• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2021 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2021 14:00

Detail zákazky Z20215684

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2021 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2021 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2021 14:00

Základné údaje

Z20215684

OF-231361

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5640166

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

45659451

Refri Slovensko, s.r.o.

Mikovíniho 11, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava turbokompresora YORK č.1 s výmenou čerpadla

oprava turbokompresora

  • 50531300-9 - Opravy a údržba kompresorov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava turbokompresora YORK č.1 s výmenou čerpadla
Funkcia
Turbokompresor YORK s výkonom s chladiacim 1 500KW zabezpečuje chladenie celého objektu. V súčasnosti turbokompresor vykazuje značný únik chladiva. Na opravu kompresora sú potrebné nasledovné súčiastky:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. KI 6" LIQUIDLEVEL SENZOR ks 1
2. MOTOR AKTUATOR ks 1
3. DRIER FILTERDCL 303 3/8FL ks 1
4. VALVE STOP ANG VERTICA ks 1
5. O RING KIT YKOIL FILTER ks 1
6. INHIBITOR CORROSIONPREMIX 1 GL ks 1
7. OIL GRADE K 5 GAL /US/ gal 4
8. SEAL O RING NEOPRENE ks 4
9. O RING ks 2
10. O RING SEAL ks 2
11. O RING SEAL ks 2
12. O RING ks 2
13. KIT, SEAL, HE MODELS ks 1
14. KIT FILTER, SPRING ELEMENT ks 1
15. VALVE, STOP ks 1
16. Dusík N2 komplet 1
17. CHLADIVO R 134 A kg 600
18. Pomocný inštalačný materiál komplet 1
19. Čistiaci a tesniaci materiál komplet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Dodanie nového nesamonasávacieho čerpadla Grundfos s asynchrónnym motorom, typ: NK 250-350/318 A2-F-A-E-BQQE - alebo ekvivalent áno
2. Prepojovacie potrubia k čerpadlu áno
3.  Tesnenia a skrutky áno
4. Pred výmenou čerpadla je potrebné pozvárať podpernú konštrukciu z dôvodu, že potrubia DN 300 sú zavesené na čerpadle a pri výmene čerpadla by sa zrútili. áno
5. Je potrebné ELI napojenie a napojenie na MaR áno
6. Vykonať ostatné servisné práce, dopravu s presunom materiálov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele:
-    kvalitné a rýchle vykonanie opravy a služieb s tým spojených,
-    operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb,
-    prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri oprave turbokompresora počas vykonávania opravy,
2. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy na miesto určené objednávateľom, a prevziať turbokompresor k vykonaniu opravy do 24 hodín od písomnej výzvy objednávateľa. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.30 h.
3. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia – t.j. realizovať generálnu opravu, podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy, ktorej dĺžka je určená od okamihu prevzatia turbokompresora na 14 dní.
4. Preberanie a odovzdávanie turbokompresora medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum a hodina prevzatia turbokompresora dodávateľom a dátum a hodina prevzatia opraveného turbokompresora objednávateľom.
5. Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi  najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním služby, vrátane ekologickej likvidácie odpadu.
6. Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
7. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvomi stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy, v hodinách a použitých náhradných dieloch.
8. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy a použité náhradné diely a použité materiály.
9. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnutú službu najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby.
10. Na faktúre uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
11. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv.
12. Dodávateľ  nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
13. Na vykonané opravy poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov od prevzatia (bod 5).
14. Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov od prevzatia opraveného (bod 5).
15. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy a minimalizovať environmentálny vplyv na životné prostredie.
16. Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky  primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady.
17. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení  niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
18. Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať opravu, záručnú a mimozáručnú opravu turbokompresora. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia.
19. Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v tejto zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
20. Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy, sa okrem iného označuje: a)    ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b)    ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv, c)    ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa.
21. Ak dodávateľ nesplní požiadavky určené v predmete zmluvy, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
22. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie v bode 20. Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
23. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
24. V prípade porušenia bodu 23.  je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
25. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.04.2021 07:00 — 30.06.2021 15:00

1,00 súbor

120 025,39

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.03.2021 12:12

29.03.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 25
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2021 10:01 - Vstupná ponuka 119 750,00 € Cena bez DPH
29.03.2021 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka 99 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS