00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
46578528
Technichlad, s.r.o.
Nákovná 40, Bratislava, 82106, SVK
Dodávka bezolejového kompresora s reguláciou výkonu
bezolejový, kompresor, výkon
Tovar, Služba
1. Bezolejový kompresor s reguláciou výkonu
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompresor ALMiG LENTO (alebo ekvivalent) potrebný pre dodávku medicinálneho stlačeného vzduchu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Bezolejový skrutkový kompresor s reguláciou výkonu: | ks | 1 | ||
2. Prevádzkový tlak: | barov | 5 | 10 | |
3. Objemový prietok: | m3/min | 1 | 3,3 | |
4. Napätie: | V | 400 | ||
5. Výkon el. motora: | kW | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
6. Umiestnenie zariadenia na pozíciu v kompresorovej stanici: | Áno |
7. Uvedenie zariadenia do prevádzky: | Áno |
Názov |
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je zariadenie - bezolejový kompresor s reguláciou výkonu ALMIG LENTO alebo ekvivalent , ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "zariadenie“). |
1.2 Objednávateľ umožňuje dodať ekvivalent zariadenia za nasledovných podmienok: |
a) ekvivalent zariadenia bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie tejto zmluvy, alebo |
b) ekvivalent zariadenia bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy, alebo |
c) ekvivalent zariadenia bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zmluvy a |
d) ekvivalent zariadenia nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy a |
e) dodaním ekvivalentu zariadenia nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
2.0 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o zariadení, minimálne v rozsahu - názov a typ zariadenia, názov výrobcu zariadenia). |
3.0 Dodávateľ je povinný dopraviť zariadenie na miesto dodania. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Hydroforová stanica. |
3.1 Dodávateľ je povinný spolu so zariadením dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu zariadenia v slovenskom jazyku. |
3.2 Dodávateľ po dodaní - zariadenie inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Zariadenie sa považuje za prevzaté objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu. |
3.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu zariadenia príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia zariadenia objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Zaškolenie v rozsahu min. 1 hod. |
3.4 Dodávateľ je povinný dodať zariadenie nové, nepoužívané, nerepasované a kompletné. Objednávateľ je oprávnený neprevziať zariadenie dodané po častiach. |
3.5 Zariadenie sa považuje za riadne dodané ak je dodávateľom dodané v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, s podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi). |
4.0 Lehota plnenia zmluvy (dodania zariadenia) je 90 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5.0 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru (bod 3.5). |
5.1 Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
6.0 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
7.0 Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania položkový rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 7.1. |
7.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy. |
7.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. |
8.0 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Referát nezdravotnej techniky: |
a) Prospektový materiál ponúkaného zariadenia s popisom technických vlastností zariadenia tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností zariadenia. |
b) Vyhlásenie o zhode. |
9.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 8.0 a bod 2.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
10.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 8.0 a bod 2.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
11.0 Dodávateľ je povinný zariadenie dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia zariadenia si zmluvné strany dohodnú najmenej 3 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním objednávateľa - Referát nezdravotnej techniky, v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 15.00h. |
12.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania zariadenia je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 8.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním zariadenia. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti. |
13.0 Záručná doba na zariadenie je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Inštalačného protokolu (bod 3.2). |
14.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby zariadenia počas trvania záručnej doby. |
14.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
14.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky, v rámci záručného servisu. |
14.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu zariadenia, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
15.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v bodoch 14.0 a 14.3 Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy. |
16.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
16.1 V prípade porušenia bodu 16.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
17.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
18.0 Predmet zmluvy je hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak poskytovateľ finančných prostriedkov (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky) neposkytol objednávateľovi z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu finančné prostriedky na realizáciu tejto zmluvy. |
18.1 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu uvedenom v bode 18.0, nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné krytie. |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Kompresor ALMiG LENTO (alebo ekvivalent) potrebný pre dodávku medicinálneho stlačeného vzduchu. |
Navrhnutá hodnota | Kompresor Mark WIS 30 V potrebný pre dodávku medicinálneho stlačeného vzduchu |
Kompresor Mark WIS 30 V je cca o 20% výkonnejsí ako ALMiG Lento
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, so sídlom Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice IV, Košický, Slovenská republika
02.04.2021 08:00 — 30.06.2021 12:00
1,00 ks
43 600,00
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky", t.j. dokument obsahujúci základné informácie o zariadení, minimálne v rozsahu - názov a typ zariadenia, názov výrobcu zariadenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2021 15:44
30.03.2021 13:00
30.03.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.03.2021 11:09 - Vstupná ponuka | 43 600,00 | € | Cena bez DPH |
30.03.2021 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 699,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: