• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2021 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 12:45

Detail zákazky Z20215811

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2021 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2021 12:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2021 12:45

Základné údaje

Z20215811

OF-232732

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5670134

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

17639727

KONNEX s.r.o.

Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis nadstavieb BOSCHUNG

servis, oprava, servisné úkony, nadstavba BOSCHUNG

  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisné úkony a opravy posypových nadstavieb typu Boschung IMS 3500/6 (6,00m3), Boschung IMS 4400/8 (8,00m3) Kupper Weisser
Funkcia
Vykonávanie servisných úkonov a opráv špeciálnych nadstavieb pre posyp ciest t. j. zabezpečenie prevádzkyschopnosti nadstavieb typu Boschung IMS 3500/6, Boschung IMS 4400/8 Kupper Weisser.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Výmena šnekov za nové – 1 ks na BOSCHUNG IMS 3500/6 (6 m3) úkon 1
2. Výmena šnekov za nové – 1 ks na BOSCHUNG IMS 4400/8 (8 m3) úkon 1
3. Výmena zadného rozmetadla - výmena poškodených dielov za nové, tanier rozmetadla a sklzy Boschung IMS 3500/6 (6 m3) úkon 1
4. Výmena zadného rozmetadla - výmena poškodených dielov za nové, tanier rozmetadla a sklzy Boschung IMS 4400/8 (8 m3) úkon 1
5. Oprava - výmena čidla rozmetadla úkon 1
6. Oprava - výmena čidla posypu (anténka) úkon 1
7. Oprava - výmena čidla posypu (optický) úkon 1
8. Oprava odklopenia zadného rozmetadla pre prípad núdzového vyprázdnenia sypačovej nadstavby (6 m3) úkon 1
9. Nové zadné vypúšťacie zariadenie, pneumaticky ovládané (6 m3) úkon 1
10. Oprava odklopenia zadného rozmetadla pre prípad núdzového vyprázdnenia sypačovej nadstavby (8 m3) úkon 1
11. Nové zadné vypúšťacie zariadenie, pneumaticky ovládané (8 m3) úkon 1
12. Oprava vypúšťacieho zariadenia - oprava ovládania úkon 1
13. Výmena hydraulického pohonného agregátu Boschung IMS 3500/6 (6 m3) úkon 1
14. Výmena hydraulického pohonného agregátu Boschung IMS 4400/8 (8 mᵌ) úkon 1
15. Oprava dávkovania materiálu v rozsahu: v zime chemickým posypovým materiálom v predvolenej hodnote v rozsahu 5 až 45 g/m2 resp. kontinuálne, a inertným posypovým materiálom v rozsahu 50-350 g/m2 (krokom po 50 g/m2 resp. kontinuálne šírkou aplikácie posypových materiálov v rozsahu od 2 do 8 m s možnosťou krokovej regulácie po jednom metri resp. kontinuálne s možnosťou zvlhčovania soľankou podľa nastaveného pomeru úkon 1
16. Oprava hydroagregátov pohonu šneku nadstavby Boschung IMS 3500/6 (6 m3) úkon 1
17. Oprava hydroagregátov pohonu šneku nadstavby Boschung IMS 4400/8 (8 m3) úkon 1
18. Oprava hydroagregátov pohonu rozmetadla Boschung IMS 3500/4400 úkon 1
19. Oprava nádrže chemického roztoku úkon 1
20. Oprava oporného ložiska šnekov, výmena ložiska úkon 1
21. Oprava hydraulického okruhu - nová hydraulická nádrž, výmena hydraulických hadíc, šrúbení, rýchlospojok úkon 1
22. Nová elektroinštalácia (nový káblový zväzok, nový výstražný maják, osvetlenie nadstavby a rozmetadla) úkon 1
23. Nová výstražná svetelná šípka LED s min. 13 svetlami úkon 1
24. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm (napr. odnímateľný kovový rošt ) s dostatočnou pevnosťou pre nadstavby Boschung IMS 3500/6 ( 6 m3) úkon 1
25. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm (napr. odnímateľný kovový rošt ) s dostatočnou pevnosťou pre nadstavby Boschung IMS 440086 ( 8 m3) úkon 1
26. Zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž - termoplachta) Boschung IMS 3500/6 (6 m3) úkon 1
27. Zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž - termoplachta) Boschung IMS 4400/8 (8 m3) úkon 1
28. Výmena hydraulického ventilu úkon 1
29. Výmena hydraulického bloku komplet úkon 1
30. Výmena čidla sypania bez držiaku úkon 1
31. Výnena čidla rozmetadlového taniera úkon 1
32. Výmena elektrického lineárneho pohonu úkon 1
33. Výmena pneumatického pera rozmetadla úkon 1
34. Výmena dátového kábla úkon 1
35. Výmena hydromotoru šneku úkon 1
36. Výmena plastového krytu rozmetadla úkon 1
37. Výmena ovládacieho panelu úkon 1
38. Odblokovanie - sprístupnenie RS 232 - komunikácie pre GPS úkon 1
39. Výjazd servisného vozidla km 250 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Miesto poskytnutia služieb - vykonávania servisných opráv a opráv sú priestory objednávateľa v Moldave nad Bodvou, Rožňave, Spišskej Novej Vsi, v Michalovciach a v Trebišove.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a.) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Servis nadstavieb BOSCHUNG, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg.,
- najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie sú zaťažený právami tretích osôb.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v písomnej forme v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta plnenia. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
8. Dodávateľ je povinný v rámci servisných úkonov a opráv (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely.
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: -navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek).
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
11. Termín poskytovania služieb:
11.a) vykonávanie servisný úkonov a opráv do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád služieb uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
13.Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 6 mesiacov na servisné úkony a opravy a 12 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných úkonoch a opravách, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú.
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 5- dňovej lehote.
15. V prípade odstraňovania reklamovanej vady, ktorá sa dá odstrániť v priestoroch objednávateľa, sa zmluvné strany dohodli, že vybavovanie reklamácie prebehne prednostne v priestoroch objednávateľa a akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto dohody z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ.
16. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 14. tejto dohody platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie.
17. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od dohody:
17a.) nedodržanie lehoty plnenia,
17b.) nedodržanie kvality poskytnutých servisných úkonov a opráv,
17c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
17d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie,
17.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
17.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
18. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

53 632,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.03.2021 12:10

09.04.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 84
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2021 13:54 - Vstupná ponuka 53 632,00 € Cena bez DPH
01.04.2021 01:13 - Najvýhodnejšia ponuka 53 630,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS