 100 cm, 2x dvojkrídlové dvere, výťah má šírku otvoru 74 cm, nosnosť výťahu 630 kg.
Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdanie predmetu zákazky.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Cenu za príslušný tovar sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa doručenia.
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať do 2 pracovných dní rozpis ceny pre jednotlivé položky v eur bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v eur vrátane DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Objednávate sa zaväzuje zaslať do 2 pracovných dní podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky (presnú adresu miesta dodania).
Objednávateľ určuje, že v prípade, ak sa v rámci špecifikácie nachádza technická špecifikácia predmetu zákazky, ktorá prípadne odkazuje na konkrétneho výrobcu, značku, výrobný postup, atď., dopĺňa objednávateľ opis špecifikácie predmetu zákazky slovami "alebo ekvivalentný".
V prípade, že dodávateľ nevyžaduje možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojom návrhu obchodný názov materiálu alebo výrobku, ktorý bol v objednávkovom formulári označený obchodným názvom, bude mať objednávateľ zato, že dodávateľ uvažoval s tým materiálom, prípadne výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol objednávateľ v objednávkovom formulári.
Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov, musia tieto mať minimálne vlastnosti (parametre) zodpovedajúce vlastnosťami (parametrami) výrobkov (materiálov), ktoré uviedol objednávateľ v opise. Dôkazy o ekvivalentnosti návrhu (návrhov) výrobkov (materiálov), je dodávateľ povinný predložiť do 2 pracovných dní od zazmluvnenia v položkovitej cenovej ponuke. Konečné posúdenie rovnocennosti (ekvivalentnosti) je výlučne v kompetencii objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ševčenkova 32, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

10.05.2021 14:00

2,00 ks

2 600,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.04.2021 13:56

09.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 281
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2021 16:47 - Vstupná ponuka 2 599,99 € Cena s DPH
09.04.2021 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 2 599,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS