35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Poskytovanie nonstop bezpečnostných služieb
bezpečnostná služba, strážna služba
Služba
1. Nonstop strážna služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v celkovom rozsahu na všetky určené objekty stráženia. |
Názov |
Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu nepretržite, t. j. v rozsahu 24 hodín denne počas pracovných dní aj dní pracovného pokoja a štátnych sviatkov jedným pracovníkom dodávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá za škody spôsobené chybným plnením záväzku dodávateľa, a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť predmet plnenia na vlastnú zodpovednosť a v nasledujúcom rozsahu: |
Zabezpečiť výkon predmetu zákazky tak, aby bolo zabránené v násilnom pôsobení proti záujmom objednávateľa a zabezpečená ochrana jeho majetku a majetkových práv. Ide predovšetkým o tieto činnosti: |
- výkon vnútornej a vonkajšej obchôdzky v nepravidelných intervaloch; |
- výkon kontroly neporušenia zámkov na dverách kancelárií; |
- výkon kontroly neporušiteľnosti objektu; |
- výkon kontroly okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy); |
- zabezpečenie ochrany proti vniknutiu nepovolaných osôb; |
- zabezpečenie kontroly vstupu, odchodu osôb a motorových vozidiel; |
- vedenie evidencie a vykonávanie kontroly osôb vstupujúcich do objektu objednávateľa; |
- ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.) a realizácia zásahu v súčinnosti s Políciou SR; |
- vydávanie kľúčov od priestorov oprávneným osobám v zmysle interných predpisov objednávateľa; |
- predložiť objednávateľovi na požiadanie písomný záznam z výkonu služby; |
Zabezpečiť výkon strážnej služby len osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti. |
Doručiť do nástupu osôb k výkonu strážnej služby objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia zákazky s uvedením mena, priezviska a čísla preukazu odbornej spôsobilosti. |
Zabezpečiť, aby pracovník dodávateľa poverený ochranou mal pri sebe dodávateľom evidovaný identifikačný preukaz ako i preukaz odbornej spôsobilosti. Tieto je povinný na vyzvanie príslušníka polície alebo kontrolného orgánu predložiť. |
Zabezpečiť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
Zabezpečiť osobám vykonávajúcim strážnu službu rovnošatu s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej časti tela. |
Viesť pre výkon strážnej služby potrebnú dokumentáciu v súlade s § 56 zákona o súkromnej bezpečnosti a evidenciu služieb formou knihy strážnej služby pracovníkov dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci. |
Informovať okamžite v prípade mimoriadnych udalostí objednávateľa (ním stanovené osoby, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby) a príslušné orgány podľa charakteru zistenia, riadiť sa ich pokynmi a vykonať potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. Kontaktnú osobu predloží objednávateľ dodávateľovi najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
Informovať objednávateľa o všetkých podstatných skutočnostiach vedúcich k zlepšeniu výkonu strážnej služby. |
Písomne predkladať objednávateľovi všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
Zachovať mlčanlivosť o vzniknutých udalostiach, spôsobe ochrany, predmete ochrany, a to trvalo. Všetky informácie vyplývajúce z výkonu strážnej služby sú dôverné. |
Dbať na ochranu osobnosti, ochranu osobných údajov v informačných systémoch, dobrú povesť právnických osôb a ochranu obchodného tajomstva. |
Umožniť bez obmedzenia objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). Poverený zamestnanec objednávateľa môže počas pracovnej doby vyzvať zamestnanca dodávateľa k uskutočneniu dychovej skúšky, resp. inej skúšky na prítomnosť alkoholu a inej látky ovplyvňujúcej legitímny výkon strážnej služby, ktorá bude vykonaná za prítomnosti najmenej dvoch ďalších osôb z dôvodu zachovania objektivity kontroly. |
Zamestnanec dodávateľa je pritom povinný tejto žiadosti vyhovieť. V prípade odmietnutia vykonania takejto skúšky sa to považuje za pozitívny výsledok. |
Zodpovednosť dodávateľa musí byť krytá aj „Poistnou zmluvou o poistení zodpovednosti za škodu“, ktorú predloží dodávateľ najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať s prihliadnutím na okolnosti všetky opatrenia potrebné na odvrátenie škody alebo jej zmierenia. |
Ak dodávateľ písomne neoznámi objednávateľovi bez zbytočného odkladu skutočnosti, ktoré mu bránia, mohli by brániť, sťažovať výkon strážnej služby alebo plnenie jeho povinností, má objednávateľ v prípade vzniku škody, za ktorú zodpovedá dodávateľ, nárok na náhradu tejto škody aj vtedy, ak bola škoda spôsobená inak okolnosťou vylučujúcou zodpovednosť. |
V súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov objednávateľ ako prevádzkovateľ poveruje dodávateľa ako sprostredkovateľa na spracovávanie osobných údajov na účely strážnej služby v rozsahu poučenia. Dodávateľ nie je oprávnený okrem samotnej evidencie osobných údajov vykonávať žiadne ďalšie operácie s nimi, pritom je povinný tieto zabezpečiť pred odcudzením, stratou, poškodením, neoprávneným prístupom, zmenou a rozšifrovaním. |
Na tento účel prijme a na požiadanie objednávateľa aj preukáže primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracovania. |
Dodávateľ je tiež povinný poučiť všetky fyzické a právnické osoby, ktoré majú alebo môžu mať prístup k informačnému systému, v ktorom sú spracúvané dotknuté osobné údaje, o právach a povinnostiach ustanovených zákonom a o zodpovednosti za ich porušenie. Výslovne sa zakazuje, aby dodávateľ ďalej spracúval osobné údaje z činnosti u objednávateľa prostredníctvom tretej strany. Dodávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých osobných údajoch, o ktorých sa dozvedel, resp. ktoré mu boli sprístupnené a ktoré bude spracúvať. |
Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po skončení spracúvania osobných údajov. O tejto povinnosti je povinný poučiť aj svojich zamestnancov, ostatné ním poverené osoby ako aj všetky osoby, ktoré prídu do styku s uvedenými osobnými údajmi. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať interné predpisy a pokyny objednávateľa a dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä zákon č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ňou súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje: |
Protokolárne odovzdať do užívania objekt ochrany ako aj oboznámiť dodávateľa so všetkými zariadeniami, ktoré sú k dispozícii na ochranu predmetného objektu vrátane kamerového dohľadu, ak je zabezpečený. |
Bezplatne poskytnúť v strážených objektoch priestor pre uloženie osobných vecí pracovníkov dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu. |
Písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Odsúhlasovať v evidencii poskytovateľa rozsah a kvalitu poskytovaných strážnych služieb. |
Cena bude nemenná počas celého obdobia. Zmena ceny môže byť vykonaná len v prípadoch legislatívnych zmien. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady a výdavky dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služieb, ktoré sú predmetom zákazky. |
Dodávateľ má právo len na úhradu za skutočne vykonanú strážnu službu, ktorá sa preukazuje denným záznamom služieb vedeným v knihe strážnej služby za obdobie jedného kalendárneho mesiaca. Denný záznam obsahuje údaje o osobe, ktorá strážnu službu vykonávala, o čase, v ktorom táto osoba služby vykonávala a počet hodín výkonu. V súlade s denným záznamom a po odsúhlasení rozsahu a kvality poskytnutých služieb v knihe strážnej služby oprávnenou osobou objednávateľa poskytovateľ vyhotoví do 10 dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca faktúru. |
Za dátum vzniku daňovej povinnosti sa považuje posledný deň v mesiaci, kedy boli služby poskytnuté. |
Odplata bude uhradená na základe čiastkových faktúr vystavených dodávateľom s lehotou splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. |
K faktúre je potrebné priložiť: dochádzkový list pracovníkov dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci podpísaný objednávateľom a dodávateľom. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,-- EUR za každú začatú hodinu, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
Podmienky účasti: |
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov – musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. |
Hraničný priechod Čunovo, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.05.2021 00:00 — 30.06.2021 00:00
1 464,00 hodina
13 176,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.03.2021 08:37
30.03.2021 08:40
30.03.2021 08:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2021 09:37 - Vstupná ponuka | 13 100,00 | € | Cena bez DPH |
30.03.2021 06:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: