00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Microsoft licencie
licencia, softvér
Služba
1. Microsoft licencie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie 24 ks licencií pre zabezpečenie poskytovania služieb softvérovej podpory (ďalej len "licencie") pre existujúce programové prostriedky objednávateľa v kvalite a množstve podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Existujúce programové prostriedky objednávateľa (ďalej len "softvér"): |
Microsoft SysCtrDatactrCore SNGL LicSAPk MVL 16Lic CoreLIc 12ks |
Microsoft WinSvrDCCore SNGL LicSAPk MVL 16Lic CoreLic |
Za služby softvérovej podpory sa pre účely tejto zákazky považujú minimálne: |
-zabezpečenie uvoľňovania opráva funkčných a bezpečnostných záplat softvéru, |
-možnosť update softvéru v dodanej hlavnej verzii vydávaním vedľajších verzií, t. j. zmeny alebo opravy ku ktorým došlo v dodanej hlavnej verzii softvéru, |
- možnosť upgradu/downgradu softvéru v hlavnej verzii, t. j. zmena hlavnej verzie minimálne o 1 vyššia/ nižšia, v ktorej došlo k zmene funkcionalít v pôvodnej hlavnej verzii softvéru, |
-možnosť obrátiť sa na tím technickej podpory pri riešení problémov súvisiacich s prevádzkou softvéru, |
-možnosť spravovať licencie na licenčnom portáli zhotoviteľa softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Licencia 1 | ks | 12 | ||
2. Licencia 2 | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Typ licencie | Licencie sú požadované bez územného obmedzenia, nevýhradné, elektornické |
1.2 Typ licencie | Licencie nie sú viazané so zakúpením technických prostriedkov, na ktorých bude softvér prevádzkovaný - prenosné licencie, nie OEM verzie licencií |
1.3. Typ licencie | Licencie určené pre verejnú správu (zvýhodnená cenová hladina). Objednávateľa má platný Formulár registrácie afilácie pre program Select Plus |
1.4 Licencia | Licencie požadujeme dodať nové, nepoužité, originálne licencie od zhotoviteľa softvéru alebo použité originálne licencie od zhotoviteľa softvéru za dodržania podmienok, že: |
1.4 Licencia | - Licencie museli byť pôvodne uvedené do obehu predajom v krajinách EÚ/EHP so súhlasom vlastníka autorských práv. |
1.4. Licencia | - Licencie museli byť poskytnuté na základe zaplatenie odplaty, umožňujúce majiteľovi autorských práv dostať odmenu zodpovedajúcu hospodárskej hodnote licencií. |
1.4. Licencia | - Pôvodný nadobúdateľ musí zneplatniť súčasné licencie v čase ich ďalšieho predaja. |
1.5 Služby softvérovej podpory | Áno, počas doby 36 mesiacov platné od dátumu ukončenia platnosti súčasných licencií na ďalších 36 mesiacov |
1.6 Kompatibilita licencií | Plne kompatibilné s existujúcimi programovými prostriedkami Microsoft SysCtrDatactrCore SNGL LicSAPk MVL 16Lic CoreLic, po inštalácií opráv, funkčných a bezpečnostných záplat softvéru, |
1.6 Kompatibilita licencií | jeho update/upgrade/downgradu vždy zachovaná plná funkčnosť existujúcich programových prostriedkov |
1.7 Príklad kvality | Microsoft - 9EP-00194 - SysCtrDatactrCore SNGL SA MVL 16Lic CoreLic |
2.1 Typ licencie | Licencie sú požadované bez územného obmedzenia, nevýhradné, elektronické |
2.2 Typ licencie | Licencie nie sú viazané so zakúpením technických prostriedkov, na ktorých bude softvér prevádzkovaný – prenosné licencie, nie OEM verzie licencií |
2.3 Typ licencie | Licencie určené pre verejnú správu (zvýhodnená cenová hladina) Objednávateľ má platný Formulár registrácie afilácie pre program Select Plus |
2.4 Licencia | Licencie požadujeme dodať nové, nepoužívané, originálne licencie od zhotoviteľa softvéru alebo použité originálne licencie od zhotoviteľa softvéru za dodržania podmienok, že : |
2.4 Licencia | • Licencie museli byť pôvodne uvedené do obehu predajom v krajinách EÚ / EHP so súhlasom vlastníka autorských práv |
2.4 Licencia | • Licencie museli byť poskytnuté na základe zaplatenia odplaty, umožňujúcej majiteľovi autorských práv dostať odmenu zodpovedajúcu hospodárskej hodnote licencií |
2.4 Licencia | Pôvodný nadobúdateľ musí zneplatniť súčasné licencie v čase ich ďalšieho predaja. |
2.5 Služby softvérovej podpory | Áno, počas doby 36 mesiacov platné od dátumu ukončenia platnosti súčasných licencií na ďalších 36 mesiacov |
2.6 Kompatibilita licencií | Plne kompatibilné s existujúcimi programovými prostriedkami Microsoft WinSvrDCCore SNGL LicSAPk MVL 16Lic CoreLic, po inštalácií opráv, funkčných a bezpečnostných záplat softvéru, |
2.6 Kompatibilita licencií | jeho update/upgrade/downgradu vždy zachovaná plná funkčnosť existujúcich programových prostriedkov |
2.7 Príklad kvality | Microsoft – 9EA-00264 - WinSvrDCCore SNGL SA MVL 16Lic CoreLic |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom tejto zmluvy je dodanie 24 ks licencií pre zabezpečenie poskytovania služieb softvérovej podpory (ďalej len „licencie“) pre existujúce programové prostriedky objednávateľa v kvalite a množstve podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom plnenia zmluvy, rozsahom a povahou dodania plnení a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie plnení uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite za podmienok uvedených v tejto zmluve. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ alebo dodávateľ ako pôvodný nadobúdateľ predloží najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oznámenej dodávateľovi po uzatvorení zmluvy v EKS nasledujúce informácie a doklady: |
2.1.1 identifikačné údaje : sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení v rozsahu – názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v EKS spolu s údajmi kontaktnej osoby objednávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). |
2.1.2 vyplnený formulár s uvedením vlastných návrhov na plnenie podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy s kontrolou technických vlastností dodávaných položiek predmetu zmluvy a rozpis celkovej ceny za dodanie predmetu zmluvy s uvedením jednotkových cien za jednotlivé položky predmetu plnenia vynásobené požadovanými množstvom jednotlivých položiek predmetu plnenia. Jednotkové ceny za jednotlivé položky predmetu plnenia musia byť uvedené v štruktúre cena bez DPH, sadzba DPH a cena vrátane DPH (zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta), |
2.1.3 ak dodávateľ ako pôvodný nadobúdateľ licencií bude dodávať použité licencie objednávateľovi, je povinný predložiť objednávateľovi ako novému nadobúdateľovi doklad/potvrdenie/prehlásenie od zhotoviteľa softvéru, že zneplatnil súčasné licencie v čase ich ďalšieho predaja, |
2.1.4 ak dodávateľ ako pôvodný nadobúdateľ licencií bude dodávať použité licencie objednávateľovi, je povinný predložiť objednávateľovi ako novému nadobúdateľovi potvrdenie zhotoviteľa softvéru, že je oprávnený postúpiť používateľské práva pre požadované licencie pre služby softvérovej podpory existujúcich programových prostriedkov od tohto výrobcu/zhotoviteľa softvéru objednávateľovi, |
2.1.5 V prípade, ak dodávateľ pri plnení zmluvy využije kapacity subdodávateľa/ľov, potom predloží „Zoznam subdodávateľov“ podľa podmienok a pravidiel definovaných pre subdodávateľov uvedených v bode 9. |
2.2 Dodávateľ musí disponovať platným dokladom, že je autorizovaným a/alebo certifikovaným partnerom zhotoviteľa softvéru, na základe ktorého je oprávnený dodávať licencie pre služby softvérovej podpory existujúcich programových prostriedkov objednávateľa na území Slovenskej republiky. Dodávateľ musí disponovať platným dokladom, že je spoločnosťou Microsoft (Redmond, USA) (MS) registrovaným partnerom, na základe ktorého je oprávnený dodávať licencie pre služby softvérovej podpory existujúcich programových prostriedkov od tohto výrobcu/zhotoviteľa softvéru. |
2.3 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.2 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) a to zaslaním požadovaných dokumentov na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví tejto zmluvy v stanovenej lehote. |
2.4 Nesplnenie niektorej z uvedených povinností podľa bodu 2. OPNP tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie podmienok zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. V takom prípade objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a zverejní ju v IS Úradu pre verejné obstarávanie „Evidencia referencií“. |
3. MIESTO, TERMÍN A FORMA PLNENIA |
3.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Miestom plnenia je Bratislava. |
3.2 Termín dodania predmetu zmluvy podľa bodu 1. 1 OPNP tejto zmluvy je najneskôr do 20 dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Objednávateľ po doručení kontaktných údajov osoby na komunikáciu s objednávateľom za dodávateľa zašle dodávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením a preberaním predmetu tejto zmluvy za objednávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). |
5. SPÔSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v stanovenom termíne v zmysle ustanovení tejto zmluvy v jednom celku. Dodanie plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia je možné len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5.2 Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k licenciám (k inštalačným súborom a licenčným kľúčom) prostredníctvom licenčného portálu zhotoviteľa softvéru, ak už objednávateľ mal k licenčnému portálu zhotoviteľa softvéru prístup, požadujeme zachovanie pôvodných prihlasovacích údajov objednávateľa. |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy, a to na dobu platnosti licencií 36 mesiacov. |
5.4 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe. Zmluvná strana zašle požiadavku na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa alebo dodávateľa a následne objednávateľ alebo dodávateľ zašle vyjadrenie alebo súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke druhej zmluvnej strany súvisiacej s plnením predmetu tejto zmluvy písomne na e-mailovú adresu kontaktnej osoby zmluvnej strany. |
5.5 Minimálne požadované kvalitatívne parametre – všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky predmetu zákazky sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne technické požiadavky/vlastnosti/parametre predmetu zákazky, ktoré musí dodávaný predmet zákazky spĺňať, ak nie je uvedené inak (ďalej len „minimálne požadované kvalitatívne parametre“). |
5.6 Konkrétne licencie uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako príklad kvality, ktorým sú definované minimálne požadované kvalitatívne parametre predmetu zákazky, ktoré musí dodávaný predmet zákazky spĺňať tak, že sú dodávateľom dodávané plnenie musí dosahovať minimálne rovnaké alebo vyššie požadované kvalitatívne technické parametre ako uvedený príklad kvality. |
5.7 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané plnenie (licencia) spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté plnenie (licencia) spĺňa požadované technické vlastnosti a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
5.8 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent licencie. Ekvivalentom sa chápe licencia, ktorá dokáže plnohodnotne nahradiť požadovanú licenciu bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadovaná licencia uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
5.9 Ak dodaný ekvivalent licencie nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, dodávateľ je povinný vymeniť dodaný ekvivalent licencie zaslať do 3 pracovných dní od neakceptovania ekvivalentu licencie objednávateľom technickú špecifikáciu nového ekvivalentu licencie na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
5.10 Ak dodaný nový ekvivalent licencie nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
5.11 Objednávateľ má právo v prípade dodania ekvivalentu licencie vyžiadať si, v prípade pochybností, od dodávateľa vzorku ktoréhokoľvek plnenia na otestovanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a technických parametrov plnenia, ktoré je dodávateľ povinný poskytnúť do 5 pracovných dní od obdržania takejto požiadavky od objednávateľa, ak nebude v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, ktorého vzor zašle objednávateľ dodávateľovi do 10 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, identifikačné údaje dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu: názov plnenia, počet ks, spôsob plnenia, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej preberať plnenie predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej preberať plnenie predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej preberať plnenie predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej preberať plnenie predmetu zmluvy za objednávateľa. Povinnou prílohou preberacieho protokolu je dokument podľa bodu 3.3 OPNP tejto zmluvy a dodací list, ktorý obsahuje náležitosti podľa bodu 10.4 OPNP tejto zmluvy. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými preberať plnenie predmetu tejto zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa. |
6.5 Licencie musia byť dodávané v súlade s technickými vlastnosťami uvedenými v technickej špecifikácií predmetu zákazky a s podmienkami podľa tejto zmluvy. |
6.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predmet plnenia zmluvy, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
6.7 Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia zmluvy vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve, na miesto plnenia. |
7. UDELENIE LICENCIÍ |
7.1 Dňom podpísania preberacieho protokolu podľa bodu 6.4 OPNP tejto zmluvy dodávateľ udeľuje objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie licencií pre služby softvérovej podpory k softvéru, update softvéru, upgradu/downgradu softvéru (ďalej aj „licencie“) v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa softvéru a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
7.2 Dodávateľ vyhlasuje, že práva k licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích strán, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia strana uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou stranou, a to v plnej výške. |
8. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
8.1 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.2 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 15 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
8.3 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
8.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia zmluvy vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve, na miesto plnenia. |
9. SUBDODÁVATELIA A PRAVIDLÁ PRE SUBDODÁVATEĽOV |
9.1 Dodávateľ je oprávnený plniť predmet tejto zmluvy prostredníctvom využitia ďalších dodávateľov (ďalej len „subdodávateľ“). V takom prípade zodpovedá za plnenie premetu tejto zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám. |
9.2 V prípade, ak Dodávateľ bude pri plnení využívať subdodávateľa/ľov, potom predloží v rámci povinností definovaných v bode 2. OPNP tejto zmluvy aj „Zoznam subdodávateľov“. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy za subdodávateľa, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
Dodávateľ je povinný spolu so zoznamom subdodávateľov predložiť objednávateľovi aj písomný súhlas na spracovanie osobných údajov „osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy za subdodávateľa“ v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica č. 95/46/ES (ďalej len „GDPR“). |
Účelom spracúvania osobných údajov je realizácia procesu verejného obstarávania podľa zákona č. 343/2015 Z. z. verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a následné plnenie predmetu tejto zmluvy. |
9.3 Každý subdodávateľ musí byť schopný realizovať príslušnú časť Predmetu Zmluvy v rovnakej kvalite ako dodávateľ a musí byť oprávnený na dodanie tej časti predmetu plnenia, na ktorej sa bude podieľať. Identifikáciu subdodávateľa musí dodávateľ predložiť objednávateľovi najneskôr 3 pracovné dni pred začatím plnenia plánovanej subdodávky subdodávateľom. Objednávateľ má právo odmietnuť podiel na realizácii plnenia Predmetu Zmluvy subdodávateľom. |
9.4 Dodávateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 9.2 OPNP tejto zmluvy. |
9.5 Dodávateľ nie je oprávnený plniť predmet zmluvy takým subdodávateľom, ktorý nebol uvedený v zozname subdodávateľov alebo o jeho plnení neinformoval objednávateľa. |
9.6 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie predmetu tejto zmluvy, vykonaného na základe zmluvy o subdodávke. |
9.7 Dodávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného dodávateľa. |
9.8 Subdodávateľ musí taktiež spĺňať podmienku stanovenú pre dodávateľa podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy. Dodávateľ predloží objednávateľovi spolu so zoznamom subdodávateľov podľa bodu 9.2 OPNP tejto zmluvy dokumenty podľa bodu 2.3 OPNP tejto zmluvy za každého subdodávateľa. |
9.9 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
10. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
10.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
10.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V zmluvnej cene predmetu zmluvy sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, zneškodnenie/recyklácia vzniknutého odpadu, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zákazky a iné súvisiace náklady). |
10.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej a doručenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie/úhrady na faktúre bude zhodný s položkami podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a súčasne s položkami uvedenými v prílohe č. 1 zaslanej v súlade s bodom 2. OPNP tejto zmluvy objednávateľovi. |
10.4 Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek predmetu plnenia zmluvy a príslušného množstva. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
10.5 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
10.6 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
10.7 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková cena s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania predmetu plnenia zmluvy, dátum splatnosti. |
10.8 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2. OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
10.9 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
10.10 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
10.11 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za plnenie predmetu tejto zmluvy. |
10.12 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
10.13 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
11. OSTATNÉ USTANOVENIA |
11.1 Dodaný predmet tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému predmetu zmluvy prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej zmluvnej ceny na bankový účet dodávateľa. |
11.2 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy pred dodaním plnenia predmetu tejto zmluvy v prípade, ak dodávateľ nesplní podmienky a požiadavky podľa bodu 2. OPNP tejto zmluvy. |
11.3 Ak predmet zmluvy navrhovaný dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto predmetu zmluvy v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od požiadania predložiť nový návrh predmetu zmluvy, ktorý bude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny nie je možná, tzn. za tú istú cenu. |
V prípade, že dodávateľ požiadavky nesplní, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
11.4 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy. |
11.5 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy bude mať za následok vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi v Informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie. |
11.6 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
11.7 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
06.04.2021 08:00 — 20.04.2021 15:00
1,00 celok
76 404,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2021 11:53
30.03.2021 13:00
30.03.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.03.2021 10:41 - Vstupná ponuka | 76 386,00 | € | Cena s DPH |
26.03.2021 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 386,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: