• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2021 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2021 11:35

Detail zákazky Z20215481

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2021 09:20
  •    Predkladanie ponúk
    26.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.03.2021 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.03.2021 11:35

Základné údaje

Z20215481

OF-232728

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5633194

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36769304

Espresso SK s. r. o.

Geologická 1F, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kávovar s príslušenstvom

Automatický kávovar, vodný filter, odvápňovač

  • 39711310-5 - Elektrické kávovary
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kávovar
Funkcia
Pri zabezpečovaní činnosti  poradenských služieb zamestnancov (konzultácie, menšie školenia, semináre a pod.)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kávovar ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Celkový príkon min. 1450 W
Objem vodného zásobníka min.1800 ml
Tlak čerpadla max. 15 bar
Spôsob prípravy peny nádoba na mlieko
Objem nádoby na kávové zrná min. 250 g
Objem nádoby na mlieko min. 0,6 l
Počet stupňov jemn. letia min. 13
Rozmery (V X Š X H) 34 x 23,8 x 43 cm
Hmotnosť max. 9 kg
Obsah balenia štartovací set
Vstavaný displej Áno
Odvápňovací systém Áno
Automatické vypnutie Áno
Typ kávovaru Espresso - plnoautomat
Počet teplotných nastavení min. 4
Počet prednastavených nápojov min. 5
Ďalšie funkcie samočistiaca, nastaviteľné množstvo vody a kávy, prednastavené programy, mletie kávy, Cappuccino 1 tlačidlom
iSmart (ovládanie mobilom) Nie
referenčný model napr. Delonghi 22.360 W alebo ekvivalent
 2. Vodný filter
Funkcia
Znižuje usadzovanie vodného kameňa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vodný filter ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vodný filter pre zmäkčovanie vody k prístrojom
Zabezpečenie kompatibility s dodaným kávovarom. Áno
 3. Odvápňovač
Funkcia
Odstránenie vodného kameňa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odvápňovač ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objem 500 ml
Zabezpečenie kompatibility s dodaným kávovarom. Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zmluvy vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia.
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní  od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis sadzby jednotkových cien v EUR: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Ekvivalenty sú prípustné.
V prípade ekvivalentu kávovaru, dodávateľ do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy zašle e-mailom presný typ a podrobnú technickú špecifikáciu ponúkaného kávovaru na posúdenie splnenia požadovaných parametrov, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení objednávateľom.
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list). Fakturačné údaje budú poskytnuté dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú  cena za položku vrátane DPH.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný,  kompletný, v požadovanom množstve, funkčný.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať.
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie.
Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky kontroly príslušného  oprávneného orgánu neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z toho obstarávania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 332, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

31.03.2021 09:00 — 07.04.2021 15:00

3,00 ks

502,25

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.03.2021 09:20

26.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 55
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2021 12:15 - Vstupná ponuka 499,20 € Cena s DPH
22.03.2021 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 499,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS