• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2021 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2021 10:50

Detail zákazky Z20215291

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.03.2021 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    25.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.03.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.03.2021 10:50

Základné údaje

Z20215291

OF-232773

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5628877

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

51893452

ESPIK s.r.o.

Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - LRS

zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, odpady

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu
Funkcia
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzneného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach.
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 20 01 25 - jedlé tuky a oleje
Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu - zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem 1 nádoby poskytnutej dodávateľom služieb. liter 30 60
Týždenné množstvo vyprodukovaného odpadu - september až jún kg 60 120
Týždenné množstvo vyprodukovaného odpadu - júl, august kg 90 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Postupný odber odpadu v prevádzke objednávateľa v lehote plnenia až do konca platnosti rámcovej dohody. Odber 1-krát týždenne V čase od 7.00 hod do 14.30 hod.
Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednáteľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere. (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne, čisté a to v dostatočnom množstve). Objem 1 nádoby od 30 do 60 litrov s uzatvárateľným poklopom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ služby (odbereteľ odpadu) je povinný do troch dní od uzatvorenie rámcovej dohody predložiť objednávateľovi: oprávnenie príslušného orgánu na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom, doklad o spôsobe konečného zneškodnenia odpadu, certifikát systému manažérstva podľa ISO 9001 a ISO 14001.
Dodávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive objednávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum množstvo, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom objednávateľa. Prílohou faktúry musí byť množstvo, spôsob a kto zneškodnil odpad. Splatnosť faktúry v zmysly Obchodných podmienok EKS - 30 dní.
Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii).
Dodávateľ zabezpečí váženie odpadu pri jeho odbere.
Celkové množstvo 6000 kilogramov je predpokladané a bude odobraté po častiach v lehote platnosti rámcovej dohody.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Plnenie Rámcová dohoda bude  od 1.4.2021 do 31.3.2022. V prípade, že predpokladané množstvo sa vyčerpá skôr ako uplynie lehota platnosti rámcovej dohody bude služba poskytovaná za rovnakých podmienok až do konca platnosti rámcovej dohody a v cene prepočítanej na 1 kg. Ak sa nevyčerpá predpokladané množstvo kuchynského odpadu do uvedeného termínu, táto rámcová dohoda končí dňom 31.3.2022.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bienska dolina 27, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

12

6 000,00 kg = l

900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.03.2021 10:42

25.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.03.2021 11:24 - Vstupná ponuka 900,00 € Cena s DPH
25.03.2021 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 898,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS