• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2021 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2021 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2021 15:35

Detail zákazky Z20215710

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2021 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2021 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2021 15:35

Základné údaje

Z20215710

OF-233089

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5640193

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

44772645

EnergyTech, s.r.o.

ul.Vysokoškolákov 8556/33B, Žilina, 01008, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Energetické poradenstvo v tepelnej energetike

energetické poradenstvo

  • 71314000-2 - Energetika a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Energetické poradenstvo v tepelnej energetike
Funkcia
Komplexné zabezpečenie služieb energetického poradenstva v tepelne energetike a výkon funkcie zodpovedného zástupcu pre objednávateľa v zmysle zákona č. 657/2004 Z.z. o tepelnej energetike v znení jeho zmien a doplnkov (ďalej ako "zákon o tepelnej energetike") a zabezpečenie všetkých s tým súvisiacich činností.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objednávateľ požaduje komplexné zabezpečenie služieb energetického poradenstva v zmysle zákona č. 657/2004 o tepelnej energetike v znení jeho zmien a doplnkov (ďalej ako „zákona o tepelnej energetike“)
výkon zodpovedného zástupcu na podnikanie v tepelnej energetike v zmysle zákona č. 657/2004 o tepelnej energetike v znení jeho zmien a doplnkov (ďalej ako „zákona o tepelnej energetike“)
komplexnú komunikáciu s URSO ku regulovanej činnosti tepelná energetika
ročné zúčtovania odberateľov
výkon legislatívnych činností v tepelnej energetiky ( URSO, SIEA, MH )
komunikáciu s ďalšími dotknutými orgánmi SIEA, MH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena za predmet zmluvy je stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
2. Cena je uvedená vrátane všetkých nákladov dodávateľa, potrebných k riadnemu plneniu predmetu zmluvy.
3. Zmluvnú cenu za poskytovanie služieb opísaných vyššie bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi pravidelnými mesačnými poplatkami vo výške 1/12 celkovej ceny predmetu zmluvy. Faktúra bude vystavená vždy najneskôr k 15. dňu nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Podkladom k fakturácii budú skutočne vykonané činnosti v zmysle zákona o tepelnej energetike. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
4. Dodávateľ prehlasuje, že má odbornú spôsobilosť v zmysle platného zákona o tepelnej energetike a tieto na vyžiadanie poskytne objednávateľovi.
5. Dodávateľ sa zaväzuje pre objednávateľa zabezpečiť všetky potrebné činnosti v zmysle predmetu zmluvy a platného zákona o tepelnej energetike.
6.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy a oprávnenia k výkonu činnosti energetického poradenstva v tepelne energetike a výkon funkcie zodpovedného zástupcu.
7. Objednávateľ môže kedykoľvek požadovať od poskytovateľa doklady o jeho činnosti a uviesť mu svoje pripomienky, príp. ďalšie požiadavky.
8. Dodávateľ je povinný o všetkých podstatných zmenách informovať objednávateľa vopred a uskutočniť ich iba s jeho súhlasom.
9. Objednávateľ poskytne dodávateľovi všetku súčinnosť potrebnú na riadne vykonanie predmetu zmluvy.
10. Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť objednávateľovi všetky okolnosti, ktoré zistil pri zariaďovaní záležitosti pre objednávateľa v zmysle tejto zmluvy, a ktoré môžu mať vplyv na plnenie vyplývajúce z tejto zmluvy.
11. Dodávateľ je povinný pri plnení predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou, dodržiavať platné právne predpisy a chrániť záujmy objednávateľa.
12.V prípade ak dodávateľ zanedbá alebo poruší povinnosti jemu vyplývajúce z tejto zmluvy alebo zo zákona o tepelnej energetike a príslušných predpisov, má objednávateľ nárok na náhradu jemu spôsobenej škody v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka v platnom znení.
13. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

01.04.2021 00:00 — 31.03.2022 00:00

1,00 celok

12 480,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.03.2021 14:18

29.03.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2021 10:03 - Vstupná ponuka 12 480,00 € Cena bez DPH
29.03.2021 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka 11 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS