• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2021 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2021 16:24
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2021 08:35

Detail zákazky Z20215881

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2021 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2021 16:24
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2021 08:35

Základné údaje

Z20215881

OF-233236

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5650815

Objednávateľ

00321117

Mesto Žarnovica

Námestie SNP 33, Žarnovica, 96681, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stravných lístkov na rok 2021-2023

stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup stravných lístkov na rok 2021-2023
Funkcia
zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať
počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 4 takými stravovacími zariadeniami v Žarnovici, ktorí sú schopní poskytovať stravu v súlade s platným zákonníkom práce
kúpna zmluva bude uzavretá na obdobie od 01.04.2021 do 31.03.2023
zabezpečenie stravovania v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominána hodnota jedného stravného lístka eur 4
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok počas trvania zmluvy kus 24000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ dodá objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na adresu sídla objednávateľa.
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať raz za mesiac na základe objednávky objednávateľa, ktorá bude zadaná prostredníctvom internetu, e-mailom alebo faxom.
Dodávateľ dodá stravné poukážky pri zaslaní objednávky do 12.00 hod na ďalší pracovný deň.
Objednávateľ vráti neplatné stravné poukážky najneskôr do 15. dňa mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy poukážky stratili platnosť s tým, že platiť za ne nebude alebo ich dodávateľ vymení za platné poukážky.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v eurách a provízie dodávateľa vyjadrenej v eurách vrátane DPH a všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním, /ak je dodávateľ platcom DPH/ zaokrúhlenej na 5 desatinných miest.
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Zmena je bezplatná.
Výška provízie dodávateľa je vyjadrená pevnou čiastkou v eurách a počas platnosti zmluvy sa nebude meniť /a to ani po prípadnej zmene nominálnej hodnoty stravnej poukážky/.
Provízia zahŕňa všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania, všetky náklady spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky.
Zmluvné strany môžu túto zmluvu zrušiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota je tri mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Kritériom vyhodnotenia bude celková hodnota zákazky, pričom celková hodnota zákazky bude vypočítaná ako celková cena za jednu stravnú poukážku (nominálna hodnota poukážky plus provízia s DPH) vynásobená predpokladaným množstvom odobratých stravných poukážok - 24000 ks - a bude vyjadrená v eurách.
Do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámi dodávateľ objednávateľovi zoznam minimálne 4 stravovacích zariadení v Žarnovici, v ktorých možno dodané stravné poukážky využiť. Nesplnenie tejto požiadavky bude mať za následok neplatnosť zmluvy.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať 1x mesačne za dodané množstvo podľa objednávky po dodaní stravných poukážok. Celková cena objednaných stravných poukážok bude v mesačnej faktúre matematicky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Objednávateľ uhradí oprávnene vyfaktúrovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry a to výhradne bezhotovostným spôsobom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných poukážok.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané, poukážky pre XI a XII mesiac s platnosťou aj v ďalšom kalendárnom roku.
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných lístkov 1x mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 33, Žarnovica, Žarnovica, Banskobystrický, Slovenská republika

05.04.2021 15:19 — 31.03.2023 15:19

24 000,00 ks

96 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.03.2021 15:36

30.03.2021 16:24

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.03.2021 15:40 - Vstupná ponuka 96 000,00 € Cena s DPH
29.03.2021 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka 95 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS