31908969
Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.
Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
OOPP - operačné čiapky
čiapky, OOPP, zdravotnícky materiál
Tovar
1. Operačná čiapka jednorazová rôzne typy
|
|
---|---|
Funkcia |
Operačná čiapka pre zdravotnícke účely, ktorá je určená na jednorázové použitie ako pokrývka hlavy. Ochranné čiapky vhodné predovšetkým v zdravotníctve, ošetrovateľstve a v laboratóriách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 20 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Operačná čiapka CLIP alebo ekvivalent | áno/jednorázová |
1.1 materiál | netkaná textília typu spunbond savý mateiál |
1.2 čepiec kruhového prierezu | áno |
1.3 po obvode obšitý gumičkou | áno |
2. Operačná čiapka BARETT alebo ekvivalent | áno/jednorázová |
2.1 materiál | netkaná textília typu spunbond savý materiál |
2.2 čepiec kruhového prierezu | áno |
2.3 po obvode obšitý gumičkou | áno |
2. Operačná čiapka jednorazová dámska
|
|
---|---|
Funkcia |
Operačná čiapka pre zdravotnícke účely, ktorá je určená na jednorázové použitie ako pokrývka hlavy. Ochranné čiapky vhodné predovšetkým v zdravotníctve, ošetrovateľstve a v laboratóriách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 10 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1 . Operačná čiapka POLLY alebo ekvivalent | áno/jednorázová |
1.1 materiál | netkaná textília typu spunbond savý materiál |
1.2 prevedenie | dámsky operačný čepiec s úväzkami |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný: |
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1ks z každej položky. |
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY: |
- EÚ vyhlásenie o zhode; certifikát EÚ (ak je to relevantné) skúšky typu (modul B) a správa o skúške (modul C2) ALEBO Rozhodnutie/záver zo schválenia systému kvality (modul D) ALEBO Rozhodnutie o uvedení určeného výrobku na trh bez posudzovania zhody určeného výrobku podľa § 22 zákona o zhode; |
;- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu RD |
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať; |
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
2. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
2. a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
2. b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
4. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
5. Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
6. V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 5 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
7. Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. |
8. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru na adresu sídla objednávateľa. |
9. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné) a číslo objednávky. |
10. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami najneskôr do 5 dní odo dňa dodania predmetu Rámcovej dohody. |
11. Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
12. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ak je dlžníkom objednávateľ je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
14. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
15. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Banisko 273/1, 977 01 Brezno, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
9
1,00 celok podľa množstva v jednotlivých položkách
3 780,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2021 09:37
25.03.2021 10:00
25.03.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2021 10:05 - Vstupná ponuka | 3 770,00 | € | Cena bez DPH |
22.03.2021 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 770,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: