• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2021 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2021 13:20

Detail zákazky Z20215602

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2021 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2021 13:20

Základné údaje

Z20215602

OF-194898

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5633262

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

36246590

PHARMACARE SLOVAKIA, s.r.o.

Farská 34, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatický externý defibrilátor s príslušenstvom

defibrilátor, AED, automatický defibrilátor

  • 33172200-8 - Prístroje na resuscitáciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický externý defibrilátor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmery cm 27-30cm x20-24cmx7-9cm
Hmotnosť (vrátane batérie a elektród) kg 3,5
Rozsah terapie J 95 360
Doba nabitia na max. 360 J sek 10
Prevádzková teplota °C -20 +50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevádzka Polo automatická
Záchrana na 3 kroky zapnutie prístroja, priloženie elektród, stlačenie tlačidla pre výboj
Krivka Bifázická skosená exponenciálna
Unikátna technológia Automaticky prispôsobí výšku výboja do 360J pre každého pacienta na základe jeho odporu
Nastavenie z výroby Rastúca variabilná energie (VE): 200 VE, 300 VE, 360 VE
Hlasové výzvy Výzvy obsahujú krokové pokyny pre používateľa
Textová obrazovka Zobrazuje výzvy pri záchrane a dôležité informácie o záchrane
Jazyk slovenčina hlasové povely aj na textovom displeji
Zvukové výstrahy Hlasové výzvy, výstrahy systému
Detekcia pohybu pacienta Áno
Synchronizovaný výboj Zabudovaná funkcia automatickej synchronizácie
Automatické samotestovanie (denné, týždenné, mesačné) Batéria, elektródy (prítomnosť a funkčnosť), usporiadanie elektrických obvodov a softvér
Elektródy Jednorazové, vopred pripojené, nepolarizované (elektródy je možné umiestniť na ktorúkoľvek pozíciu)
Skladovateľnosť elektród 2 roky
Možnosť pripojenia detských defibrilačných elektród Áno
Vybavenie pre detského pacienta Áno
Kapacita batérie min. 400 výbojov pre 200VE
Sledovanie životnosti batérie a elektród Áno
Záruka na batériu 4 roky, plne funkčná náhrada
Záruka na prístroj 8 rokov
Sťahovanie EKG krivky po použití do PC Áno
Interná pamäť 40 minút údajov o záchrane
Odolnosť voči prachu a vode IP55 (IEC 60529)
Pád MIL-STD-810G, 516.6 (Procedúra IV) pre pád 1m
Obsah 1 balenia /základné/ defibrilátor, batéria, pár defibrilačných elektród, brašňa
Ďalšie príslušenstvo nad rámec základného balenia 4 páry dospelé defibrilačné elektródy a 1pár detské defibrilačné elektródy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane inštalácie v mieste plnenia a zaškolenia obsluhujúceho personálu.
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky minimálne v špecifikácii uvedenej v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu.
Dodávateľ doručí objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaného tovaru a súvisiacich služieb v slovenskom alebo českom jazyku, prospekt ponúkaného tovaru. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 3 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis a bezplatnú údržbu t.j. pravidelné previerky/kontroly podľa výrobcom stanovených intervalov počas trvania záručnej doby predmetu zákazky.
Dodávateľ v záručnej dobe zabezpečí nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska.
Ak nedôjde k odstráneniu poruchy na prístroji do 48 hodín, je objednávateľ oprávnený k uplatneniu zmluvnej pokuty 0,05 % z kúpnej ceny za každých začatých 24 hodín omeškania až do odstránenia poruchy, alebo požadovať bezplatné zapožičanie porovnateľného prístroja.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Zriaďovateľa.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

27.04.2021 14:00

10,00 ks

20 791,67

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.03.2021 12:20

26.03.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 13
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.03.2021 10:48 - Vstupná ponuka 20 789,00 € Cena bez DPH
26.03.2021 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka 2 068,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS