• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2021 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2021 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2021 13:10

Detail zákazky Z20215779

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2021 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2021 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2021 13:10

Základné údaje

Z20215779

OF-232990

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5650741

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup čistiacich prostriedkov

čistiace prostriedky, dezinsekčné prostriedky, dezinfekčné prostriedky, repelenty

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33691000-0 - Antiparazitné výrobky, insekticídy a repelenty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, dezisekčné a dezinfekčné prostriedky a repelenty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Biolit el. odparovač na lietajúci hmyz ks 30
Biolit spray na lietajúci hmyz 400ml ks 30
Bref WC gel závesný 360ml ks 150
Cif - tekutý prášok 500ml ks 150
CLIN - čistiaci prostriedok na okná 500ml spray ks 50
Čistiaci prostriedok na dlážku 5 l AJAX ks 24
Čistič sifónu SIFO 500g ks 4
Dezinfekcia do pisoáru - tablety 30 ks bal 40
Dezinfekčný prostriedok na ruky 110 ml spray ks 500
Domestos WC čistiaci gél 750ml ks 50
Fixinela ružová 500ml ks 250
Floreal - náplň do umýv.stroja Kärcher /5 kg bal/ ks 12
Frosch - octový čistič 1l ks 80
Handra na podlahu tkaná Cedric 65x50cm biela ks 180
Hubka na riad 4,5x6,5x9cm - 5ks bal 120
Jar na riad jablko 450ml ks 250
Kefa na toaletné misy ks 12
Odpudzovač hmyzu Cobra 400ml spray ks 120
Osviežovač Fresh more (Flowershop) 300ml spray ks 50
Prachovka plienková biela Lenka 40x35cm ks 240
Prášok na pranie 9kg ks 8
Prípravok proti komárom Diffusil 100 ml ks 300
Pledge sprej Multisurface Jasmine Univerzálny 250ml ks 100
Pronto čistiace utierky univerzálne MultiSurface (25ks) bal 240
Pulrapid na vodný kameň 750ml ks 30
Rukavice jednorázové mikroténové (100ks) bal 10
Rukavice latex. jednorázové / bal / veľ.L bal 100 ks bal 30
Rukavice latex. jednorázové / bal / veľ.M bal 100 ks bal 30
Rukavice latex. jednorázové / bal / veľ.XL bal 100 ks bal 30
Rukavice MAPA ULTRANITRIL 492 č.7 pár 20
Rukavice MAPA ULTRANITRIL 492 č.8 pár 20
Rukavice MAPA ULTRANITRIL 492 č.9 pár 20
Rukavice NINA č. 10 pár 240
Rukavice NINA č.8 pár 240
Rukavice NINA č.9 pár 240
Rukavice vinylové jednorázové/bal/ veľ:L bal 100 ks bal 12
Rukavice vinylové jednorázové/bal/ veľ:M bal 100 ks bal 12
Rukavice vinylové jednorázové/bal/ veľ: XL bal 100 ks bal 12
Sanytol sprej dezinfekčný 500 ml ks 25
Savo 5l ks 24
Savo spray 500 ml proti plesni ks 80
Sitko do pisoára ks 40
Sprej na obrazovku s utierkami, bal. 120ml sprej a 20 suchých utierok bal 5
Upratovací set metlička + zmeták s 80cm rúčkou ks 4
Utierka švédska 30x30cm ks 60
Utierky kuchynské dvojvrstvové, 50 útržkov, biele s potlačou, 2 ks v balení bal 120
Vedro PVC 10 l ks 3
Vrecia 120l 150mic. 600x1200mm čierne 1ks pevné ks 25
Vrecia 120l 26mic.700x1100 mm 25 ks modre bal 200
Vrecia 30L 35 mic 500X600mm zaťahovacie 25 ks čierne bal 360
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto rámcovej dohody uzatvorenej v zmysle č. XVI Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019 je záväzok Dodávateľa zabezpečiť dodávky čistiacich, dezinfekčných a dezinsekčných prostriedkov a repelentov (ďalej len "Tovar") pre Objednávateľa počas celého obdobia trvania tejto rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva").
2. Objednávateľ môže uvedené množstvo Tovaru v zmysle tejto Zmluvy v priebehu zmluvného vzťahu meniť (navýšiť, alebo znížiť) podľa skutočných potrieb Objednávateľa.
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar do piatich (5) pracovných dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľom formou elektronickej komunikácie. Dodávateľ môže dodať Tovar Objednávateľovi aj po častiach, pričom je povinný dodržať lehotu dodania Tovaru Objednávateľovi v zmysle tohto bodu Zmluvy.
4. Celková cena predmetu Zmluvy zahŕňa všetky náklady Tovaru vrátane dopravy, balného, vykládku Tovaru na miesto určenia t.j. cenu konečnú, ktorú uhradí Objednávateľ Dodávateľovi za dodanie predpokladaného množstva Tovaru (ďalej len "Cena"). Dodávateľ sa zaväzuje dodať Tovar Objednávateľovi bez fakturácie nákladov Dodávateľa za cenu dopravy Tovaru.
5. Faktúry budú vystavené Dodávateľom a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej forme. Úhrada Objednávateľa za dodaný Tovar sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi.
6. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ aj Objednávateľ sú oprávnení odstúpiť od Zmluvy, ak druhá Zmluvná strana podstatným spôsobom poruší ustanovenia tejto Zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je takýto prejav vôle voči druhej Zmluvnej strane účinný dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy. Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti Zmluvných strán vyplývajúce z tejto Zmluvy, okrem nárokov na náhradu škody a nárokov na zmluvné alebo zákonné sankcie.
7. V prípade odstúpenia od Zmluvy dôsledkom podstatného porušenia ustanovení tejto Zmluvy, Dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením Zmluvy voči Objednávateľovi žiadne sankcie.
8. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy:
- rozpis jednotkových cien Tovaru bez DPH a s DPH zaokrúhlených na dve (2) desatinné miesta a cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH a s DPH (ďalej len "Návrh na plnenie") (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
- presné názvy (obchodné značky) ponúkaného Tovaru, pre overenie splnenia minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy.
- kontaktnú osobu, ktorá bude komunikovať v rámci tejto Zmluvy.
9. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené Dodávateľom v Návrhu na plnenie do troch (3) pracovných dní oznámi Dodávateľovi elektronicky, či predložené dokumenty:
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve
- v prípade, že ponúkaný Tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent Tovaru vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, alebo
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na doručenie Tovaru.
10. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov a/alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
11. Ak sa v opise Tovaru v zmysle tejto Zmluvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent môže Dodávateľ dodať v rovnakej, alebo vyššej kvalite. Obchodný názov, patent, alebo typ v tomto prípade udáva minimálne požadované parametre výrobku.
12. Dodávateľ je povinný dodať Tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý a odsúhlasený Objednávateľom v Návrhu na plnenie.
13. Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.
14. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením Objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že Dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si Objednávateľ voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
15. Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22, Vlčie hrdlo 72, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

8 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.03.2021 10:43

31.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 603
 216
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2021 22:16 - Vstupná ponuka 8 500,00 € Cena bez DPH
31.03.2021 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 8 491,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS