35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
17639727
KONNEX s.r.o.
Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK
Servis nadstavieb BOSCHUNG
servis, oprava, servisné úkony, nadstavba BOSCHUNG
Služba
1. Servisné úkony a opravy posypových nadstavieb typu Boschung IMS 3500/6 (6,00m3), Boschung IMS 4400/8 (8,00m3) Kupper Weisser
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie servisných úkonov a opráv špeciálnych nadstavieb pre posyp ciest t. j. zabezpečenie prevádzkyschopnosti nadstavieb typu Boschung IMS 3500/6, Boschung IMS 4400/8 Kupper Weisser. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Výmena šnekov za nové – 1 ks na BOSCHUNG IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 1 | ||
2. Výmena šnekov za nové – 1 ks na BOSCHUNG IMS 4400/8 (8 m3) | úkon | 1 | ||
3. Výmena zadného rozmetadla - výmena poškodených dielov za nové, tanier rozmetadla a sklzy Boschung IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 1 | ||
4. Výmena zadného rozmetadla - výmena poškodených dielov za nové, tanier rozmetadla a sklzy Boschung IMS 4400/8 (8 m3) | úkon | 1 | ||
5. Oprava - výmena čidla rozmetadla | úkon | 1 | ||
6. Oprava - výmena čidla posypu (anténka) | úkon | 1 | ||
7. Oprava - výmena čidla posypu (optický) | úkon | 1 | ||
8. Oprava odklopenia zadného rozmetadla pre prípad núdzového vyprázdnenia sypačovej nadstavby (6 m3) | úkon | 1 | ||
9. Nové zadné vypúšťacie zariadenie, pneumaticky ovládané (6 m3) | úkon | 1 | ||
10. Oprava odklopenia zadného rozmetadla pre prípad núdzového vyprázdnenia sypačovej nadstavby (8 m3) | úkon | 1 | ||
11. Nové zadné vypúšťacie zariadenie, pneumaticky ovládané (8 m3) | úkon | 1 | ||
12. Oprava vypúšťacieho zariadenia - oprava ovládania | úkon | 1 | ||
13. Výmena hydraulického pohonného agregátu Boschung IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 1 | ||
14. Výmena hydraulického pohonného agregátu Boschung IMS 4400/8 (8 mᵌ) | úkon | 1 | ||
15. Oprava dávkovania materiálu v rozsahu: v zime chemickým posypovým materiálom v predvolenej hodnote v rozsahu 5 až 45 g/m2 resp. kontinuálne, a inertným posypovým materiálom v rozsahu 50-350 g/m2 (krokom po 50 g/m2 resp. kontinuálne šírkou aplikácie posypových materiálov v rozsahu od 2 do 8 m s možnosťou krokovej regulácie po jednom metri resp. kontinuálne s možnosťou zvlhčovania soľankou podľa nastaveného pomeru | úkon | 1 | ||
16. Oprava hydroagregátov pohonu šneku nadstavby Boschung IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 1 | ||
17. Oprava hydroagregátov pohonu šneku nadstavby Boschung IMS 4400/8 (8 m3) | úkon | 1 | ||
18. Oprava hydroagregátov pohonu rozmetadla Boschung IMS 3500/4400 | úkon | 1 | ||
19. Oprava nádrže chemického roztoku | úkon | 1 | ||
20. Oprava oporného ložiska šnekov, výmena ložiska | úkon | 1 | ||
21. Oprava hydraulického okruhu - nová hydraulická nádrž, výmena hydraulických hadíc, šrúbení, rýchlospojok | úkon | 1 | ||
22. Nová elektroinštalácia (nový káblový zväzok, nový výstražný maják, osvetlenie nadstavby a rozmetadla) | úkon | 1 | ||
23. Nová výstražná svetelná šípka LED s min. 13 svetlami | úkon | 1 | ||
24. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm (napr. odnímateľný kovový rošt ) s dostatočnou pevnosťou pre nadstavby Boschung IMS 3500/6 ( 6 m3) | úkon | 1 | ||
25. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm (napr. odnímateľný kovový rošt ) s dostatočnou pevnosťou pre nadstavby Boschung IMS 440086 ( 8 m3) | úkon | 1 | ||
26. Zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž - termoplachta) Boschung IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 1 | ||
27. Zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž - termoplachta) Boschung IMS 4400/8 (8 m3) | úkon | 1 | ||
28. Výmena hydraulického ventilu | úkon | 1 | ||
29. Výmena hydraulického bloku komplet | úkon | 1 | ||
30. Výmena čidla sypania bez držiaku | úkon | 1 | ||
31. Výnena čidla rozmetadlového taniera | úkon | 1 | ||
32. Výmena elektrického lineárneho pohonu | úkon | 1 | ||
33. Výmena pneumatického pera rozmetadla | úkon | 1 | ||
34. Výmena dátového kábla | úkon | 1 | ||
35. Výmena hydromotoru šneku | úkon | 1 | ||
36. Výmena plastového krytu rozmetadla | úkon | 1 | ||
37. Výmena ovládacieho panelu | úkon | 1 | ||
38. Odblokovanie - sprístupnenie RS 232 - komunikácie pre GPS | úkon | 1 | ||
39. Výjazd servisného vozidla | km | 250 | 500 |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody. |
2. Miesto poskytnutia služieb - vykonávania servisných opráv a opráv sú priestory objednávateľa v Moldave nad Bodvou, Rožňave, Spišskej Novej Vsi, v Michalovciach a v Trebišove. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4a.) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Servis nadstavieb BOSCHUNG, doklady" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg., |
- najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
6. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie sú zaťažený právami tretích osôb. |
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v písomnej forme v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta plnenia. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
8. Dodávateľ je povinný v rámci servisných úkonov a opráv (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely. |
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: -navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek). |
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
11. Termín poskytovania služieb: |
11.a) vykonávanie servisný úkonov a opráv do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád služieb uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
13.Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 6 mesiacov na servisné úkony a opravy a 12 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných úkonoch a opravách, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 5- dňovej lehote. |
15. V prípade odstraňovania reklamovanej vady, ktorá sa dá odstrániť v priestoroch objednávateľa, sa zmluvné strany dohodli, že vybavovanie reklamácie prebehne prednostne v priestoroch objednávateľa a akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto dohody z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ. |
16. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 14. tejto dohody platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie. |
17. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od dohody: |
17a.) nedodržanie lehoty plnenia, |
17b.) nedodržanie kvality poskytnutých servisných úkonov a opráv, |
17c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
17d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie, |
17.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
17.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody. |
18. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
53 632,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2021 12:10
09.04.2021 11:00
09.04.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.03.2021 13:54 - Vstupná ponuka | 53 632,00 | € | Cena bez DPH |
01.04.2021 01:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 630,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: