35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35954612
Slovanet, a. s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
HW zariadenia pre kontaktné centrum
HW, telefón, náhlavná súprava, Wallboard riadiace PC a zobrazovacia jednotka, inštalačné práce
Tovar, Služba
1. Koncové zariadenie - SIP telefón: Polycom VVX 311, vrátane napájacieho zdroja
|
|
---|---|
Funkcia |
Všetky obstarávané položky musia byť 100 % kompatibilné s kontaktným centrom obstarávateľa, preto je vyžadované konkrétne zariadenie v uvedenej konfigurácii. Referenčné produkty pri jednotlivých požadovaných produktoch sú uvedené kvôli overenej kompatibilite s požadovaným využitím. Verejný obstarávateľ nie je povinný zakúpiť predmet zmluvy v prípade nekompatibility ponúknutého riešenia s jeho homogénnym prostredím. |
System kontaktného centra Genesys, ktoré v sebe obsahuje aj modul SIP servera (IP telefónnej ústredne). Verejný obstarávateľ na základe matice kompatibility výrobcu Genesys a výrobcov SIP telefónov pri zohľadnení požiadaviek odborných pracovníkov call centra identifikoval ako vyhovujúce zariadenie Polycom model VVX 311. |
Technická špecifikácia: Displej: min. 8-úrovňový podsvietený grafický displej LCD (208 x 104) v odtieňoch sivej, dotyková obrazovka Klávesnica: 12-číselná klávesnica, 4-smerové navigačné klávesy Ethernet: min. 2 x Ethernet 10/100/1000 Rozširujúci modul: Podporuje rozširujúci modul VVX a farebný rozširovací modul VVX (rozšíriteľnosť až o 3 moduly) Hlasové kodeky: G.711, G.722, G.722.1, G.729AB, iLBC Frekvenčný rozsah: 150 – 7000 Hz Zvukové funkcie: Hlasová technológia Polycom HD full-duplex Podporované sieťové protokoly: FTP / TFTP / HTTP / HTTPS, |
Náhlavná súprava: Port náhlavnej súpravy RJ-9 Bezpečnostné algoritmy: 802.1× RADIUS Ethernet LAN (RJ-45) Aplikácie: Plný prehliadač s povoleným WebKit, ktorý podporuje HTML5, CSS, zabezpečenie SSL a Java Script. Podporuje Polycom Apps SDK a API pre obchodné a osobné aplikácie tretích strán Sieťové funkcie: SIP | SDP | DHCP | SNTP | VLAN | IPv4 | TCP | UDP | DNS-SRV Sieťový adaptér: Externý univerzálny, 48 VDC, 12 W |
... |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Koncové zariadenie - SIP telefón: Polycom VVX 311, vrátane napájacieho zdroja | kus | 70 |
2. Náhlavná súprava: SAVI 8220-M Office
|
|
---|---|
Funkcia |
Všetky obstarávané položky musia byť 100 % kompatibilné s kontaktným centrom obstarávateľa, preto je vyžadované konkrétne zariadenie v uvedenej konfigurácii. Referenčné produkty pri jednotlivých požadovaných produktoch sú uvedené kvôli overenej kompatibilite s požadovaným využitím. Verejný obstarávateľ nie je povinný zakúpiť predmet zmluvy v prípade nekompatibility ponúknutého riešenia s jeho homogénnym prostredím. |
Náhlavná súprava model SAVI 8220-M Office bola následne vybraná na základe porovnania požiadaviek odborných pracovníkov call centra s náhlavnými súpravami kompatibilnými so zvoleným telefónom Polycom VVX 311. |
Technická špecifikácia: Pohotovostný čas - až 13 hodín hovoru, až 50 hodín v pohotovostnom režime Bezdrôtová technológia - DECT ™ 6.0 a Bluetooth v4.2, dosah až 55 metrov. Aktívne potlačenie hluku (ANC - aktívne potlačenie hluku blokuje hluk v pozadí). Frekvencia - širokopásmové pripojenie: 100 - 6800 Hz. Podporované aplikácie - Aplikácia Plantronics Hub na počítači, Platronics manager Pros Kapacita batérie: 700mAH. Vstavané ovládacie prvky jedným dotykom, ktoré prijímajú a ukončujú hovory, spravujú hlasitosť a zapínajú a vypínajú stlmenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náhlavná súprava: SAVI 8220-M Office | kus | 70 |
3. Adaptér kábel: APP-51
|
|
---|---|
Funkcia |
Všetky obstarávané položky musia byť 100 % kompatibilné s kontaktným centrom obstarávateľa, preto je vyžadované konkrétne zariadenie v uvedenej konfigurácii. Referenčné produkty pri jednotlivých požadovaných produktoch sú uvedené kvôli overenej kompatibilite s požadovaným využitím. Verejný obstarávateľ nie je povinný zakúpiť predmet zmluvy v prípade nekompatibility ponúknutého riešenia s jeho homogénnym prostredím. |
Adaptér kábel: APP-51 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Adaptér kábel: APP-51 | kus | 70 |
4. Wallboard riadiace PC vrátane napájacieho zdroja alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Všetky obstarávané položky musia byť 100 % kompatibilné s kontaktným centrom obstarávateľa, preto je vyžadované konkrétne zariadenie v uvedenej konfigurácii. Referenčné produkty pri jednotlivých požadovaných produktoch sú uvedené kvôli overenej kompatibilite s požadovaným využitím. Verejný obstarávateľ nie je povinný zakúpiť predmet zmluvy v prípade nekompatibility ponúknutého riešenia s jeho homogénnym prostredím. |
• kompaktné mini PC/zariadenie, ktoré je možné pripojiť cez HDMI k LCD nástennému monitoru/wallboardu pre potreby zobrazovania vybraných KPI štatistických údajov • minimálne fyzické rozmery zariadenia, ideálne s možnosťou umiestnenia priamo na/za LCD TV • potrebný LAN port (RJ45) pre 100Mbps konektivitu do LAN siete, doplnkovo môže obsahovať aj WiFi pripojenie • elektrický napájací zdroj Preferované je zariadenie, ktoré umožňuje nastaviť automatické spustenie prehliadača (po štarte) a prípadne navigovanie na preddefinovanú URL. |
Technická špecifikácia: Operačný systém: min. Windows 10 Pro 64 Procesor: min. Intel® Core™ i5-10210U Pevný disk: min. 256 GB PCIe® NVMe ™ SSD Pamäť: min. 8 GB DDR4-2666 SDRAM (1x 8 GB) Rozšíriteľná veľkosť pamäte: min. 32 GB Sieť: LAN 10/100/1000 Konektory: min. 1x RJ-45, 1x VGA, 1x sériový port, min. 1x HDMI 1.4, min. 1x SuperSpeed USB Type-A s prenosovou rýchlosťou signálu 5 Gb/s, min. 1x USB Type-A s prenosovou rýchlosťou signálu 480 Mb/s, min. 1x SuperSpeed USB Type-C® s prenosovou rýchlosťou signálu 10 Gb/s, Rozmery: max. 17,7 x 17,5 x 3,4 cm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Wallboard riadiace PC vrátane napájacieho zdroja alebo ekvivalent | kus | 6 |
5. Wallboard zobrazovacia jednotka alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Všetky obstarávané položky musia byť 100 % kompatibilné s kontaktným centrom obstarávateľa, preto je vyžadované konkrétne zariadenie v uvedenej konfigurácii. Referenčné produkty pri jednotlivých požadovaných produktoch sú uvedené kvôli overenej kompatibilite s požadovaným využitím. Verejný obstarávateľ nie je povinný zakúpiť predmet zmluvy v prípade nekompatibility ponúknutého riešenia s jeho homogénnym prostredím. |
Technická špecifikácia: Uhlopriečka: min. 50" (126 cm) Typ podsvietenia: DIRECT LED Rozlíšenie:4K UHD (3840x2160) Pomer strán: min. 16:9 Veľkosť obrazovky: min.125 cm Technológia zobrazenia: LED LCD Obnovovacia frekvencia obrazu: min. 50Hz HDMI vstup: min. 2x USB pripojenie: min. 2x Zobrazovacia jednotka musí mať možnosť uchytenia na stenu držiakom kompatibilným s VESA štandardmi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Wallboard zobrazovacia jednotka alebo ekvivalent | kus | 6 |
6. Montážna sada na wallboard monitor a riadiace PC
|
|
---|---|
Funkcia |
Montážna sada na wallboard monitor a riadiace PC. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Montážna sada na wallboard monitor a riadiace PC | kus | 6 |
7. Inštalačné práce pre wallboard monitory a riadiace PC
|
|
---|---|
Funkcia |
Montáž bude prevedená na stenu. Práca zahŕňa: okrem montáže aj privedenie 2x el. napájania (1x pre TV, 1x pre wallboard PC), 1x ethernetu a lištovanie po najbližšiu el. zásuvku a dátovú zásuvku (LAN ethernet). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Inštalačné práce pre wallboard monitory a riadiace PC | kus | 6 |
Názov |
1. Objednávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorej sú tieto osobitné požiadavky na plnenie súčasťou (ďalej len „zmluva“), oznámiť dodávateľovi meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby objednávateľa (ďalej len „zástupca objednávateľa“). |
2. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia zástupcu objednávateľa podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie zaslať e-mailom zástupcovi objednávateľa: a. technickú špecifikáciu jednotlivých častí predmetu zmluvy, b. podrobný položkový cenník predmetu zmluvy podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH, |
c. meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby dodávateľa (ďalej len „zástupca dodávateľa“), d. zoznam všetkých subdodávateľov. |
3. Prípadná zmena zástupcu dodávateľa alebo zástupcu objednávateľa sa vykoná písomným oznámením podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany zaslaným druhej zmluvnej strane, na zmenu podľa tohto bodu sa nevyžaduje uzatvorenie dodatku k zmluve. |
4. Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu zmluvy, vrátane nákladov na dopravu a dodanie predmetu zmluvy do jednotlivých miest plnenia. |
5. Maximálna celková cena za plnenie predmetu zmluvy nemôže presiahnuť sumu uvedenú v zmluve, pričom maximálnou celkovou cenou sa rozumie sumár všetkých peňažných plnení, ktoré budú uhradené objednávateľom dodávateľovi na základe objednávok, vyhotovených v súlade so zmluvou. Objednávateľ pritom nie je povinný vyčerpať celý finančný objem uvedený v zmluve. |
6. Dodávateľ bude dodávať predmet zmluvy objednávateľovi počas doby platnosti zmluvy, pričom platí ustanovenie § 83 ods. 10 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, a to podľa skutočných potrieb objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si druh a presné množstvá predmetu zmluvy pri jednotlivých dodávkach. |
Objednávateľ sa nezaväzuje kúpiť od dodávateľa celkové množstvo predmetu zmluvy a je jeho výhradným rozhodnutím podľa jeho potrieb, koľko a aký predmet zmluvy od dodávateľa kúpi, pričom môže odobrať viac, ako uvedené max. množstvá, za predpokladu, že max. celková cena nebude prekročená. |
7. Predmet zmluvy bude dodávaný na základe objednávok objednávateľa odoslaných zástupcom objednávateľa e-mailom zástupcovi dodávateľa. Objednávky budú obsahovať názov objednávaného predmetu zmluvy, požadované množstvo, cenu, miesto dodania, meno a kontakt na zamestnanca objednávateľa oprávneného na prevzatie predmetu zmluvy v mieste dodania. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia e-mailovej objednávky zástupcovi dodávateľa. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia a prípadnú vynášku. |
10. Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie predmetu zmluvy vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný predmet zmluvy nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a zmluvou, že ho dodá v bezchybnom stave, v sortimente, množstve a lehote podľa zmluvy. |
11. Prevzatie predmet zmluvy vykoná osobne preberajúci zamestnanec objednávateľa uvedený v objednávke, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným predmetom zmluvy. Povinnosť riadne a včas dodať predmet zmluvy splní dodávateľ až dodaním predmet zmluvy do konkrétneho miesta plnenia v zmysle objednávky. |
12. Preberajúci zamestnanec objednávateľa uvedený v objednávke predmet zmluvy nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia. |
13. Vlastnícke právo k predmetu zmluvy a nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy prechádza na objednávateľa momentom prevzatia predmetu zmluvy preberajúcim zamestnancom objednávateľa (jeho podpisom na dodacom liste) v konkrétnom mieste plnenia. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť zástupcovi objednávateľa deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí e-mailom potvrdiť zástupca objednávateľa. |
V prípade neoznámenia termínu dodávky predmetu zmluvy, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
15. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru podľa tejto zmluvy. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky predmetu zmluvy a miesto dodania, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa. Dodávateľ bude faktúry zasielať zástupcovi objednávateľa elektronicky vo formáte .txt a .pdf. |
16. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
17. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie, ktoré je predmetom zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou. |
18. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa zmluvy, riadne zabalený, vybavený na prepravu a použiteľný na účel, na ktorý je určený. |
19. V prípade, že predmet zmluvy bude dodaný s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na predmete zmluvy, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád predmetu zmluvy. |
20. Záručná doba na dodaný predmet zmluvy je 36 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia preberajúcim zamestnancom objednávateľa bez vád, potvrdeným podpisom na dodacom liste. V prípade podania reklamácie objednávateľom sa záručná doba predlžuje o čas riešenia reklamácie. |
21. Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním predmet zmluvy alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil. |
22. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady predmetu zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný predmet zmluvy zodpovedajúcej kvality. |
23. V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou predmetu zmluvy v lehote dohodnutej v bode 8 týchto osobitných požiadaviek na plnenie je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného predmetu zmluvy vrátane DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
24. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou dohodnutej ceny predmetu zmluvy v lehote splatnosti faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka. |
25. Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
26. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
27. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
28. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. platných OPET (2. časť VZP) - verzia 3.6 účinná odo dňa 01.07.2019. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej maximálnej ceny vrátane DPH za každé jedno porušenie povinnosti podľa tohto bodu. |
29. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
30. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý odstupujúca zmluvná strana v odstúpení uvedie. |
31. V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe zmluvy, o čom vyhotovia písomný protokol. |
32. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
33. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy. |
34. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení zmluvy. |
35. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 32, 33 a 34 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od zmluvy odstúpiť. |
36. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce zo zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
37. Zmluvné strany sa dohodli, že písomnosti týkajúce sa zmluvy sa doručujú osobne, poštou, kuriérskou službou alebo e-mailom. Každá zmluvná strana je povinná písomne informovať druhú zmluvnú stranu o akejkoľvek zmene adresy, e-mailu, alebo kontaktných údajov. |
38. Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla zmluvných strán. Písomnosti doručované osobne sa považujú za doručené v deň ich prevzatia, alebo dňom kedy adresát odoprel prevziať zásielku. Písomnosti doručované poštou alebo kuriérskou službou sa považujú za doručené v deň prevzatia zásielky adresátom, alebo v deň keď sa zásielka vrátila odosielateľovi späť ako nedoručená, aj keď sa adresát o zásielke nedozvedel. |
Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené nasledujúci pracovný deň po ich odoslaní na emailovú adresu druhej zmluvnej strany. |
39. Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku zmluvy, či akéhokoľvek porušenia zmluvy, sa nepoužije e-mail. Uvedené neplatí pre objednávky. |
40. Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa zmluvy bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh. |
41. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v týchto osobitných požiadavkách pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
234,00 ks
69 994,09
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2021 12:28
30.03.2021 10:00
30.03.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.03.2021 13:19 - Vstupná ponuka | 69 993,60 | € | Cena s DPH |
29.03.2021 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 69 899,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: