• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2021 12:50

Detail zákazky Z20215707

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.03.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2021 12:50

Základné údaje

Z20215707

OF-231429

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5645813

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

17323100

Kaspen Medical, spol. s r. o.

Martinská 31, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ultrazvukový prístroj pre očnú kliniku

ultrazvuk, očný prístroj, biometria, B-sonda

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 33122000-1 - Oftalmologické prístroje
  • 33124120-2 - Diagnostické ultrazvukové prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ultrazvukový prístroj pre očnú kliniku
Funkcia
ultrazvukový prístroj pre očnú biometriu a zobrazenie vnútorných štruktúr
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
B mod - nastaviteľný rozsah dB 20 110
B mod - TGC dB 0 30
B mod - dynamický rozsah nastavenia dB 25 90
B mod - frekvencia ukladania snímok sekunda 1 10
B mod - sonda MHz 12 15
B mod - uhol sledovania stupeň 45 55
B mod - hĺbka sledovania mm 20 60
B mod - focus mm 24 26
B mod - axiálne rozlíšenie μm 110 120
B mod - laterálne rozlíšenie μm 380 410
Biometria - sonda MHz 10 11
Biometria - priemer špičky mm 5 7
Biometria - rozlíšenie mm 0,03
Biometria - hĺbka mm 55 65
kapacita internej pamäti GB 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
B mod úroveň šedej farby 256 odtieňov
Biometria fixačný bod oka laserový
Automatická kalkulácia meraní v sérii 10
Typy modov auto, auto+save, manual
IOL kalkulátor SRK-T, SRK-2, HOLLADAY, BINKHORST-II, HOFFER-Q, HAIGIS + možnosť pridaní vlastných vzorcov
Meranie refrakcie pre-op, post-op
Meranie keratometrie pre-op, post-op
Počet metód keratometrie a IOL kalkulácie 6
Príslušenstvo počítač súčasťou pristroja, pedál, tlačiareň,
Možnosti rozsšírenia pachymetrická sonda
Kompatibilita EMR
Možnosť merania pri deformovanej rohovke áno
Prenos dát WIFI, Bluetooth
Možnosť umiestnenia - voliteľné stôl, stena, mobilné rameno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
2. Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
3. Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu.
4. Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
5. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
6. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy.
7. Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty a vyhlásenie o zhode (neoverené kópie) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
8. Od úspešného dodávateľa požadujeme do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
9. Záručný autorizovaný servis a údržba
10. Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
10.1 Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
10.2 Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
10.3 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmych pracovných dní od nahlásenia poruchy.
10.4 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahlásenia poruchy.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
12. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
13. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
13. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
13.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
13.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
13.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
13.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke.
13.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
13.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
13.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
14. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
15. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
16. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.04.2021 07:00 — 01.06.2021 13:30

1,00 ks - zostava

23 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.03.2021 12:43

30.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 364
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.03.2021 13:31 - Vstupná ponuka 23 900,00 € Cena bez DPH
30.03.2021 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 23 880,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS