• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2021 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2021 08:37
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2021 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2021 09:30

Detail zákazky Z20215647

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2021 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2021 08:37
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2021 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2021 09:30

Základné údaje

Z20215647

OF-233023

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5645748

Objednávateľ

35568330

Stredná odborná škola techniky a remesiel - Műszaki Szakok és Mesterségek Szakközépiskola, Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec

Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravné lístky, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečovanie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č.311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12  mesiacov od uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky € 3,90
Predpokladaný počet stravných poukážok ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať minimálne štyri ochranné prvky proti falšovaniu (napr. číselný resp. čiarový kód, termoaktívny bod, vodotlač atď./
Stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky, pričom stravná poukážka musí byť platná pre aktuálny kalendárny rok.
Stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu v €.
Stravná poukážka musí obsahovať poučenie pre spotrebiteľa.
stravná poukážka papierová (nie elektronická karta/, stálosť papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - na základe čiastkových objednaní telefonicky. Objednávateľ nahlási presný počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby - mesačne, ktoré dodávateľ následne vyfakturuje.
Dodanie stravných poukážok dodávateľ zabezpečí do dvoch pracovných dní od nahlásenia objednaného množstva.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok alebo do vyčerpaniu finančného limitu.
Cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a poplatkom za sprostredkované stravovacie služby v eurách vrátane DPH, ktorý do výpočtov vstupuje zaokrúhlený na dve desatinné miesta.
Poplatok za sprostredkované stravovacie služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, najmä náklady na tlač a doručenie stravných poukážok, balné, províziu dodávateľa, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravných poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu.
Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktoré je nemenné po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby nesmie v súlade s §152 ods. 5 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník  práce v znení neskorších predpisov presiahnuť 3% z hodnoty sumy uvedenej na stravnej poukážke.
Celková cena fakturovaná za stravné poukážky dodané na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z : a/ ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, b/ poplatku za sprostredkované stravovacie služby pre objednané množstvo stravných poukážok, c/ DPH z poplatku za sprostredkované stravovacie služby, ak je dodávateľom platca DPH.
Objednávateľ má právo počas platnosti zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky. Pre vylúčenie pochybností, uzatvorenie dodatku k tejto rámcovej dohode sa nevyžaduje.
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou znáša dodávateľ a sú zahrnuté v poplatku za sprostredkované stravovacie služby.
Objednávateľ  má právo na nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom, a to buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa  cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním nových stravných poukážok objednávateľovi ( na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu/.
Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry  je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry je Dodávateľ oprávnený požadovať od Objednávateľa úrok z omeškania v zákonnej výške.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla Objednávateľa a to v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 15,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe žiadosti Objednávateľa uzavrie zmluvu s akýmkoľvek ďalším stravovacím zariadením, obchodom s potravinami a pod. podľa požiadavky Objednávateľa.
Objednávateľ za dodanie stravných poukážok neposkytuje preddavky.
Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

12

600,00 ks

2 340,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.03.2021 08:43

30.03.2021 08:37

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.03.2021 08:52

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2021 10:07 - Vstupná ponuka 2 340,00 € Cena s DPH
25.03.2021 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 2 339,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS