00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Strojno-technické vybavenie a náradie pre autodielňu – I. časť dodanie lisovacieho zariadenia s doplnkami
lis, lisovacie zariadenie, dielenský lis, hydraulický lis
Tovar, Služba
1. Lisovacie zariadenie s doplnkami
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať lisovacie zariadenie s doplnkami do autoopravárenskej dielne Objednávateľa určeného k opravám nákladných motorových vozidiel Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lisovacie zariadenie s doplnkami | ks | 1 | ||
Kapacita - tlak | t | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ručná pumpa | dvojrýchlostná |
Piest | prestaviteľný |
Pohon | elektrohydraulický, hydraulický a nožná pneumatická pumpa |
Manometer | áno |
2x V blok | áno |
Oceľová platňa | áno |
Názov |
Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa funkčnej a technickej špecifikácie tejto zmluvy (ďalej len „tovar“) a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, inštalácia zariadenia v sídle Objednávateľa, zaškolenie obsluhy, odstraňovanie vád počas záručnej doby. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje uhradiť Dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy (ďalej len „zmluvná cena"). |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, Objednávateľ je oprávnený pripustiť ekvivalentný druh tovaru, za ktorý Objednávateľ považuje tovar rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa funkčnej a technickej špecifikácie tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav a/alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s plnením predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi dodací list. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi tovar, na ktorý sa vzťahuje záručná doba určená výrobcom tovaru; minimálne v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov od riadneho dodania tovaru, t. j. od momentu podpísania dodacieho listu Objednávateľom. V prípade ak výrobca uvádza dlhšiu záručnú dobu, Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi záručnú dobu v trvaní určenej výrobcom. |
Zmluvné strany si do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do troch (3) mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy, t.j. vygenerovaním zmluvy prostredníctvom elektronického kontraktačného systému. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu tejto zmluvy, funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) tovaru do piatich (5) pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný vyzvať Objednávateľa telefonicky alebo e-mailom na prevzatie predmetu zmluvy, najmenej dva (2) pracovné dni pred predpokladaným termínom prevzatia tovaru. V mieste plnenia zmluvy Dodávateľ je povinný zabezpečiť inštaláciu tovaru a zaškoliť obslužný personál Objednávateľa. |
Faktúry budú vyhotovené Dodávateľom a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej forme. Úhrada Objednávateľa za dodaný tovar sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do Slovenskej republiky prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Dodávateľ je povinný vo svojej kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. |
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 Zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa Zákona o DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v Slovenskej republike, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Dodávateľ je povinný vo svojej kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a Zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa Zákona o DPH. |
Počas záručnej doby je Dodávateľ povinný vykonať obhliadku a diagnostiku vady tovaru do jedného (1) týždňa počas pracovných dní od nahlásenia vady Objednávateľom. |
V prípade, ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť okamžite na mieste, Dodávateľ je povinný takúto vadu ihneď odstrániť. V prípade, ak ide o vadu, ktorú Dodávateľ môže odstrániť na mieste, ale za túto vadu nezodpovedá, je povinný Objednávateľa vopred oboznámiť s celkovou cenou odstránenia vady a vypracovať na mieste cenovú ponuku. Po Objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuke je Dodávateľ povinný vykonať odstránenie vady, za ktorú Dodávateľ nezodpovedá. |
V prípade, ak nie je vada odstrániteľná na mieste a Dodávateľ za takúto vadu nezodpovedá, je povinný do troch (3) pracovných dní od vykonania obhliadky písomne odôvodniť odmietnutie zodpovednosti za vady a zaslať Objednávateľovi cenovú ponuku/kalkuláciu odstránenia vady spolu s lehotou na odstránenie. |
V prípade, ak nie je vada odstrániteľná na mieste a Dodávateľ za takúto vadu zodpovedá, je povinný do troch (3) pracovných dní od vykonania obhliadky zaslať lehotu na odstránenie vady Objednávateľovi na odsúhlasenie. |
Dodávateľ je povinný odstrániť Objednávateľom reklamované vady do siedmich (7) pracovných dní, ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. |
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej doby odstraňované vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ a Objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne používať. |
Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa. |
Objednávateľ môže túto Zmluvu písomne vypovedať bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi. |
Ivanská cesta 22 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
29.03.2021 00:00 — 29.06.2021 00:00
1,00 ks
5 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2021 10:04
26.03.2021 11:00
26.03.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.03.2021 11:26 - Vstupná ponuka | 5 400,00 | € | Cena bez DPH |
25.03.2021 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 399,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: