• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2021 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2021 11:55

Detail zákazky Z20215483

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2021 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2021 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2021 11:55

Základné údaje

Z20215483

OF-232955

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5628923

Objednávateľ

17335469

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK

Dodávateľ

50635441

THE ELIT TRADER CAPITAL s.r.o.

Karpatské námestie 7770/10A, Bratislava - mestská časť Rača, 93106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Celotelový ochranný overal

celotelový ochranný overal, protibiologický mikroporézny overal s kapucňou

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. protibiologický mikroporézny overal s kapucňou
Funkcia
Jednorazový celotelový ochranný protibiologický mikroporézny overal s kapucňou, kategória III, typ 5/6, určený pre zdravotnícky personál starajúci sa o pacientov pozitívne testovaných na SARS-CoV-2.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celotelový ochranný protibiologický overal s kapucňou - veľkosť L ks 10 000
celotelový ochranný protibiologický overal s kapucňou - veľkosť XL ks 15 000
celotelový ochranný protibiologický overal s kapucňou - veľkosť XXL ks 2 500
celotelový ochranný protibiologický overal s kapucňou - veľkosť XXXL ks 2 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ochranná trieda typu 5/6, kategória III
norma vyhovujúci technickej norme EN 14126:2003
označenie označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby
certifikát EU certifikát skúšky typu notifikovanou osobou podľa nariadenia (EÚ) 2016/425
použitý materiál netkaná polypropylenová antistatická tkanina, netkaná polyetylénová antistatická tkanina alebo laminovaný polypropylén.
použitý materiál musí byť mikroporézny a zabezpečovať odvod telesnej vlhkosti a tepla do vonkajšieho prostredia, čím zabezpečí tepelný komfort osôb pri práci v trvaní aspoň 8 hodín
vyhotovenie ochranný oblek uzatvorený zipsom so zatváraním smerom hore a prekrytý samolepiacou manžetou, príp. manžetou na suchý zips alebo ekvivalentné riešenie pri zachovaní tesnosti obleku a ochrany užívateľa.
- rukávy a nohavice obleku musia byť ukončené elastickou manžetou alebo gumičkou
- kukla (ochrana hlavy) musí byť pevne spojená s ochranným oblekom sa manžetou tak, aby bola zabezpečená tesnosť medzi tvárou a oblekom
- možnosť vyzliekania bez pomoci inej osoby, spôsobom zachovania čistoty, resp. nekontaminácie vnútorného prostredia obleku alebo vyzliekajúceho personálu
užívateľská dokumentácia v slovenskom alebo českom jazyku
Použitie zdravotníctvo, vhodný na ochranu pred koronavírusom COVID-19
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia RD bezplatné vzorky tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 2 ks z každej veľkosti.
V prípade, že dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať objednávateľovi tovar alebo bezplatnú vzorku podľa špecifikácie a požiadaviek objednávateľa na tovar (tovar alebo bezplatná vzorka nebude mať objednávateľom požadované vlastnosti),a) dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z hodnoty zákazky (sumy maximálneho dohodnutého peňažného plnenia podľa zmluvy), b) objednávateľ je oprávnený udeliť dodávateľovi negatívnu referenciu, c) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia RD ES Vyhlásenie o zhode podľa § 23 a 25 zákona č. 56/2018 Z. z.. Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE. Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia RD podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody.
Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia RD list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať.
Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia RD podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, sumu celkom bez DPH a sumu celkom s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie.
Dodávky tovaru budú realizované na základe prijatej čiastkovej objednávky od objednávateľa zaslanej e-mailom, dodaním objednaného tovaru do 20 dní od doručenia čiastkovej objednávky na adresu objednávateľa v pracovných dňoch od 7:00 do 15:00.
Celkové množstvá tovaru, uvedené ako presné, sú predpokladané, nie sú pre objednávateľa záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný objem zákazky.
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
V prípade, ak sa po uzavretí tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenia poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľa poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi nám poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 ks

170 700,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.03.2021 09:40

25.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 312
 109
 23
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2021 10:02 - Vstupná ponuka 100 000,00 € Cena bez DPH
22.03.2021 19:25 - Najvýhodnejšia ponuka 80 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS