35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36580040
PLUTKO, s.r.o.
Priemyselná 27/1707, Michalovce, 07101, SVK
Bahenné koše
bahenný kôš
Tovar, Služba
1. Bahenný kôš
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup bahenných košov potrebných pre údržbu ciest, slúžiace na zachytávanie hrubých nečistôt v uličných vpustiach a kanáloch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. bahenný kôš | ks | 1 | 430 | |
2. hrúbka oceľového plechu | mm | 1,5 | ||
3. priemer | mm | 320 | ||
4. výška | mm | 680 | ||
5. živnosť bahenného koša | rok | 5 | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
6. zvarené z oceľového plechu | áno |
7. steny po obvode majú otvory | áno |
8. vrchná časť koša spevnená oceľovým pásom | áno |
9. pre jednoduchšiu manipuláciu pri vkladaní a vyberaní koša do/z odpadovej šachty/vpuste musí byť kôš vybavený horným hákom (rúčkou, držiakom) | áno |
10. zhotovený v kvalite vyhovujúcej STN, EN a právnym predpisom platným v SR | áno |
Názov |
1. Táto rámcová dohoda (ďalej len "zmluva") sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Vrátane dopravy, naloženia a vyloženia na miesto plnenia - Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy. |
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
3.1 podrobný rozpis ocenenej položky, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
3.2 opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia a to v rozsahu: fotografia tovaru s viditeľným oceľovým pásom, technický nákres tovaru s jeho popisom, paramentrami a údajmi o použitom materiáli ako aj ďalšími požadovanými vlastnosťami (viď technické vlastnosti), s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca) a to v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdeného dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
3.3 čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa - výrobcu ( predkladá v prípade, že nie je výrobcom tovaru). |
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania, |
- predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Bahenné koše - doklady", |
- vo forme farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklady uvedené v bode 3.1 a 3.3, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar. |
7. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke ( prílohe č. 1 - Rozpis ocenenej položky). |
8. Lehota dodania tovaru - dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. Dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 07.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky alebo mailom minimálne deň vopred. |
9. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
10. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 5 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
11. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
c) nedodržanie jednotkovej ceny, |
d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky, |
e) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, |
f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
21 356,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.03.2021 08:02
06.04.2021 10:00
07.04.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2021 09:55 - Vstupná ponuka | 21 356,67 | € | Cena bez DPH |
31.03.2021 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 350,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: