36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Osobné ochranné pomôcky pre očkovacie centrum
chirurgický plášť, ochranný štít, ochranná čiapka
Tovar, Služba
1. Chirurgický plášť nesterilný
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chirurgický plášť nesterilný veľkosť L | ks | 8400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednorazový chirurgický plášť z polyetylénu | |
Na krku a v páse so všitými šnúrkami na uviazanie | |
Na konci rukávov s elastickou bavlnenou manžetou |
2. Ochranný štít
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ochranný štít | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ochranný štít na ochranu všetkých citlivých častí tváre, t.j. oči, nos, ústa, pred možným infekčným ochorením | |
Plne priehľadný, s ochranou proti zahmlievaniu | |
V čelovej časti s penovým pásom a pevnou prispôsobiteľnou gumičkou | |
Ochranný štít odolný voči dezinfekčným prostriedkom na báze alkoholu, na opakované použitie |
3. Ochranná čiapka
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochranný pracovný prostriedok na ochranu proti COVID-19 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ochranná čiapka | ks | 8400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Chirurgická čiapka určená na jednorazové použitie s gumičkou umiestnenou po obvode hlavy | |
balená po 100 ks | |
vyrobená z netkanej textílie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na mieste plnenia. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr 2 pracovné dni od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefónny kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, čo dodávateľ deklaruje v certifikáte predloženom najneskôr 2 pracovné dni od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pripraviť a predložiť na schválenie kontaktnej osobe objednávateľa preberací protokol po vykonaní požadovaných úkonov súvisiacich s riadnym dodaním a prevzatím predmetu zákazky. Preberací protokol podpíšu oprávnení zamestnanci za dodávateľa a objednávateľa. Ako preberací protokol môže slúžiť aj Dodací list. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', objednávateľ je oprávnený uplatniť' si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť' náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list). |
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a certifikovanom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
06.04.2021 09:00 — 07.04.2021 14:00
17 000,00 ks
34 867,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.03.2021 14:22
30.03.2021 09:30
30.03.2021 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2021 15:56 - Vstupná ponuka | 34 860,00 | € | Cena s DPH |
29.03.2021 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 650,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: