• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2021 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2021 12:55

Detail zákazky Z20215589

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2021 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2021 12:55

Základné údaje

Z20215589

OF-232970

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5633256

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Strojno-technické vybavenie a náradie pre autodielňu – I. časť dodanie lisovacieho zariadenia s doplnkami

lis, lisovacie zariadenie, dielenský lis, hydraulický lis

  • 42636100-4 - Hydraulické lisy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lisovacie zariadenie s doplnkami
Funkcia
Predmetom tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať lisovacie zariadenie s doplnkami do autoopravárenskej dielne Objednávateľa určeného k opravám nákladných motorových vozidiel Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lisovacie zariadenie s doplnkami ks 1
Kapacita - tlak t 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ručná pumpa dvojrýchlostná
Piest prestaviteľný
Pohon elektrohydraulický, hydraulický a nožná pneumatická pumpa
Manometer áno
2x V blok áno
Oceľová platňa áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa funkčnej a technickej špecifikácie tejto zmluvy (ďalej len „tovar“) a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, inštalácia zariadenia v sídle Objednávateľa, zaškolenie obsluhy, odstraňovanie vád počas záručnej doby. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje uhradiť Dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy (ďalej len „zmluvná cena").
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, Objednávateľ je oprávnený pripustiť ekvivalentný druh tovaru, za ktorý Objednávateľ považuje tovar rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa funkčnej a technickej špecifikácie tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav a/alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.
Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s plnením predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi dodací list.
Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi tovar, na ktorý sa vzťahuje záručná doba určená výrobcom tovaru; minimálne v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov od riadneho dodania tovaru, t. j. od momentu podpísania dodacieho listu Objednávateľom. V prípade ak výrobca uvádza dlhšiu záručnú dobu, Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi záručnú dobu v trvaní určenej výrobcom.
Zmluvné strany si do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do troch (3) mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy, t.j. vygenerovaním zmluvy prostredníctvom elektronického kontraktačného systému.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu tejto zmluvy, funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) tovaru do piatich (5) pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný vyzvať Objednávateľa telefonicky alebo e-mailom na prevzatie predmetu zmluvy, najmenej dva (2) pracovné dni pred predpokladaným termínom prevzatia tovaru. V mieste plnenia zmluvy Dodávateľ je povinný zabezpečiť inštaláciu tovaru a zaškoliť obslužný personál Objednávateľa.
Faktúry budú vyhotovené Dodávateľom a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej forme. Úhrada Objednávateľa za dodaný tovar sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do Slovenskej republiky prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Dodávateľ je povinný vo svojej kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH.
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 Zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa Zákona o DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v Slovenskej republike, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Dodávateľ je povinný vo svojej kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a Zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa Zákona o DPH.
Počas záručnej doby je Dodávateľ povinný vykonať obhliadku a diagnostiku vady tovaru do jedného (1) týždňa počas pracovných dní od nahlásenia vady Objednávateľom.
V prípade, ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť okamžite na mieste, Dodávateľ je povinný takúto vadu ihneď odstrániť. V prípade, ak ide o vadu, ktorú Dodávateľ môže odstrániť na mieste, ale za túto vadu nezodpovedá, je povinný Objednávateľa vopred oboznámiť s celkovou cenou odstránenia vady a vypracovať na mieste cenovú ponuku. Po Objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuke je Dodávateľ povinný vykonať odstránenie vady, za ktorú Dodávateľ nezodpovedá.
V prípade, ak nie je vada odstrániteľná na mieste a Dodávateľ za takúto vadu nezodpovedá, je povinný do troch (3) pracovných dní od vykonania obhliadky písomne odôvodniť odmietnutie zodpovednosti za vady a zaslať Objednávateľovi cenovú ponuku/kalkuláciu odstránenia vady spolu s lehotou na odstránenie.
V prípade, ak nie je vada odstrániteľná na mieste a Dodávateľ za takúto vadu zodpovedá, je povinný do troch (3) pracovných dní od vykonania obhliadky zaslať lehotu na odstránenie vady Objednávateľovi na odsúhlasenie.
Dodávateľ je povinný odstrániť Objednávateľom reklamované vady do siedmich (7) pracovných dní, ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej doby odstraňované vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ a Objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne používať.
Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa.
Objednávateľ môže túto Zmluvu písomne vypovedať bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

29.03.2021 00:00 — 29.06.2021 00:00

1,00 ks

5 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.03.2021 10:04

26.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 202
 77
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2021 11:26 - Vstupná ponuka 5 400,00 € Cena bez DPH
25.03.2021 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 5 399,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS