• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2021 08:35

Detail zákazky Z20215865

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.03.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.04.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2021 08:35

Základné údaje

Z20215865

OF-233168

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5662992

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36580040

PLUTKO, s.r.o.

Priemyselná 27/1707, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bahenné koše

bahenný kôš

  • 39224340-3 - Koše

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bahenný kôš
Funkcia
Nákup bahenných košov potrebných pre údržbu ciest, slúžiace na zachytávanie hrubých nečistôt v uličných vpustiach a kanáloch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. bahenný kôš ks 1 430
2. hrúbka oceľového plechu mm 1,5
3. priemer mm 320
4. výška mm 680
5. živnosť bahenného koša rok 5 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
6. zvarené z oceľového plechu áno
7. steny po obvode majú otvory áno
8. vrchná časť koša spevnená oceľovým pásom áno
9. pre jednoduchšiu manipuláciu pri vkladaní a vyberaní koša do/z odpadovej šachty/vpuste musí byť kôš vybavený horným hákom (rúčkou, držiakom) áno
10. zhotovený v kvalite vyhovujúcej STN, EN a právnym predpisom platným v SR áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Táto rámcová dohoda (ďalej len "zmluva") sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2. Vrátane dopravy, naloženia a vyloženia na miesto plnenia - Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy.
3.  Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
3.1 podrobný rozpis ocenenej položky, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (obchodný názov,  typ, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
3.2  opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia a to v rozsahu: fotografia tovaru s viditeľným oceľovým pásom, technický nákres tovaru s jeho popisom, paramentrami a údajmi o použitom materiáli ako aj ďalšími požadovanými vlastnosťami (viď technické vlastnosti), s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca) a to v  takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdeného dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
3.3 čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa - výrobcu ( predkladá v prípade, že nie je výrobcom tovaru).
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Bahenné koše - doklady",
- vo forme  farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklady uvedené v bode 3.1 a 3.3,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS.
5.  Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar.
7. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke ( prílohe č. 1 - Rozpis ocenenej položky).
8. Lehota dodania tovaru - dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. Dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 07.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky alebo mailom minimálne deň vopred.
9. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
10. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 5 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
11. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
b)  nedodržanie kvality dodaného tovaru,
c)  nedodržanie jednotkovej ceny,
d)  nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky,
e) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa,
f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

21 356,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.03.2021 08:02

06.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.04.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2021 09:55 - Vstupná ponuka 21 356,67 € Cena bez DPH
31.03.2021 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka 21 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS