30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47372141
CMT Group s. r. o.
Panenská 13, Bratislava, 81103, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný, zmesi tukov a olejov
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) s odpadom v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 01 08 - objem/do 31.12.2021 | kg | 3000 | ||
Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky - kat. číslo 19 08 09 - objem/do 31.12.2021 | kg | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1) Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | kat. číslo 20 01 08 |
1) počet, frekvencia | 1-2x / týždenne |
1) zber | zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých Dodávateľom bezodplatne Objednávateľovi |
1) nakládka | nakládku odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Dodávateľ |
1) Nádoby na zber (kontajnery) | typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca 30l, 60l |
1) počet nádob | počet poskytnutých kontajnerov upresní Objednávateľ s Dodávateľom na základe potrieb, minimálny počet je 4 ks |
1) označenie nádob | kontajnery musia byť určené na skladovanie odpadu, s označením ,,neurčené na ľudskú spotrebu“ |
1) vyčistenie nádob | ak sa kontajnery používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady |
1) obmena kontajnerov | pri odvoze plného kontajnera bude Objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner |
2) Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obahujúce oleje a tuky | kat. číslo 19 08 09 |
2) počet, frekvencia | 4x za zmluvné obdobie, termín bude upresnený Objednávateľom |
2) zber | zber u Objednávateľa použitím vozidla Dodávateľa na to určeného |
2) nakládka | odsatie tukov z nádrže na tuky zabezpečí Dodávateľ vlastnými prostriedkami |
Názov |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom. |
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy: |
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. |
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy. |
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET. |
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
Zabezpečenie plnenia Zmluvy: |
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia. |
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
d) Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z |
e) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch,po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
Kritériom je najnižšia cena |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Požadujeme o zasielanie faktúr a dodacích listov priamo na adresu objednávateľa (odberné miesto) |
Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
01.04.2021 10:26 — 31.12.2021 10:26
9 000,00 kg
2 340,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.03.2021 11:14
30.03.2021 11:18
31.03.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.03.2021 11:35 - Vstupná ponuka | 2 340,00 | € | Cena s DPH |
29.03.2021 17:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: