• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2021 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2021 08:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2021 08:45

Detail zákazky Z20215837

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.03.2021 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2021 08:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2021 08:45

Základné údaje

Z20215837

OF-233104

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5650767

Objednávateľ

00164429

Ústredie ľudovej umeleckej výroby

Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK

Dodávateľ

44970455

Redinex, spol. s r.o.

Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Komplexná plošná a ochranná jarná a jesenná deratizácia

deratizácia, hubenie

  • 90923000-3 - Deratizačné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Komplexná plošná a ochranná  jarná a jesenná deratizácia
Funkcia
Zabezpečenie výkonu jarnej a jesennej deratizácie objetkov v správe objednávateľa počas 48 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet objektov počet 6
Počet deratizácií (jarná, jesenná) počet 8
Počet návnad na 1 deratizáciu Kus 75 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Deratizačné služby Nástrahy musia spĺňať predpisy o chemických látkach a toxických látkach a zmesí.
Deratizačné služby Všetky asanačné hygienické zásahy musia byť vykonávané odborne spôsobilými pracovníkmi.
Deratizačné služby Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zabezpečil likvidáciu odpadu vznikajúceho pri vykonávaní služieb, ktoré sú predmetom zákazky v súlade s platnou legislatívou SR.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kontaktné osoby objednávateľa  a dodávateľa, presné adresy realizácie a časový harmonogram plnenia budú odkomunikované elektronicky do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Miesta realizácie - Bratislava Staré mesto, Stupava, Tatranská Lomnica, Banská Bystrica, Košice
Ak počas platnosti zmluvy dodávateľ zmení prípravky, je povinný ich oznámiť objednávateľovi do 24 hod. pred vykonaním objednaných služieb.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5  dní od uzatvorenia  zmluvy obchodné názvy použitých  prípravkov.
Nástrahy musia spĺňať predpisy o chemických látkach a toxických látkach a zmesí.
Nápravné opatrenia z pochybenia dodávateľa budú vykonané bezodplatne
Všetky asanačné hygienické zásahy musia byť vykonávané odborne spôsobilými pracovníkmi.
Všetky použité prípravky musia byť schválené CENTROM PRE CHEMICKÉ LÁTKY A PRÍPRAVKY, musia byť v čase použitia riadne schválené pre biocídne použitie. Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaní prác.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zabezpečil likvidáciu odpadu vznikajúceho pri vykonávaní služieb, ktoré sú predmetom zákazky v súlade s platnou legislatívou SR.
Podkladom pre úhradu ceny za vykonané služby bude preberací protokol, ktorý pripraví dodávateľ. V tomto protokole budú vyšpecifikované vykonané služby, ktoré dodávateľ vykonal a objednávateľ prevzal.
Dodávateľ a prípadne jeho subdodávatelia sú povinní dodržiavať Nariadenie vlády č.355/2006 Z.z. o ochrane zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou chemickým faktorom pri práci.
U dodávaných služieb musia byť dodržané technické a kvalitatívne charakteristiky stanovené v zmysle platných zákonov o ochrane zdravia ľudí a životného prostredia . Služby musia byť vykonané tak, aby bola zabezpečená a zachovaná zdravotná nezávadnosť.
Dodávateľ predloží rozpis požadovaných služieb v zložení: názvy prípravkov, názov služby, cena za m2 bez DPH, výška DPH, cena za m2 s DPH, do 5 dní od uzavretia zmluvy
Jednotkový rozpis položiek služby v zložení: názov časti služby, jednotková cena bez DPH, cena celkom bez DPH, sadzba DPH, DPH a cena celkom s DPH (prípadne cena celkom ak nie je platca DPH) zaokrúhlené na 2 desatinné miesta
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa.
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaní prác.
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ doručí elektronicky kópiu platného Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri deratizácii
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky.
Splatnosť faktúr 30 dní od doručenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obchodná 64, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

05.04.2021 08:40 — 29.11.2024 00:00

1,00 rozsah v zmysle technických vlastností

3 120,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.03.2021 09:03

30.03.2021 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 228
 44
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.03.2021 09:42 - Vstupná ponuka 3 119,99 € Cena s DPH
30.03.2021 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 2 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS