35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36585815
MONDE, spol. s r. o.
Textilná 6, Košice, 04012, SVK
Poskytovanie nonstop bezpečnostných služieb
bezpečnostná služba, strážna služba
Služba
1. Nonstop strážna služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v celkovom rozsahu na všetky určené objekty stráženia. |
Názov |
Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu nepretržite, t. j. v rozsahu 24 hodín denne počas pracovných dní aj dní pracovného pokoja a štátnych sviatkov jedným pracovníkom dodávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá za škody spôsobené chybným plnením záväzku dodávateľa, a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť predmet plnenia na vlastnú zodpovednosť a v nasledujúcom rozsahu: |
Zabezpečiť výkon predmetu zákazky tak, aby bolo zabránené v násilnom pôsobení proti záujmom objednávateľa a zabezpečená ochrana jeho majetku a majetkových práv. Ide predovšetkým o tieto činnosti: |
- výkon vnútornej a vonkajšej obchôdzky v nepravidelných intervaloch; |
- výkon kontroly neporušenia zámkov na dverách kancelárií; |
- výkon kontroly neporušiteľnosti objektu; |
- výkon kontroly okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy); |
- zabezpečenie ochrany proti vniknutiu nepovolaných osôb; |
- zabezpečenie kontroly vstupu, odchodu osôb a motorových vozidiel; |
- vedenie evidencie a vykonávanie kontroly osôb vstupujúcich do objektu objednávateľa; |
- ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.) a realizácia zásahu v súčinnosti s Políciou SR; |
- vydávanie kľúčov od priestorov oprávneným osobám v zmysle interných predpisov objednávateľa; |
- predložiť objednávateľovi na požiadanie písomný záznam z výkonu služby; |
Zabezpečiť výkon strážnej služby len osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti. |
Doručiť do nástupu osôb k výkonu strážnej služby objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia zákazky s uvedením mena, priezviska a čísla preukazu odbornej spôsobilosti. |
Zabezpečiť, aby pracovník dodávateľa poverený ochranou mal pri sebe dodávateľom evidovaný identifikačný preukaz ako i preukaz odbornej spôsobilosti. Tieto je povinný na vyzvanie príslušníka polície alebo kontrolného orgánu predložiť. |
Zabezpečiť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
Zabezpečiť osobám vykonávajúcim strážnu službu rovnošatu s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej časti tela. |
Viesť pre výkon strážnej služby potrebnú dokumentáciu v súlade s § 56 zákona o súkromnej bezpečnosti a evidenciu služieb formou knihy strážnej služby pracovníkov dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci. |
Informovať okamžite v prípade mimoriadnych udalostí objednávateľa (ním stanovené osoby, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby) a príslušné orgány podľa charakteru zistenia, riadiť sa ich pokynmi a vykonať potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. Kontaktnú osobu predloží objednávateľ dodávateľovi najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
Informovať objednávateľa o všetkých podstatných skutočnostiach vedúcich k zlepšeniu výkonu strážnej služby. |
Písomne predkladať objednávateľovi všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
Zachovať mlčanlivosť o vzniknutých udalostiach, spôsobe ochrany, predmete ochrany, a to trvalo. Všetky informácie vyplývajúce z výkonu strážnej služby sú dôverné. |
Dbať na ochranu osobnosti, ochranu osobných údajov v informačných systémoch, dobrú povesť právnických osôb a ochranu obchodného tajomstva. |
Umožniť bez obmedzenia objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). Poverený zamestnanec objednávateľa môže počas pracovnej doby vyzvať zamestnanca dodávateľa k uskutočneniu dychovej skúšky, resp. inej skúšky na prítomnosť alkoholu a inej látky ovplyvňujúcej legitímny výkon strážnej služby, ktorá bude vykonaná za prítomnosti najmenej dvoch ďalších osôb z dôvodu zachovania objektivity kontroly. |
Zamestnanec dodávateľa je pritom povinný tejto žiadosti vyhovieť. V prípade odmietnutia vykonania takejto skúšky sa to považuje za pozitívny výsledok. |
Zodpovednosť dodávateľa musí byť krytá aj „Poistnou zmluvou o poistení zodpovednosti za škodu“, ktorú predloží dodávateľ najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať s prihliadnutím na okolnosti všetky opatrenia potrebné na odvrátenie škody alebo jej zmierenia. |
Ak dodávateľ písomne neoznámi objednávateľovi bez zbytočného odkladu skutočnosti, ktoré mu bránia, mohli by brániť, sťažovať výkon strážnej služby alebo plnenie jeho povinností, má objednávateľ v prípade vzniku škody, za ktorú zodpovedá dodávateľ, nárok na náhradu tejto škody aj vtedy, ak bola škoda spôsobená inak okolnosťou vylučujúcou zodpovednosť. |
V súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov objednávateľ ako prevádzkovateľ poveruje dodávateľa ako sprostredkovateľa na spracovávanie osobných údajov na účely strážnej služby v rozsahu poučenia. Dodávateľ nie je oprávnený okrem samotnej evidencie osobných údajov vykonávať žiadne ďalšie operácie s nimi, pritom je povinný tieto zabezpečiť pred odcudzením, stratou, poškodením, neoprávneným prístupom, zmenou a rozšifrovaním. |
Na tento účel prijme a na požiadanie objednávateľa aj preukáže primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracovania. |
Dodávateľ je tiež povinný poučiť všetky fyzické a právnické osoby, ktoré majú alebo môžu mať prístup k informačnému systému, v ktorom sú spracúvané dotknuté osobné údaje, o právach a povinnostiach ustanovených zákonom a o zodpovednosti za ich porušenie. Výslovne sa zakazuje, aby dodávateľ ďalej spracúval osobné údaje z činnosti u objednávateľa prostredníctvom tretej strany. Dodávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých osobných údajoch, o ktorých sa dozvedel, resp. ktoré mu boli sprístupnené a ktoré bude spracúvať. |
Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po skončení spracúvania osobných údajov. O tejto povinnosti je povinný poučiť aj svojich zamestnancov, ostatné ním poverené osoby ako aj všetky osoby, ktoré prídu do styku s uvedenými osobnými údajmi. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať interné predpisy a pokyny objednávateľa a dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä zákon č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ňou súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje: |
Protokolárne odovzdať do užívania objekt ochrany ako aj oboznámiť dodávateľa so všetkými zariadeniami, ktoré sú k dispozícii na ochranu predmetného objektu vrátane kamerového dohľadu, ak je zabezpečený. |
Bezplatne poskytnúť v strážených objektoch priestor pre uloženie osobných vecí pracovníkov dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu. |
Písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Odsúhlasovať v evidencii poskytovateľa rozsah a kvalitu poskytovaných strážnych služieb. |
Cena bude nemenná počas celého obdobia. Zmena ceny môže byť vykonaná len v prípadoch legislatívnych zmien. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady a výdavky dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služieb, ktoré sú predmetom zákazky. |
Dodávateľ má právo len na úhradu za skutočne vykonanú strážnu službu, ktorá sa preukazuje denným záznamom služieb vedeným v knihe strážnej služby za obdobie jedného kalendárneho mesiaca. Denný záznam obsahuje údaje o osobe, ktorá strážnu službu vykonávala, o čase, v ktorom táto osoba služby vykonávala a počet hodín výkonu. V súlade s denným záznamom a po odsúhlasení rozsahu a kvality poskytnutých služieb v knihe strážnej služby oprávnenou osobou objednávateľa poskytovateľ vyhotoví do 10 dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca faktúru. |
Za dátum vzniku daňovej povinnosti sa považuje posledný deň v mesiaci, kedy boli služby poskytnuté. |
Odplata bude uhradená na základe čiastkových faktúr vystavených dodávateľom s lehotou splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. |
K faktúre je potrebné priložiť: dochádzkový list pracovníkov dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci podpísaný objednávateľom a dodávateľom. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,-- EUR za každú začatú hodinu, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
Podmienky účasti: |
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov – musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. |
SSÚD Mengusovce, 059 36 Mengusovce, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.04.2021 00:00 — 30.06.2021 00:00
2 184,00 hodina
19 656,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.03.2021 08:21
29.03.2021 08:30
30.03.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.03.2021 08:53 - Vstupná ponuka | 19 656,00 | € | Cena bez DPH |
26.03.2021 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: