• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2021 11:35

Detail zákazky Z20215982

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2021 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2021 11:35

Základné údaje

Z20215982

OF-233123

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5653931

Objednávateľ

00603422

Mestská časť Bratislava - Devín

Kremeľská 39, Bratislava, 84110, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

plyn, zemný plyn (ZP), dodávka plynu, preprava ZP, distribúcia ZP

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu počas 24 mesačnej platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OM č. 4100002571  Dom kultúry Rytierska 2 Bratislava kWh 131981
OM č. 4100001323 Materská škola Kremeľská 36 Bratislava kWh 141905
OM č. 4100007372 Požiarna zbrojnica Hradná Bratislava kWh 26850
OM č. 4100007413 Miestny úrad Kremeľská 39 Bratislava kWh 70592
OM - nové  Materská škola Kremeľská 36 Bratislava kWh 0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM č. 4100002571 Dom kultúry Rytierska 2 Bratislava POD kód: SKSPPDIS000110113752
OM č.4100001323 Materská škola Kremeľská 36 Bratislava POD kód: SKSPPDIS000110107568
OM č. 4100007372 Požiarna zbrojnica Hradná Bratislava POD kód: SKSPPDIS000110111120
OM č. 4100007413 Miestny úrad Kremeľská 39 Bratislava POD kód: SKSPPDIS000110111121
OM - nové Materská škola Kremeľská 36 Bratislava POD kód: SKSPPDIS070110051092
začiatik plnenia 01.05.2021
koniec plnenia 01.05.2023
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom obstarávania je dodanie  predpokladaného množstva zemného plynu na odberné miesta verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku. Zmluvné obdobie od 01.05.2021 do 01.05.2023.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky uvedené v tejto zmluve majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa, resp. pred inými predpismi dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať odberateľovi zemný plyn bez prerušenia v termíne podľa tejto zmluvy.
Obchodnou jednotkou je 1 kWh.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednaného plynu.
Dodávateľ predloží do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou plynu, a to samostatne pre každé odberné miesto objednávateľa.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie štruktúry jednotkovej ceny v členení podľa platných OPET, OUEP a Energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť plynárenstva. Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie konkrétnych taríf pre odberné miesta tak, aby boli čo najvýhodnejšie pre objednávateľa.
Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude aj splátkový kalendár mesačných úhrad za spotrebu plynu na OM s ročným vyúčtovaním.
Všetky ustanovenia návrhu na plnenie predmetu zmluvy, ktoré budú v rozpore s energetickými predpismi, OPET a OUEP sú od začiatku neplatné.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku na jeho odbernom mieste. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu do odberného miesta objednávateľa.
Podmienky súvisiace s distribúciou plynu upravuje prevádzkový poriadok príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS), do ktorej je OM objednávateľa pripojené.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odberných miestach.
Vysúťažená zmluvná cena je stanovená ako celková cena za dodávku plynu vrátane distribučných služieb a všetkých nákladov v zmysle OPET, OUEP a platnej legislatívy pre oblasť plynárenstva. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí  PDS a ÚRSO.
Vysúťažená zmluvná cena musí obsahovať všetky náklady, vrátane nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, poplatkov za odberné miesta, daňových nákladov a ďalších nákladov v zmysle platnej legislatívy. Teda je konečnou cenou za predmet zmluvy.
Úhrada za odobraný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou platbou za skutočne odobrané množstvo v danom mesiaci, ak to technické parametre odberného miesta umožňujú.
Dodávateľ faktúruje plnenie predmetu zmluvy podľa údajov oznámených PDS, do ktorej je OM objednávateľa pripojené, zistených odpočtom určeného meradla alebo podľa údajov o spotrebe určených na základe typového diagramu dodávky, alebo iným spôsobom na základe Energetických predpisov.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za predmet zákazky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne faktúrovaných čiastok.
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku alebo k dátumu ukončenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy platné Rozhodnutie Úradu pre reguláciu sieťových odvetví - povolenie na predmet podnikania v energetike v rozsahu podnikania: dodávka zemného plynu.
Objednávateľ požaduje predložiť do troch dní od uzatvorenia zmluvy čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú zmluvu o prístupe a distribúcii s prevádzkovateľom distribučnej siete, SPP - distribúcia, a.s., s uvedením čísla zmluvy a dátumu jej uzatvorenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady potrebné právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti na základe splnomocnenia Objednávateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie štruktúry jednotkovej ceny v členení podľa platných OPET, OUEP a Energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť plynárenstva. Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny.
Navrhnutá hodnota Podľa OUEP - OSOBITNÉ USTANOVENIA O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU bod 6.11 Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia alebo prekročenia zmluvného množstva objednanej komodity ak neprekročí toleranciu +/- 20% (minimálne množstvo je vo výške 80% predpokladanej spotreby, maximálne množstvo odberu je vo výške 120% predpokladanej spotreby).

Dodávateľ preberá za odberateľa zodpovednosť za odchýlku s čím má spojené finančné náklady, preto je potrebné doplniť toleranciu odberu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kremeľská 39, Bratislava - mestská časť Devín, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.05.2021 16:40 — 01.05.2023 16:40

371 328,00 kWh

17 164,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.03.2021 08:55

01.04.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 165
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2021 15:34 - Vstupná ponuka 17 159,63 € Cena s DPH
31.03.2021 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka 17 159,63 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS