• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2021 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2021 08:35

Detail zákazky Z20215769

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2021 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2021 08:35

Základné údaje

Z20215769

OF-233073

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5645801

Objednávateľ

42377897

Trenčín región

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stravovacích kariet a elektronických jedálnych kupónov

Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom  elektronických stravovacích kariet
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet v stravovacích  zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom.
Elektronickým jedálnym kupónom sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom nominálna hodnota jedného elektronického jedálneho kupónu je vo výške 4,00 EUR a je asociovaná k elektronickej stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zmluvy musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota elektronického jedálneho kupónu EUR 4,00
Predpokladaný počet elektronických jedálnych kupónov ks 1000
Počet elektronických stravovacích kariet ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravovacia karta obsahuje číslo karty
Stravovacia karta obsahuje meno držiteľa karty
Stravovacia karta obsahuje platnosť
Stravovacia karta obsahuje čip
Stravovacia karta obsahuje názov zamestnávateľa držiteľa karty
Stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie
Spravovanie stravovacej karty prostredníctvom užívateľského profilu na web stránke dodávateľa
Dobíjanie stravovacej karty prostredníctvom užívateľského profilu na web stránke dodávateľa formou objednávka/faktúra
Kontrola stravovacej karty držiteľom cez webový prehliadač a prostredníctvom mobilnej aplikácie voľne dostupnej pre Android a iOS
Možnosť platby Kartou a taktiež prostredníctvom Google Pay a Apple Pay
Mobilná aplikácia voľne dostupná pre operačný systém Android a iOS
Platnosť stravovacej karty minimálne 12 mesiacov od aktivácie
Interval dobíjania stravovacích kariet mesačný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy stravovacích kariet na miesto plnenia
Celková cena za jeden elektronický jedálny kupón je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä, ale nie výlučne, týkajúce sa:
- vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie
- priradenie stravných jednotiek k stravným kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám,
- všetky súvisiace transakčné náklady,
- týkajúca sa komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, apod.).
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy/rámcovej dohody je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty elektronických jedálnych kupónov a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie  iné ako uvedené v zmluve.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Množstvo odobratých elektronických jedálnych kupónov je len pravdepodobné a uvedené len pre potreby stanovenia priemernej hodnoty zákazky. Skutočne  odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral uvedené množstvo.
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží:
- aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú  stravnú kartu dodávateľa. Zmluvnými stravovacími zariadeniami  sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ  uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravnej karty. V zozname osobitne uvedie prevádzky v mieste sídla objednávateľa.
- online prístup  do systému dodávateľa  umožňujúci  sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa
Dodávateľ je  povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa  uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu  práce zamestnancov objednávateľa najneskôr  do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Objednávateľ bude prerozdeľovať elektronické jedálne kupóny držiteľom kariet prostredníctvom osobného profilu na web stránke dodávateľa alebo bude prideľovanie elektronických jedálnych kupónov v réžii dodávateľa na základe objednávky od objednávateľa.
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehôt dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.04.2021 00:00 — 15.04.2022 00:00

1 000,00 ks

3 999,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.03.2021 09:25

29.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 475
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2021 10:05 - Vstupná ponuka 3 999,60 € Cena s DPH
25.03.2021 15:04 - Najvýhodnejšia ponuka 3 999,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS