• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2021 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2021 16:25

Detail zákazky Z20215533

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2021 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2021 16:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2021 16:25

Základné údaje

Z20215533

OF-232939

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5628949

Objednávateľ

35732881

METRO Bratislava a.s.

Primaciálne nám. 1, Bratislava, 81101, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup notebookov v počte 3 ks

prenosný počítač, notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebooky
Funkcia
Doplnenie výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook HP EliteBook 845 G7 14" (24Z95EA#BCM) alebo ekvivalent ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej uhlopriečka 14", matný,  Full HD
Procesor minimálne AMD Ryzen™ 5 PRO 4650U,  6 jadier, (2,1 - 4,0 GHz) alebo ekvivalent/porovnateľný alebo lepší v zmysle benchmarku cpubenchmark.net
Grafická karta AMD Radeon Vega 6 alebo ekvivalent
Operačná pamäť Minimálne 8 GB DDR4 Memory
Operačný systém Windows 10 Pro v zmysle požiadaviek správy siete ver. obstarávateľa
Pevný disk SSD, minimálne 512 GB
Minimálna výbava čítačka otlačkov prstov a kariet Smart Card, HD web kamera, TouchPad, slot pre SIM kartu
Hmotnosť max. 1,34 kg
Batéria kapacita minimálne 53 Wh
Minimálne požadované porty 1 x HDMI, 1 x konektor pre slúchadlá/mikrofón, 2 x USB 3.1, 2 x USB 3.1 typ C
Minimálne bezdrôtové pripojenie Bluetooth, WiFi
Materiál Celokovové šasi
Klávestnica Podsvietená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto dodania tovarov je v meste Bratislava.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Operačný systém musí byť nainštalovaný.
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový, otvorenie balenia iba na účely inštalácie OS.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste.
Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávka sa považuje za kompletnú dodaním všetkých tovarov v zmysle opisného formulára, čiastočné plnenie sa nepripúšťa.
Požadujeme dodanie tovaru v pracovných dňoch od 8:00 do 15:00.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu ,požadujeme záručnú dobu min. 2 roky od dátumu prebratia tovaru.
Požadujeme, aby boli v dodacom liste - faktúre vypísané celé názvy dodávaných položiek a ich výrobné čísla (serial number,part number,service tag,...), dĺžka záruky pre kontrolu dodávaného tovaru.
V prípade, že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie, pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre ako má uvedený referenčný typ.
Tovar musí byť doručený bez akýchkoľvek vád. Objednávateľ môže odmietnuť tovar prevziať ak zistí preukázateľné chyby, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve alebo zmenu v použitých komponentoch.
Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Muchovo nám. 12, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

29.03.2021 08:00 — 07.04.2021 15:00

1,00 Celý set v zmysle opisného formulára

2 655,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.03.2021 13:08

25.03.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.03.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 65
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2021 14:09 - Vstupná ponuka 2 655,00 € Cena bez DPH
25.03.2021 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 2 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS