• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2021 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2021 11:50

Detail zákazky Z20215571

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.03.2021 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2021 11:50

Základné údaje

Z20215571

OF-232889

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5640112

Objednávateľ

00596264

Centrum sociálnych služieb - Jesienka

Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravné lístky, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,83
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 1 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Doba platnosti stravných poukážok rok 2021, rok 2022
Odoberanie stravných poukážok odoberanie stravných poukážok počas roka formou objednávok. Jedná sa o predpokladané množstvo stravných poukážok, uvedené množstvo sa môže meniť podľa potrieb obstarávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok (na základe vystavených priebežných objednávok) včas a riadne do 48 hodín odo dňa podania objednávky na miesto dodania a to v pracovných dňoch od 7,00 do 14.00 hod. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky - balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. Celková cena je vrátane provízie, dane, poštových poplatkov, dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou.
Dodávka stravných poukážok na základe zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou, emailom alebo internetom.
Prípadné zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok je objednávateľ oprávnený vykonať v súvislosti so zmenami ku ktorým dôjde v oblastiach, ktoré hodnotu podmieňujú (výška cestovných náhrad, tvorba a použitie sociálneho fondu a pod.). Zmena ceny stravnej poukážky bude oznámená prostredníctvom vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová  nominálna hodnota stravnej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do odmeny dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (odmeny) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravného lístka po celú dobu trvania zmluvy.
Doba platnosti stravných poukážok vydaných v mesiacoch október, november a december príslušného kalendárneho roka trvá do konca nasledujúceho roka.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať:výšku odmeny z ceny stravnej poukážky v %, výšku odmeny z ceny stravnej poukážky v € bez DPH a s DPH, celkovú cenu za 1ks stravnej poukážky vrátane odmeny v € bez DPH a s DPH. Cena bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Cena celkom za stravné poukážky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v € a výšky poplatku za služby v € a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp.zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0,00% z hodnoty takto vrátených stravných poukážok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje súťaž zrušiť.
Názov Upresnenie
Knižná väzba viazanie po 20 ks
Interval objednávania stravných poukážok podľa potreby
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 889/77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

01.04.2021 08:18 — 31.03.2022 08:18

1 800,00 ks

6 826,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.03.2021 08:19

29.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.03.2021 10:53 - Vstupná ponuka 6 826,00 € Cena s DPH
24.03.2021 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka 6 825,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS