• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2021 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2021 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2021 14:57

Detail zákazky Z20215582

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2021 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2021 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2021 14:57

Základné údaje

Z20215582

OF-233002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5645744

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové operačné oblečenie

Jednorazové operačné oblečenie (nohavice + tunika)

  • 33199000-1 - Lekárske odevy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové operačné oblečenie
Funkcia
Jednorazový ochranný odev pre operačných výkonoch pre zdravotnícky personál, nohavice + tunika
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové operačné oblečenie veľ. M ks 700
Jednorazové operačné oblečenie veľ. L ks 1000
Jednorazové operačné oblečenie veľ. XL ks 1000
Jednorazové operačné oblečenie veľ. XXL ks 800
Materiál - netkaný textil g/m² 35
Zloženie - polypropylén % 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál odevu Netkaný textil, PP - netkaný (SMS)
- Vode odpudivá netkaná textília, odolná voči prenikaniu tekutín a baktérií, označenie CE podľa európskej smernice 93/42/EEC.
Norma/štandard Standard performance menej kritická oblasť DIN EN13795(1-3)
Odev odolný proti mikrobiálnej penetrácii (za sucha) Testovacia metóda EN ISO 22612
Trhacia sila (za sucha) Testovacia metóda EN 13938-1
Pevnosť v ťahu (za sucha) Testovacia metóda EN 29073-3
Alergény Bez obsahu latexu, bezprašný, nepúšťa vlákna
Farba Modrá, zelená
Súprava operačného oblečenia Košeľa (tunika), nohavice
Košeľa Krátky rukáv, výstrih v tvare “V“ s obšitým lemom okolo krku, min. 1 vrecko v spodnej časti tuniky
Nohavice V mieste opasku obsahujú vsunutý pás s dvomi šnúrkami na pohodlné uviazanie
Balenie Nohavice a tunika balené spolu v jednom balení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zákazky je v celom rozsahu napísaný tak, aby bol presne zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom pod podmienkou, že ekvivalentný produkt bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a
Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách.
Objednávateľ požaduje dodanie nových nepoužitých produktov v originálnom balení.
Požaduje sa ku všetkým produktom dodať neoverenú kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody, vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu.
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu, mernú jednotku, ŠUKL-kód, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Počas zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný dodávať ten istý tovar, v takej istej kvalite ako bol predložený vo vzorkách z jednotlivých položiek.
Dodávateľ doručí minimálne 3ks bezplatnej skúšobnej vzorky a to pre tieto položky: 1. Jednorazové operačné oblečenie - všetky veľkosti za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa.
Požaduje sa, aby dodávateľ informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladu, ktorým sa preukáže oprávnenosť vykonaných zmien: údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmien ŠUKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.)
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúr 60 dní.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru: do Nemocničnej lekárne nachádzajúcej sa v objekte objednávateľa v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 07:30 hod do 14:00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodávať priebežne počas 12 mesiacov podľa potreby predmet zmluvy formou operatívnych objednávok, t.j. zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od účinnosti tejto zmluvy.
V prípade, že kupujúci dostane akciové ponuky od iných firiem, respekt. dodávateľov na tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy počas platnosti zmluvy v cenových reláciách, resp. v jednotkových cenách nižších min. o 25% ako dohodnutých v tejto zmluve, vyzve kupujúci predávajúceho, aby ceny predmetných tovarov znížil na minimálne ceny uvedené v akciových ponukách. Ak predávajúci na túto výzvu nebude reagovať v požadovanom termíne alebo odmietne dotknuté ceny tovarov upraviť, má kupujúci právo objednať tento tovar z akciovej ponuky a nebude sa to považovať za porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. gen. M. Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 bal

9 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.03.2021 09:14

26.03.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 112
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2021 09:48 - Vstupná ponuka 9 800,00 € Cena bez DPH
24.03.2021 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka 9 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS