30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Servisné opravy a profylaktická údržba systému DTP štúdia
Servis, oprava, profylaktická údržba
Služba, Tovar
1. Servisné opravy a profylaktická údržba systému DTP štúdia
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručný servis, oprava, údržba a servis reprografických strojov a zariadení vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov |
Servis grafických staníc DTP štúdia vrátane podpory nainštalovaného DTP softvérového vybavenia (Adobe CS3 Design Premium, EFI Color Proof, Mac OS, Font server, Corel Draw PC Mac Lan) |
Servis a údržba periférnych zariadení |
Servis internej siete DTP pracoviska, ktorá zahŕňa správu Mac OS 10.6 Server s diskovým poľom (RAID), zálohovacím softvérom RETROSPECT (ide o internú sieť DTP štúdia, nezávislú od intranetovej siete RDS) |
Vykonávanie Color Management Systému polygrafického procesu výroby (vytvorenie a aplikácia ICC profilov periférnych zariadení – zariadenie pre digitálny nátlačok, osvitová jednotka, CTP zariadenie) |
Profylaktika technického a programového vybavenia |
Kontrola správnej funkčnosti zariadení, systémové kontroly jednotlivých komponentov počítačov, kontrola integrity dát na pevnom disku, kontrola operačných systémov |
Kontrola a vyčistenie HW (grafických staníc a pripojených tlačiarní) od mechanických nečistôt |
Údržba a oprava počítačovej siete grafických staníc a PC (interná sieť je nezávislá od intranetovej siete RDS) |
Podpora DTP programov alebo operačného systému, zálohovanie údajov |
Doškolenie zamestnancov v prevedených zmenách |
Servisné zásahy pri poruchách - havarijný stav |
Demontáž opotrebovaných alebo inak poškodených prvkov, montáž nových originálnych náhradných dielov |
Oprava častí technického zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Grafické stanice DTP štúdia vrátane podpory nainštalovaného DTP softvérového vybavenia (Adobe CS3 Design Premium, EFI Color Proof, Mac OS, Font server, Corel Draw PC Mac Lan) | ks | 1 | ||
PowerMac G5 – 2 súpravy, v. č.: YM54041QR6V (r. 2005), YM55100ER6V (r. 2006) | ks | 1 | ||
Termotransférová tlačiareň s vyrezávacím plotrom GERBER EDGE II, v. č.: N 10999 (r. 2004) | ks | 1 | ||
CTP zariadenie, v. č.: TJ2775 (r. 2008, r. 2018) | ks | 1 | ||
Laserové zariadenie HP 5550 LJ, v. č.: SJPGN67KG07 (r. 2006) | ks | 1 | ||
Ploter HP 5500ps, v. č.: X09-40558 vrátane SW správy Color Proof (r. 2004) | ks | 1 | ||
Fototlačiareň DNP (r. 2019) | ks | 1 | ||
Ploter HP LATEX 335, v. č.: MY72329011 (r. 2017) | ks | 1 | ||
Grafické štúdio (r. 2019) - iMAC/Retina 5K, Tlačiareň Epson Stylus R3000, Skener ScanMaker9800 KL | ks | 1 | ||
Interná sieť DTP pracoviska, ktorá zahŕňa správu Mac OS 10.6 Server s diskovým poľom (RAID), zálohovacím softvérom RETROSPECT (ide o internú sieť DTP štúdia, nezávislú od intranetovej siete RDS) | ks | 1 |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena (v EUR s DPH) za normohodinu práce. |
Maximálny finančný limit na pozáručné opravy, údržbu a servis reprografických strojov a zariadení vrátane náhradných dielov je 20.000,- EUR s DPH. |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou strojov a zariadení. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledujúce ukazovatele: |
- kvalitné a rýchle vykonanie opravy, údržby, servisu a služieb s tým spojených |
- operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb |
- vykonanie obhliadky a nacenenie potrebnej opravy, údržby alebo servisu, na základe čoho budú vystavené jednotlivé objednávky. Rozpočet vykoná dodávateľ položkovite. |
- účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu |
- v prípade potreby umožnenie prítomnosti zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy, a to aj v dielenských priestoroch dodávateľa |
- zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa |
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe objednávok. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu/dohodu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie stroja alebo zariadenia, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia a miesto poskytnutia služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t. j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy, resp. údržby, v nasledujúcich termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadenia: malé a stredné opravy do 2 dní v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, maximálne do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa; veľké, tzv. generálne opravy maximálne do 10 dní. Lehota plynie len v pracovných dňoch. |
Servisné práce budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod. |
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred údržbou alebo opravou, ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa potvrdí písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia objednávateľom. |
Dodávateľ vyhlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi, sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s § 2 a § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním objednanej služby vrátane likvidácie odpadu. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. |
Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnom čase (v hodinách) potrebnom na vykonanie opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, a údaje o použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len na základe hodín skutočne vynaložených na vykonanie opravy a údržby a na základe reálne použitých náhradných dielov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celková cenu v EUR s DPH a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky, a to v primeranom čase s prihliadnutím na povahu vady. |
Objednávateľ je oprávnený od dodávateľa vyžiadať potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/ distribútora pre SR o tom, že dodávateľ je spoločnosťou/firmou oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis reprografických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celého obdobia platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a) ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b) ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c) ak v rámci záručnej lehoty bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Zmluva/dohoda platí od momentu jej uzavretia do 31.12.2021 alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa zmluvy/dohody, podľa toho, čo nastane skôr. |
Za kasárňou 3; Kutuzovova 8;, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
09.04.2021 08:00 — 31.12.2021 12:00
1,00 normohodina
93,83
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2021 08:27
06.04.2021 10:00
06.04.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.03.2021 09:18 - Vstupná ponuka | 93,83 | € | Cena bez DPH |
29.03.2021 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 93,83 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: