52886191
Porubské služby, s.r.o.
Hlavná 136/159, Kamenná Poruba, 01314, SVK
36384992
PROCAR, a.s.
Demänovská ul. 800, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
Nákladné auto s hákovým nosičom kontajnerov
úžitkové motorové vozidlo, hákový nosič kontajnerov
Tovar, Služba
1. Nákladné auto s hákovým nosičom kontajnerov
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákladné auto s hákovým nosičom kontajnerov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nákladné auto s hákovým nosičom kontajnerov | ks | 1 | ||
Výkon motora | kW | 150 | ||
Hákový naťahovák kontajnerov | ks | 1 | ||
Miesta na sedenie | počet | 3 | ||
Obsah motora | cm3 | 5000 | ||
Max.konštrukčná rýchlosť | km/h | 80 | ||
Manuálna prevodovka | stupeň | 6 | ||
Nádrž paliva | liter | 130 | ||
Celková najvyššia prípustná hmotnosť | kg | 11000 | ||
Výška háku na stred oka | mm | 1000 | ||
Dĺžka kontajnerov | m | 3,8 | ||
Nosnosť kontajnera | kg | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nové vozidlo, nepoužívané, nerepasované | áno |
Kategória vozidla | N2 |
Povinná výbava vozidla | autolekárnička, výstražný trojuholník, bezpečnostný reflexný odev (napr. reflexná vesta) |
Rebrinový rám | áno |
Emisná kategória | EURO 6-D |
Pneumatické odpružené sedlo vodiča | áno |
SRS airbag vodiča | áno |
Palivo | nafta |
Príprava zmesi common-rail | áno |
Listové pružiny vpredu vzadu | áno |
Vzadu dvojmontáž | áno |
ABS | áno |
LDWS | áno |
ESC s ASR | áno |
Výfuková motorová brzda | áno |
Uzávierka diferenciálu | áno |
Elektricky vyhrievané spätné zrkadlá | áno |
Klimatizácia | áno |
Centrálne zamykanie s DO | áno |
Denné svietenie | áno |
Imobilizér | áno |
Záruka | 24 mesiacov |
Vrátane dodania na miesto plnenia: | áno |
Uvedenie do prevádzky a zaškolenie obsluhy v mieste prevádzky | áno |
Zabezpečenie servisu v Žilinskom kraji | áno |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 120 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. V prípade, ak je v rámci zákazky uvedených viacero období plnenia, tak táto lehota je považovaná za primárnu. |
3. K vozidlu sa požaduje dodať: 2 kľúče, z toho minimálne 1 kľúč s diaľkovým ovládaním, technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinná výbava vozidla. |
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené, nerepasované motorové vozidlo. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne: |
a) objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Žilinského kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy, |
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. |
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať, |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená, |
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
g) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
6. Dodávateľ zašle do 5 dní po výzve objednávateľa od nadobudnutia platnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
- dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom. |
7. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy vozidla. Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky. |
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať v zmysle zmluvnej lehoty, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
9. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
10. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
11. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
12. Objednávateľ požaduje dodanie motorového vozidla v prevedení už s namontovaným hákovým nosičom kontajnerov. |
13. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
14. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
15. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa. |
16. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za kompletné vozidlo na adresu miesta plnenia v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku a prípadne ďalšie údaje, ktoré bude Objednávateľ požadovať. |
17. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
18. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi |
19.Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu: Národný projekt „Investičná pomoc pre sociálne podniky – nenávratná zložka. Financovať sa bude v rámci žiadosti o poskytnutie príspevku. |
20.Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení riadiacim orgánom poskytovateľa nenávratného finančného príspevku po vydaní správy z kontroly a poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
21.Účinnosť zmlúv uzavretých cez EKS, ktoré budú spolufinancované z nenávratného finančného príspevku, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany poskytovateľa. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude pozitívny, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. Z uvedeného dôvodu je potrebné upozorniť na skutočnosť, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. |
Žilina, Žilinský, Slovenská republika
19.04.2021 08:00 — 30.09.2021 16:00
1,00 celkom
66 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.03.2021 08:00
03.04.2021 15:00
06.04.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2021 11:35 - Vstupná ponuka | 66 000,00 | € | Cena bez DPH |
01.04.2021 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: