• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2021 10:15

Detail zákazky Z20215773

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.04.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.04.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.04.2021 10:15

Základné údaje

Z20215773

OF-233147

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5658594

Objednávateľ

00641383

Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice

Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie elektrických zariadení

Revízie, odborné prehliadky a skúšky elektrických zariadení

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 71632000-7 - Technické skúšky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízie elektrických zariadení
Funkcia
Vykonanie odborných prehliadok, odborných skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č. 398/2013 Z. z., s odvolaním na STN 33 1500, STN 33 1600 a STN 33 1610 v objektoch objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Administratívna budova 1-Trojičné nám. revízie elektrických zariadení a bleskozvodu objekt 1
Administratívna budova 2 -  Žiacka + Klub dôchodcov + dieľňa-  revízie elektrických zariadení a bleskozvodu objekt 3
KD Vesna   revízie elektrických zariadení a bleskozvodu objekt 1
KD Vetvár   revízie elektrických zariadení a bleskozvodu objekt 1
Knižnica Latorická + Materské centrum +Klub dôchodcov - len elektrina objekt 3
ŠA Tryskáč len elektrina objekt 1
Klub dôchodcov Estónska  len elektrina objekt 1
Zdravotné stredisko Lotyšská   revízie elektrických zariadení a bleskozvodu objekt 1
Zdravotné stredisko Učiteľská revízie elektrických zariadení a bleskozvodu objekt 1
Požiarna zbrojnica revízie elektrických zariadení a bleskozvodu objekt 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Budovy, ktorých sa týka požadovaná služba sú určené na administratívnu činnosť, prevádzkovú činnosť. áno
OP a OS bude okrem iného zahŕňať:
- kontrolu všetkých rozvádzačov, preverenie a premeranie jednotlivých obvodov (z hľadiska bezpečnosti a spoľahlivosti), odskúšanie a preverenie istiacich prvkov, dotiahnutie spojov
- preverovanie rozvodov, zariadení a spotrebičov pred nebezpečným dotykom (uzemnenie pospojovanie, istenie, izolačné stavy a pod.)
- kontrola zásuviek a premeranie vypínacích slučiek
- funkčnosť a spoľahlivosť všetkých zariadení a spotrebičov z hľadiska nebezpečia úrazu elektrickým prúdom
- odstránenie drobných nedostatkov
- spracovanie cenovej kalkulácia na odstránenie závad zistených pri odbornej prehliadke , odbornej skúške a revízii
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ musí do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu platného osvedčenia podľa paragrafu 16 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 508/2009 Z.z.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Službou sa rozumie - vystavenie protokolov, revíznej správy o vykonanej kontrole a skúške, o stave a možnosti ďalšieho používania elektrických zariadení.
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy.
Súčasťou poskytnutých služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. správa o OP a OS elektrických zariadení a el. inštalácie, ktoré budú podpísané i zodpovednou osobou objednávateľa.
Správa o OP a OS potrebnú pre užívanie predmetu diela bude dodaná v 3 ( troch ) sadách rovnopisov, spolu so samostatným ( osobitným ) výpisom závad s uvedením predmetu a miesta závady na elektrickom zariadení a el. inštalácii najneskôr do 30.6.2021
Dodanie služby dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Ak v momente uzavretia zmluvy, nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 5 dní od momentu uzavretia Zmluvy , objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trojičné námestie 11, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.04.2021 09:50 — 15.06.2021 09:50

1,00 súbor

2 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.03.2021 10:11

06.04.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 328
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2021 08:48 - Vstupná ponuka 1 800,00 € Cena s DPH
06.04.2021 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 440,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS