00647781
LIKAVA - centrum sociálnych služieb
Likavka 9, Likavka, 03495, SVK
45920834
Miloš Dub
generála Asmolova 2008/94, Zvolen, 96001, SVK
Čerstvé slepačie vajcia
vajcia, slepačie vajcia, čerstvé vajcia
Tovar
1. Rôzne potravinárske výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávanie dlhodobo skladovateľných rôznych potravinárskych výrobkov na zabezpečenie stravovania klientov a zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vajcia L, veľké od 63g do 72g (podstielkový chov) | ks | 16667 | ||
Vajcia M, stredné od 53g do 62g (podstielkový chov) | ks | 313 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. |
Vrátane vyloženia tovaru na mieste plnenia. |
Dodávateľ sa na základe zákona 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov zaväzuje dodať doklad - platné potvrdenie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činnosti týkajúce sa predmetu zákazky alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdením o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu do 1 prac.dňa od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia Zmluvy doručiť objednávateľovi položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude obsahovať nasledovné položky : množstvo, jednotková cena s DPH, celková cena s DPH (pre dané množstvo) a celková cena zákazky s DPH. Tento rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú Prílohu č. 1 uzatvorenej zmluvy/umožňuje sa poslať emailom/. Vyššie uvedené ceny musia byť uzatvorené na 3 pevne platné desatinné miesta. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spôsobilý plniť predmet tejto rámcovej dohody v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh. |
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru, ktorá musí byť v súlade so zákonom NR SR č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, s Potravinovým kódexom SR a s ostatnými platnými právnymi predpismi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude objednávateľovi dodávať tovar hygienicky neškodný, čerstvý, v I. triede kvality, podľa aktuálnej potreby objednávateľa. |
Dodávateľ predáva tovar bez záložného práva ako aj iných práv zodpovedajúcich právam tretích osôb k cudzej veci. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi v prvej tretine doby spotreby odo dňa výroby. |
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru. |
Balené výrobky musia byť označené v štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku atď.) v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia Zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo /umožňuje sa poslať emailom/. |
Dodávateľ bude tovar dodávať vlastnými zamestnancami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu ale iným spôsobom než vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám. |
Doprava na miesto plnenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi na základe zaslanej objednávky prostredníctvom emailu, ktorá bude obsahovať: špecifikáciu množstva tovaru, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, cenu tovaru. |
Objednávateľ odošle dodávateľovi objednávku e-mailom najneskôr do 11.00 hod. v pracovný deň. Objednávateľ je oprávnený uskutočniť objednávku aj telefonicky, pričom ju zašle dodávateľovi aj emailom najneskôr do 11.00 hod. v pracovných dňoch. |
Objednávky objednávateľa nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávky od objednávateľa. |
Dodávateľ potvrdí doručenie elektronickej pošty s objednávkou odoslaním potvrdzujúceho emailu odosielajúcej zmluvnej strane najneskôr do 13.00 hod. v deň, kedy mu bola objednávka doručená. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v termíne a množstve uvedenom v objednávke, v predpokladaných termínoch dodávok v každý pracovný deň (pondelok až piatok), v prvej tretine doby spotreby odo dňa výroby do 24 hodín od doručenia objednávky, v čase od 6.00 do 11.00 hod. Ak koniec 24-hodinovej lehoty pripadne na víkend alebo sviatok, lehota uplynie o 11.00 hod. v najbližší pracovný deň. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa e-mailom min. do 12.30 hod. v deň, kedy mu bola objednávka doručená. |
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky. |
Za chyby zrejmé už pri odbere sa považujú aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným. |
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný poškodený (vadný) tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania závady objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny. |
Dodávateľ vystaví za každý kalendárny mesiac faktúru s pripojenými dodacími listami a doručí ju objednávateľovi do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar objednávateľovi dodaný. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia faktúry spolu s potvrdenými dodacími listami objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje vo všetkých dokladoch, listoch, dodacích listoch a faktúrach uvádzať číslo tejto zmluvy a objednávky, na základe ktorej bude realizované plnenie. |
Sadzba DPH môže byť po uzavretí zmluvy zmenená v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v z.n.p. |
Fakturovaná cena s DPH sa musí vypočítať nasledujúcim spôsobom : počet ks x jednotková cena s DPH. Táto suma musí korešpondovať so sumou uvedenou v položkovitom rozpise cien. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a v požadovanom množstve nevyhnutnom na pokrytie časovej tiesne od iného dodávateľa. |
Na účely zisťovania cien si zmluvné strany dojednali nasledovný postup: |
- ktorákoľvek zo zmluvných strán tejto dohody je oprávnená druhej zmluvnej strane predložiť tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ktoré musia obsahovať označenie výrobcu (príp. dodávateľa) tovarov, jeho sídlo, identifikačné číslo a cenu, za ktorú tovar ponúka, |
- pokiaľ všetky tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary sú nižšie ako ceny tovaru dojednané touto dohodou, je Dodávateľ povinný znížiť kúpnu cenu tovaru a vyrovnať ju s cenovou úrovňou rovnajúcou sa priemeru medzi uvedenými tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, |
- zisťovanie cien bude vykonávať Objednávateľ v rozsahu najmenej 1-krát za 6 mesiacov počas platnosti tejto zmluvy. |
Objednávateľ na základe zisťovania cien tovaru oznámi predávajúcemu skutočnosti preukazujúce opodstatnenosť zníženia kúpnej ceny za tovar. Dodávateľ je v takom prípade povinný pri najbližšej opakujúcej sa dodávke tovaru od doručenia predmetného písomného oznámenia znížiť cenu tovaru na Objednávateľom požadovanú cenovú úroveň a aktualizovať Prílohu tejto rámcovej dohody. |
V prípade, ak Dodávateľ nezníži cenu za tovar, Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať a odoberať tovar od iného dodávateľa a takéto konanie Objednávateľa sa nepovažuje za porušenie tejto rámcovej dohody. V prípade, že Dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá plnenie za cenu určenú na základe zisťovania cien. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami či zložením. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a ukladá objednávateľovi právo odstúpiť od tejto rámcovej dohody. Výpovedná lehota sú dva mesiace od doručenia výpovede. |
V prípade, ak dôjde k naplneniu finančného limitu, alebo množstva, zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda zaniká dňom, v ktorom dôjde k naplneniu finančného limitu, alebo množstva, o čom kupujúci bude písomne informovať predávajúceho. |
Dohoda nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia najskôr však od 1.04.2021 do 31.8.2021 alebo do dňa, kedy nadobudne účinnosť rámcová zmluva uzatvorená v procese centrálneho verejného obstarávania upravujúca položkovo rovnaký predmet plnenia ako táto zmluva, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Likavka 9, Likavka, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
5
1,00 kompletná technická špecifikácia predmetu zákazky
1 581,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2021 10:26
29.03.2021 12:00
29.03.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.03.2021 13:50 - Vstupná ponuka | 1 581,25 | € | Cena bez DPH |
29.03.2021 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 579,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: