• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2021 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2021 09:50

Detail zákazky Z20215580

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2021 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2021 09:50

Základné údaje

Z20215580

OF-233049

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5633244

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35810840

OPTOTEAM, s.r.o.

Smrečianska 29, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne plasty a príslušenstvo

laboratórium, čepielka, sklíčko, parafín

  • 19500000-1 - Gumené a plastové materiály
  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne plasty a príslušenstvo
Funkcia
Spotrebný materiál do laboratória k vedeckým a výskumným úlohám.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. zalievacie bločky; 1000 ks/balenie bal 10
2. podložné sklíčka matované; 2500ks/ bal bal 5
3. krycie sklíčka 24x500; 1000ks/ bal bal 10
4. krycie sklíčka 24x60mm; 1000 ks/ bal bal 10
5. parafín; 15 kg/ bal bal 5
6. čepeľky typu N35;  50ks/ bal bal 15
7. čepeľky C35; 50ks/ bal bal 5
8. čepeľky A35;  50ks/ bal bal 7
9. bio kazety modré vrátane vrchnáku ks 15 000
10. kazety bez vrchnáku ks 3 000
11. bio kazety s vrchnákom ks 500
12. čepeľky N 35 HR; 50ks/ bal bal 2
13. čepeľky A 22; 50ks/ bal bal 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. zalievacie bločky; 1000 ks/balenie - jednostranná lišta, plastové, obojstranne otvorené, vnútorný rozmer 1,4x1,4cm, rozmer celej formičky: 2,8x2,4x1cm
2. podložné sklíčka matované; 2500ks/ bal matované na bielo, rezané, uhol 90°, rozmery: 26mm x 76mm, hrúbka: 1 - 1,2mm. Základné balenie á50 ks, Celkové balenie 2.500 kusov
3. krycie sklíčka 24x500; 1000ks/ bal štandardná hrúbka 0,17 mm, 1. hydrolytická trieda
4. krycie sklíčka 24x60mm; 1000 ks/ bal štandardná hrúbka 0,17 mm, 1. hydrolytická trieda
5. parafín; 15 kg/ bal vločkový parafín 3x filtrovaný s bodom topenia: 56 - 58 stupňov, balenie 15kg
6. čepeľky typu N35; 50ks/ bal špeciálne tvrdené čepelky veľmi vhodné na tvrdé materiály s dlhou a konštantnou kvalitou rezov, vhodné aj pre sériové rezy a rutinu. Odporúča sa pri opakovaných rezoch.
7. čepeľky C35; 50ks/ bal špeciálne čepelky do zmrazovacích mikrotómov a kryostatov.na rutinné rezy
8. čepeľky A35; 50ks/ bal vhodné pre mäkké a tvrdé tkanivá ako aj pre extrémne tenké rezy. Majú dlhú životnosť aj pri rezaní tvrdých tkanív.
9. bio kazety modré vrátane vrchnáku kazeta s viečkom, plastová, obojstranne perforovaná s otvormi 1x1mm, rozmer celej kazety: 4,3x2,8x0,6 cm
10. kazety bez vrchnáku plastová kazeta pre bioptické vzorky, rozmer kazety 4x3x0,6cm
11. bio kazety s vrchnákom plastová kazeta slúžiaca pre odvodnenie vzoriek, rozmer rozmer celej kazety: 4,3x2,8x0,6 cm
12. čepeľky N 35 HR; 50ks/ bal jednorázové, vhodné pre všetky tvrdé rezy aj pre komplikované tkanivá
13. čepeľky A 22; 50ks/ bal jednorazové mikrotómové čepieľky umožňujú veľmi tenké rezy v rutine, hodia sa aj pre vláknité tkanivá (biopsie/vlákna)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení.
Cena za predmet zákazky je konečná a musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 20 pracovných dní.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x týždenne.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo.
Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

8 494,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.03.2021 08:58

26.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2021 12:35 - Vstupná ponuka 8 493,96 € Cena s DPH
23.03.2021 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka 8 493,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS