• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2021 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2021 12:50

Detail zákazky Z20215508

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2021 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2021 12:50

Základné údaje

Z20215508

OF-232839

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5640102

Objednávateľ

00647781

LIKAVA - centrum sociálnych služieb

Likavka 9, Likavka, 03495, SVK

Dodávateľ

31719236

Domäsko s.r.o.

Lieskovská cesta 640/23, Lieskovec, 96221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

MRAZENÁ HYDINA A HYDINOVÉ VÝROBKY MRAZENÉ RYBY

mrazená hydina, hydinové výrobky a mrazené ryby

  • 15112000-6 - Hydina
  • 15131500-0 - Hydinové výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. MRAZENÁ HYDINA A HYDINOVÉ VÝROBKY MRAZENÉ RYBY
Funkcia
Zabezpečenie dodávok potravín podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania a podľa platných noriem.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sliepky bez drobov kalibrované, hlboko mrazené, 1600 g kg 146
Kurča kalibrované, hlboko mrazené, 1200 g kg 13
Kuracie prsia kalibrované, hlboko mrazené, 150 g kg 521
Kuracie stehná kalibrované, hlboko mrazené , 240 g kg 2083
Kuracie rezne - polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované hlboko zmrazené, trieda A , 200 g kg 42
Kačacie stehná kalibrované, hlboko mrazené , 250 g kg 281
Rybie filé z aljašskej tresky bez glazúry, bez pridanej vody, hlbokomrazené, bal. 150 g kalibrované kg 573
Losos filety bez kože, bez glazúry, bez pridanej vody, hlbokomrazené, vákuovo balené, 600 g kalibrované kg 313
Hydinová šunka , min. 52 % mäsa kg 83
Hydinové párky, kuracie mäso min.74%, mechanicky separované mäso 0% kg 94
Hydinová  šunková saláma, hydinové mäso min.49%, mechanicky separované hydinové mäso 9% kg 115
Hydinová tlačenka, min. 51 % kurac.mäsa kg 104
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a spôsobom, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Vrátane vyloženia tovaru na mieste plnenia.
Dodávateľ sa na základe zákona 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov zaväzuje dodať doklad - platné potvrdenie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činnosti týkajúce sa predmetu zákazky, alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdením o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu do 1 prac.dňa od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude obsahovať nasledovné položky: množstvo, jednotková cena s DPH, celková cena s DPH (pre dané množstvo) a celková cena zákazky s DPH. Tento rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu č.1 uzatvorenej zmluvy /umožňuje sa poslať emailom/. Vyššie uvedené ceny musia byť uzatvorené na 3 pevne platné desatinné miesta.
Dodávateľ vyhlasuje, že je spôsobilý plniť predmet tejto rámcovej dohody v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh.
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 prac. dňa po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude objednávateľovi dodávať tovar hygienicky neškodný v I. triede kvality, podľa aktuálnej potreby objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar v čase jeho dodania objednávateľovi, neprekročí prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby alebo prvú tretinu doby minimálnej trvanlivosti. Dodávateľ poskytuje na tovar záruku za akosť a to minimálne do uplynutia doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti.
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru.
Balené výrobky musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku atď.) v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách.
Doprava na miesto plnenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zákazky.
Dodávateľ bude tovar dodávať vlastnými zamestnancami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu ale iným spôsobom než vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám.
Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi na základe zaslanej objednávky prostredníctvom emailu, ktorá bude obsahovať: špecifikáciu množstva tovaru, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, cenu tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi do 24 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi.
Objednávateľ odošle dodávateľovi objednávku e-mailom najneskôr do 12.00 hod. v pracovný deň. Objednávateľ je oprávnený uskutočniť objednávku aj telefonicky, pričom ju zašle dodávateľovi aj emailom najneskôr do 12.00 hod. v pracovných dňoch.
Dodávateľ potvrdí doručenie elektronickej pošty s objednávkou odoslaním potvrdzujúceho emailu odosielajúcej zmluvnej strane najneskôr do 13.45 hod. v deň, kedy mu bola objednávka doručená.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v termíne a množstve uvedenom v objednávke, v predpokladaných termínoch dodávok v každý pracovný deň (pondelok až piatok), v prvej tretine doby spotreby odo dňa výroby do 24 hodín od doručenia objednávky, v čase od 06.00-11.00 hod. Ak koniec 24-hodinovej lehoty pripadne na víkend alebo sviatok, lehota uplynie o 11.00 hod v najbližší pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa e-mailom min. do 12.30 hod. v deň, kedy mu bola objednávka doručená.
Objednávky objednávateľa nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávky od objednávateľa.
Odovzdanie tovaru objednávateľovi bude uskutočnené na základe dodacieho listu k tovaru v mieste dodania na základe objednávky objednávateľa.
Objednávateľ je povinný písomne potvrdiť prevzatie tovaru na dodacom liste predloženom dodávateľom. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho vykonať pred prevzatím tovaru prehliadku tovaru a/alebo právo kupujúceho odmietnuť prevziať tovar, ktorý nie je dodaný riadne a/alebo včas a/alebo v súlade s touto rámcovou dohodou a/alebo ďalšími podmienkami určenými v objednávke.
Dodávateľ je povinný umožniť objednávateľovi prehliadku tovaru pred jeho prevzatím. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar, ak nie je dodaný riadne a/alebo včas. Ak objednávateľ odmietne prevziať tovar, pretože nebol dodaný riadne a/alebo včas, dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne najneskôr do 24 hodín dodať objednávateľovi tovar bez vád.
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky.
Za chyby zrejmé už pri odbere sa považujú aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný poškodený (vadný) tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania závady objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny.
Dodávateľ vystaví za každý kalendárny mesiac faktúru s pripojenými dodacími listami a doručí ju objednávateľovi do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar objednávateľovi dodaný. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia faktúry spolu s potvrdenými dodacími listami objednávateľovi.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť pred jej splatnosťou. Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30-dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ nebude poskytovať na plnenie predmetu zmluvy preddavok (zálohu).
Vyfakturované ceny s DPH musia korešpondovať s cenami s DPH uvedenými v položkovitom rozpise cien. Tieto ceny musia byť uzatvorené na 3 desatinné miesta.
Sadzba DPH môže byť po uzavretí zmluvy zmenená v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v z.n.p.
Ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto dohody/z dôvodov nepriaznivých okolností na strane dodávateľa/dodať tovar podľa objednávky objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo objednať tovar od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie aktuálnych potrieb kuchyne a časovej tiesne.Tým nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy a/alebo túto zmluvu vypovedať,ani nárok objednávateľa na náhradu škody.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu (ďalej len „sezónne ceny“), a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne (akciové) ceny týkajú.
Objednávateľ má právo realizovať prieskum trhu za účelom zistenia aktuálnej trhovej ceny tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky aspoň raz za obdobie šiestich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za zamýšľanú objednávku.
Aktuálna trhová cena tovaru sa určí ako cena určená priemerom medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu podľa nasledujúcich ustanovení tejto zmluvy:
Zisťovanie aktuálnej trhovej ceny tovaru musí byť realizované prostredníctvom minimálne troch nezávislých cenových ponúk, ak v čase ich zisťovania existujú, na každú položku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky na dodanie tovaru. Objednávateľ bude posudzovať cenové ponuky na identický alebo zastupiteľný tovar, ktorý bude dodaný za rovnakých (resp. nie menej výhodných) obchodných podmienok dodania dohodnutých v tejto zmluve.
Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa Prílohy č. 1 tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom objednávky. Ak dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za aktuálnu trhovú cenu, objednávateľ má právo vypovedať zmluvu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar bude dodávať bez tiarch, záložného práva ako aj iných práv zodpovedajúcich právam tretích osôb k cudzej veci.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami či zložením.
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a ukladá objednávateľovi právo odstúpiť od tejto rámcovej dohody. Výpovedná lehota sú 2 mesiace od doručenia výpovede.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 1.4.2021 do 31.8.2021 alebo do dňa, kedy nadobudne účinnosť rámcová zmluva uzatvorená v procese centrálneho verejného obstarávania upravujúca položkovo rovnaký predmet plnenia ako táto zmluva, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Názov Upresnenie
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 prac. dňa po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo.
Omeškanie predávajúceho s dodaním tovaru o viac ako 5 kalendárnych dní a/alebo opakované vadné dodávky tovaru na základe doručenej objednávky sa považuje za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody a zakladá objednávateľovi právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť.
Ak dodávateľ po nadobudnutí účinnosti tejto rámcovej dohody stratí spôsobilosť vyžadovanú zákonom o VO a/alebo stratí iné právne alebo vecné predpoklady na riadne plnenie tejto rámcovej dohody považuje sa to za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody a zakladá objednávateľovi právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Likavka 9, Likavka, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

5

1,00 kompletná technická špecifikácia predmetu zákazky

13 469,97

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.03.2021 10:55

29.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 7
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2021 10:57 - Vstupná ponuka 13 460,00 € Cena bez DPH
29.03.2021 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka 11 224,96 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS