• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2021 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2021 14:20

Detail zákazky Z20215876

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2021 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2021 14:20

Základné údaje

Z20215876

OF-232886

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5653899

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35874112

Nilfisk s.r.o.

Bancíkovej 1/A, Bratislava, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vysávače priemyslové ľahké a vrecká, filtre do vysávačov

vysávač, mokré, suché, vysávanie, priemyselný, viacúčelový, vrecká, filtre

  • 42999100-6 - Vysávače prachu nie pre domácnosť
  • 39713431-3 - Príslušenstvo k vysávačom prachu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vysávač priemyslový ľahký Kärcher WD 4 alebo ekvivalent
Funkcia
Novovyrobený, viacúčelový vysávač určený na mokré a suché vysávanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vysávač priemyslový ľahký Kärcher WD 4 alebo ekvivalent ks 46
Príkon W 1000
Sací výkon W 1400 1600
Podtlak mbar 210
Prietok vzduchu l/s 68
Dĺžka pripájacieho kábla k elektrickej sieti m 5
Hladina akustického hluku db 77
Hmotnosť kg 7,2
Objem nárazuvzdornej nádoby l ( liter) 20
Kapacita prijímanej vody l (liter) 10
Menovitý priemer príslušenstva mm 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Príslušenstvo sacia hadica o dĺžke 2,2 m
Príslušenstvo plastová sacia trubica o dĺžke 0,5 m - 2 ks
Príslušenstvo podlahová hubica na mokro-suché vysávanie s 2 gumenými a 2 štetinovými lištami
Príslušenstvo 1 ks plochý skladací filter, 1 ks filtračné vrecká z netkanej textílie
 2. Filtračné vrecko z netkanej textílie pre vysavač WD 4
Funkcia
Nákup vriec do vysávačov zn. Kärcher WD 4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vliesové filtračné sáčky pre vysavač Kärcher WD4 bal. 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vrecká trojvrstvové
Rozmery (d x š x v) (mm) 260x190x13
Typové označenie 2.863 - 006
Počet vreciek v balení 4
 3. 2. Plochý skladaný filter pre Kärcher WD 4
Funkcia
Umožňuje kontinuálne mokré a suché vysávanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plochý skladaný filter pre Kärcher WD 4 ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uloženie filtra v kazete
Typové označenie 2.863 - 005
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy a návrh na plnenie predmetu zmluvy. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Agentúra správy majetku - Ministerstvo obrany SR, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

06.04.2021 08:00 — 22.04.2021 14:00

1,00 jeden celok

5 941,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.03.2021 14:46

01.04.2021 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.04.2021 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2021 20:34 - Vstupná ponuka 4 800,00 € Cena s DPH
29.03.2021 20:34 - Najvýhodnejšia ponuka 4 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS