00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
45659451
Refri Slovensko, s.r.o.
Mikovíniho 11, Trnava, 91701, SVK
Oprava turbokompresora YORK č.1 s výmenou čerpadla
oprava turbokompresora
Služba, Tovar
1. Oprava turbokompresora YORK č.1 s výmenou čerpadla
|
|
---|---|
Funkcia |
Turbokompresor YORK s výkonom s chladiacim 1 500KW zabezpečuje chladenie celého objektu. V súčasnosti turbokompresor vykazuje značný únik chladiva. Na opravu kompresora sú potrebné nasledovné súčiastky: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. KI 6" LIQUIDLEVEL SENZOR | ks | 1 | ||
2. MOTOR AKTUATOR | ks | 1 | ||
3. DRIER FILTERDCL 303 3/8FL | ks | 1 | ||
4. VALVE STOP ANG VERTICA | ks | 1 | ||
5. O RING KIT YKOIL FILTER | ks | 1 | ||
6. INHIBITOR CORROSIONPREMIX 1 GL | ks | 1 | ||
7. OIL GRADE K 5 GAL /US/ | gal | 4 | ||
8. SEAL O RING NEOPRENE | ks | 4 | ||
9. O RING | ks | 2 | ||
10. O RING SEAL | ks | 2 | ||
11. O RING SEAL | ks | 2 | ||
12. O RING | ks | 2 | ||
13. KIT, SEAL, HE MODELS | ks | 1 | ||
14. KIT FILTER, SPRING ELEMENT | ks | 1 | ||
15. VALVE, STOP | ks | 1 | ||
16. Dusík N2 | komplet | 1 | ||
17. CHLADIVO R 134 A | kg | 600 | ||
18. Pomocný inštalačný materiál | komplet | 1 | ||
19. Čistiaci a tesniaci materiál | komplet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Dodanie nového nesamonasávacieho čerpadla Grundfos s asynchrónnym motorom, typ: NK 250-350/318 A2-F-A-E-BQQE - alebo ekvivalent | áno |
2. Prepojovacie potrubia k čerpadlu | áno |
3. Tesnenia a skrutky | áno |
4. Pred výmenou čerpadla je potrebné pozvárať podpernú konštrukciu z dôvodu, že potrubia DN 300 sú zavesené na čerpadle a pri výmene čerpadla by sa zrútili. | áno |
5. Je potrebné ELI napojenie a napojenie na MaR | áno |
6. Vykonať ostatné servisné práce, dopravu s presunom materiálov | áno |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele: |
- kvalitné a rýchle vykonanie opravy a služieb s tým spojených, |
- operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb, |
- prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri oprave turbokompresora počas vykonávania opravy, |
2. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy na miesto určené objednávateľom, a prevziať turbokompresor k vykonaniu opravy do 24 hodín od písomnej výzvy objednávateľa. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.30 h. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia – t.j. realizovať generálnu opravu, podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy, ktorej dĺžka je určená od okamihu prevzatia turbokompresora na 14 dní. |
4. Preberanie a odovzdávanie turbokompresora medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum a hodina prevzatia turbokompresora dodávateľom a dátum a hodina prevzatia opraveného turbokompresora objednávateľom. |
5. Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním služby, vrátane ekologickej likvidácie odpadu. |
6. Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
7. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvomi stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy, v hodinách a použitých náhradných dieloch. |
8. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy a použité náhradné diely a použité materiály. |
9. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnutú službu najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby. |
10. Na faktúre uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
11. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv. |
12. Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
13. Na vykonané opravy poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov od prevzatia (bod 5). |
14. Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov od prevzatia opraveného (bod 5). |
15. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy a minimalizovať environmentálny vplyv na životné prostredie. |
16. Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
17. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. |
18. Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať opravu, záručnú a mimozáručnú opravu turbokompresora. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
19. Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v tejto zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy, sa okrem iného označuje: a) ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b) ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv, c) ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
21. Ak dodávateľ nesplní požiadavky určené v predmete zmluvy, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
22. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie v bode 20. Osobitých požiadaviek na plnenie tejto zmluvy. |
23. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
24. V prípade porušenia bodu 23. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
25. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Rastislavova 43, Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.04.2021 07:00 — 30.06.2021 15:00
1,00 súbor
120 025,39
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2021 12:12
29.03.2021 13:00
29.03.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.03.2021 10:01 - Vstupná ponuka | 119 750,00 | € | Cena bez DPH |
29.03.2021 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: