• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2021 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2021 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2021 14:05

Detail zákazky Z20215501

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2021 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2021 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2021 14:05

Základné údaje

Z20215501

OF-205558

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5640096

Objednávateľ

00647781

LIKAVA - centrum sociálnych služieb

Likavka 9, Likavka, 03495, SVK

Dodávateľ

36394556

Liptovské pekárne a cukrárne VČELA - Lippek k.s.

1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekársky tovar, pečivo a cukrárske výrobky

pečivo, chlieb, rožok, závin, croissant, šatôčka, pagáč, piškóty, bábovka, čerstvé pečivo, zákusky, cukrárske výrobky

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15820000-2 - Sucháre a piškóty; trvanlivé pečivo a cukrovinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekársky tovar, pečivo a cukrárske výrobky
Funkcia
Dodávanie pekárskeho tovaru, čerstvého pečiva a cukrárskych výrobkov na zabezpečenie stravovania klientov a zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb čierny pšen.-raž. podlhovastý 30-35 cm dlhý, 12,5-13,5cm široký, 900 g ks 4688
Chlieb biely rascový podlhovastý, krájaný, 900 g ks 104
Žemľa štandard, 40 g ks 1250
Rožok štandard , 40 g ks 15625
Rožok štandard bez soli , 40 g ks 1354
Rožok jablkovo-makový, 60 g ks 625
Rožok cesnakový, 60 g ks 2083
Rožok grahamový, 40 g ks 12500
Rožok grahamový bez soli, 40 g ks 1458
Rožok dvojfarebný kakaový, 80 g ks 1146
Rožok syrový Rokoko, 90 g ks 1458
Croissant cereálny slivkový, 50 g ks 1458
Croissant s jahodovou náplňou, 55 g ks 104
Vianočka s hrozienkami, 400 g ks 729
Sendvič krájaný , 400 g ks 2083
Makovník , 400 g ks 260
Závin orechový, 400 g ks 104
Závin kakaový , 400 g ks 104
Závin tvarohový, 400 g ks 521
Závin jablkový , 400 g ks 156
Opekance, 500 g ks 208
Lupačka, 46 g ks 1563
Pletenka sypaná makom, 40 g ks 208
Šatôčka marmeládová , 80 g ks 2396
Šatôčka tvarohová, 80 g ks 1042
Lístkový koláč s tvarohovou náplňou, 80 g ks 208
Hrebeň jablkový , 80 g ks 1042
Tvarohová taštička , 80 g ks 208
Chala kakaová sypaná makom, 110 g ks 417
Bosniak - dalamánka , 100 g ks 3125
Pagáč škvarkový lístkový , 50 g ks 3125
Slimák pizza , 80 g ks 1042
Zemiaková kocka , 60 g ks 2083
Piškóty okrúhle, 200 g ks 167
Piškóty dlhé, 100 g ks 167
Sucháre , 250 g ks 42
Bábovka kakaová, 400 g ks 396
Bábovka mramorová, 250 g ks 313
Vianočné oblátky okrúhle, 50 g ks 208
Žemľa grahamová, 40g ks 417
Bageta grahamová, 65gr ks 417
Šiška marmeládová, 57gr ks 156
Pudingový slimák, 68gr ks 333
Fit kocka, 75gr ks 208
Moravský koláč, 100gr ks 417
Arašidový rez, 35 g ks 208
Bratislavský rez, 40g ks 521
Citrónový rez, 40g ks 313
Dvojfarebná kocka, 45 g ks 625
Medový rez, 45 g ks 313
Ovocný tunel (tvaroh) , 50 g ks 313
Pralinkový rez , 32 g ks 260
Punčový rez , 40 g ks 521
Roláda čokoládová, 36 g ks 365
Roláda tvarohová, 36 g ks 313
Štrúdľa, 50 g ks 156
Tvarohový rez, 45 g ks 208
Špic, 36 g ks 156
Krémeš obyčajný, 45 g ks 417
Svieženka, 45 g ks 521
Veterník , 60 g ks 521
Francúzsky krémeš, 60 g ks 260
Harlekýn torta, 50 g ks 52
Florida torta, 50 g ks 229
Kakaová torta, 65 g ks 260
Orechová torta, 65 g ks 333
DIA čokoládová roláda, 36 g ks 313
DIA orechový rez, 40 g ks 365
DIA smotanový rez, 40 g ks 208
DIA tvarohový rez, 40 g ks 677
DIA torta, 65 g ks 365
Čajové pečivo mix ( vanilkové rožky, džemové lepené kolieska,kokosky, orechové, linecké, oblievané čokoládou príp. iné), 400 g ks 417
Celozrnné chlebíčky pšenično-ražné, 90 g ks 625
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a spôsobom, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Vrátane vyloženia tovaru na mieste plnenia.
Dodávateľ  sa na základe zákona č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, zaväzuje dodať doklad - platné potvrdenie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň  alebo potvrdenie o registrácií prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činnosti týkajúce sa predmetu zákazky alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdením o registrácií skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu do jedného pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 pracovného dňa od dňa uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude obsahovať nasledovné položky: množstvo, jednotková cena s DPH, celková cena s DPH (pre dané množstvo) a celková cena zákazky s DPH. Tento rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu č.1 uzatvorenej zmluvy (umožňuje sa poslať e-mailom). Vyššie uvedené ceny musia byť uzatvorené na dve pevné desatinné miesta.
Dodávateľ vyhlasuje, že je spôsobilý plniť predmet tejto rámcovej dohody v súlade so zákonom č.152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín, alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestnenie na trh.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude objednávateľovi dodávať tovar čerstvý, hygienicky neškodný, podľa aktuálnej potreby objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi v prvej tretine doby spotreby odo dňa výroby.
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch, alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby odo dňa výroby v čase dodania tovaru.
Ak sú výrobky balené, sú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
V prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi ( názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku) v súlade s Potravin. kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách v z.n.p.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 dní odo dňa uzavretia Zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo.
Doprava  na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu pekárskych a cukrárskych výrobkov.
Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi na základe zaslanej objednávky prostredníctvom emailu, ktorá bude obsahovať: špecifikáciu množstva tovaru, druh tovaru, požadované miesto , lehotu plnenia a cenu tovaru.
Objednávateľ odošle dodávateľovi objednávku e-mailom najneskôr do 11.00 hod. v pracovný deň. Objednávateľ je oprávnený uskutočniť objednávku aj telefonicky, pričom ju zašle dodávateľovi aj e-mailom najneskôr do 11.00 hod. v pracovných dňoch.
Dodávateľ potvrdí doručenie elektronickej pošty s objednávkou odoslaním potvrdzujúceho e-mailu odosielajúcej zmluvnej strane najneskôr do 13ej hodiny v deň, kedy mu bola objednávka doručená.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v termíne a množstve uvedenom v objednávke, v predpokladaných termínoch dodávky v každý deň (pondelok až nedeľa), v prvej tretine doby spotreby odo dňa výroby a to v čase: pondelok až sobota do 5.30 hod. a nedeľa od 5.30 do 5.45 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa e-mailom min. do 12.30 hod. v deň, kedy mu bola objednávka doručená.
Objednávky objednávateľa nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru, ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke.
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť jej kompletnosť, kvalitu a skladbu. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky.
Za chyby zrejmé už pri odbere sa považujú aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 2 hodín dodať bezchybný tovar.
Dodávateľ vystaví za každý kalendárny mesiac faktúru s pripojenými dodacími listami a doručí ju objednávateľovi do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar objednávateľovi dodaný. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia faktúry spolu s potvrdenými dodacími listami objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje vo všetkých dokladoch, listoch, dodacích listoch a faktúrach uvádzať číslo tejto zmluvy a objednávky, na základe ktorej bude realizované plnenie.
Sadzba DPH môže byť po uzavretí zmluvy zmenená v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v z.n.p.
Fakturovaná cena s DPH  sa musí vypočítať nasledujúcim spôsobom: počet ks x jednotková cena s DPH. Táto suma musí korešpondovať so sumou uvedenou v položkovitom rozpise cien.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a v požadovanom množstve nevyhnutnom na pokrytie časovej tiesne od iného dodávateľa.
Na účely zisťovania cien v zmysle bodu 16.1.8 VZP OPET verzia 3.0 v si zmluvné strany dojednali nasledovný postup:
- ktorákoľvek zo zmluvných strán tejto dohody je oprávnená druhej zmluvnej strane predložiť tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ktoré musia obsahovať označenie výrobcu (príp. dodávateľa) tovarov, jeho sídlo, identifikačné číslo a cenu, za ktorú tovar ponúka,
- pokiaľ všetky tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary sú nižšie ako ceny tovaru dojednané touto dohodou, je dodávateľ povinný znížiť kúpnu cenu tovaru a vyrovnať ju s cenovou úrovňou rovnajúcou sa priemeru medzi uvedenými tromi najnižšími cenami zistenými na trhu,
- zisťovanie cien bude vykonávať Objednávateľ v rozsahu najmenej 1-krát za 6 mesiacov počas platnosti tejto zmluvy.
Objednávateľ na základe zisťovania cien tovaru oznámi predávajúcemu skutočnosti preukazujúce opodstatnenosť zníženia kúpnej ceny za tovar. Dodávateľ je v takom prípade povinný pri najbližšej opakujúcej sa dodávke tovaru od doručenia predmetného písomného oznámenia znížiť cenu tovaru na objednávateľom požadovanú cenovú úroveň a aktualizovať Prílohu tejto rámcovej dohody.
V prípade, ak dodávateľ nezníži cenu za tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať a odoberať tovar od iného dodávateľa a takéto konanie objednávateľa sa nepovažuje za porušenie tejto rámcovej dohody. V prípade, že dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá plnenie za cenu určenú na základe zisťovania cien, objednávateľ je oprávnený túto dohodu vypovedať podľa čl. XVI. bodu 16.1.10 VZP v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami či zložením
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a ukladá objednávateľovi právo odstúpiť od tejto rámcovej dohody.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 1.4.2021 do 31.8.2021 alebo do dňa, kedy nadobudne účinnosť rámcová zmluva uzatvorená v procese centrálneho verejného obstarávania upravujúca položkovo rovnaký predmet plnenia ako táto zmluva, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Likavka 9, Likavka, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

5

1,00 kompletná technická špecifikácia predmetu zákazky

20 963,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.03.2021 10:35

29.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 68
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2021 10:16 - Vstupná ponuka 20 950,00 € Cena bez DPH
29.03.2021 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka 20 930,69 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS