34075381
Inštitút znalostného pôdohospodárstva a inovácií
Akademická 4, Nitra, 94901, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, zariadeniami rýchleho občerstvenia, obchodmi s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy (prevádzky) na základe akceptovania ponúkanej stravovacej poukážky na území mesta Nitra v minimálnom počte 100 prevádzok. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv zoznam týchto prevádzok v meste Nitra, v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 5,00 | ||
Množstvo stravných lístkov | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo Dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Typ stravných poukážok | Papierové stravné poukážky |
Názov |
Predmetom zmluvy je zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom papierových stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať, v súlade s §152 ods. 2 Zákonníka práce (zákon č. 311/2001 Z.z.), v nominálnej hodnote stravnej poukážky 5,00 EUR / ks, vrátane všetkých nákladov spojených s ich dodaním (ako napr. poplatok za poskytnuté služby - provízia, poštovné, balné, poistenie a pod.). |
Stravné poukážky sú platné pre príslušný kalendárny rok. Platnosť stravných poukážok pre nový kalendárny rok začína najneskôr od 1. novembra v príslušnom kalendárnom roku. |
Výmena nespotrebovaných stravných poukážok s neaktuálnym dátumom platnosti za aktuálne je možná, najneskôr do 31. januára nasledujúceho kalendárneho roka. Taktiež je možné vrátiť nespotrebované stravné poukážky Dodávateľovi po skončení platnosti zmluvy do 30 dní, pričom Dodávateľ vráti Objednávateľovi sumu rovnajúcu sa súčinu počtu vrátených stravných poukážok a hodnoty stravnej poukážky, najneskôr do 10 dní odo dňa ich vrátenia. Tieto služby poskytne Dodávateľ bezplatne. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v EUR a výškou provízie (poplatok za poskytnuté služby) v EUR vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou Dodávateľa za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky (na základe jednotlivých objednávok) bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúceho bodu. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Provízia Dodávateľa pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania Objednávateľovi, najmä náklady Dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním, poistením a všetky ďalšie prípadné náklady Dodávateľa spojené s plnením zmluvy. (Poznámka: provízia môže byť vyjadrená aj v zápornej hodnote - vyjadrí sa ním zľava oproti nominálnej hodnote stravnej poukážky). |
Dodávateľ berie na vedomie, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné poukážky. Zmluva zanikne uplynutím lehoty platnosti zmluvy, aj keby Objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo, alebo vyčerpaním hodnoty zmluvy. |
Plnenie sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok Objednávateľa. Objednávateľ môže u Dodávateľa objednať stravné poukážky poštou alebo e-mailom, v množstve a termínoch podľa potrieb Objednávateľa, pričom počet objednávok nie je obmedzený. |
Na základe objednávky Dodávateľ doručí Objednávateľovi objednané množstvo stravných poukážok spolu s faktúrou do 3 pracovných dní od doručenia objednávky do miesta sídla Objednávateľa. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ bude stravné poukážky objednávať a uhrádzať z troch rôznych zdrojov/účtov, pričom Dodávateľ vystaví ku každej objednávke samostatnú faktúru. |
Zálohové platby ani preddavky sa nebudú požadovať a poskytovať. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba za skutočne dodané stravné poukážky. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, vyžadované platnými právnymi predpismi. Pokiaľ vystavená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, prípadne po obsahovej stránke nebude úplná, Objednávateľ si vyhradzuje právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na prepracovanie. Splatnosť faktúry začína plynúť až po doručení opravenej faktúry Objednávateľovi. |
K faktúre je nutné priložiť ako povinnú prílohu dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis položiek. V prípade, ak sa nevystavuje dodací list, vo faktúre sa uvedie: „Faktúra slúži zároveň ako dodací list“, pričom samotná faktúra musí obsahovať rozpis položiek. |
Fakturovanú sumu Objednávateľ uhradí v prospech bankového účtu Dodávateľa v lehote splatnosti. Pod úhradou sa rozumie pripísanie predmetnej sumy na účet druhej zmluvnej strany. Úhrada faktúry bude realizovaná výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný pravidelne aktualizovať zoznam stravovacích zariadení poskytujúcich stravovanie za stravné poukážky Dodávateľa a zverejňovať ho na svojej webovej stránke alebo doručovať tento aktualizovaný zoznam Objednávateľovi e-mailom. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. poškodenú zásielku. |
Zmluvné strany sú oprávnené ukončiť platnosť tejto zmluvy: I.) písomnou dohodou zmluvných strán; II.) zánikom niektorej zo zmluvných strán bez právneho nástupcu; III.) písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota sú dva mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomného oznámenia druhej zmluvnej strane a končí posledným dňom mesiaca. |
V prípade, ak Objednávateľ alebo Dodávateľ opakovane poruší ktorúkoľvek povinnosť, ku ktorej sa zaviazal podľa tejto zmluvy, je druhá zmluvná strana oprávnená odstúpiť od tejto zmluvy, ak písomne upozornila na porušenie povinnosti zmluvnou stranou; odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia odstúpenia od tejto zmluvy druhej zmluvnej strane. |
V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy, má Objednávateľ nárok voči Dodávateľovi na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny objednávky, a to za každý začatý deň omeškania až do splnenia povinnosti. |
V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry v dohodnutej lehote, má Dodávateľ nárok voči Objednávateľovi na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z fakturovanej sumy, a to za každý začatý deň omeškania. |
Zákazka je financovaná v rámci opatrenia Technická pomoc PRV SR 2014 - 2020, zo zdrojov Európskeho poľnohospodárskeho fondu pre rozvoj vidieka a zo štátneho rozpočtu. Dodávateľ projektu je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP (číslo zmluvy: 170/2016-280/MPRV SR), a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Po uzavretí zmluvy je Dodávateľ povinný bezodkladne predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy. |
Akademická 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
9
2 000,00 ks
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.03.2021 12:31
29.03.2021 10:00
29.03.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.03.2021 12:59 - Vstupná ponuka | 10 000,00 | € | Cena s DPH |
23.03.2021 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: