• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2021 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2021 14:22
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2021 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2021 15:15

Detail zákazky Z20215221

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2021 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2021 14:22
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2021 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2021 15:15

Základné údaje

Z20215221

OF-232675

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5619461

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

31412955

Záhorácke pekárne a cukrárne, a.s.

Cesta Mládeže 12, Malacky, 90101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb, pečivo, vianočka

Pekárske výrobky, chlieb a pečivo

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb, pečivo, vianočka
Funkcia
Dodávka chleba, pečiva a pekárskych výrobkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rohlík grahamový, pečivo bežné 60g ks 5300
Lupačka bez posýpky- pečivo jemné 80g ks 1200
Rohlík hladký, pečivo bežné 50g ks 13000
Sendvič krájaný a balený - pečivo jemné 400g ks 1025
Chlieb rascový krájaný balený 1000g ks 1060
Vianočka s hrozienkami balená 350g ks 300
Chlieb bezlepkový 400g ks 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobky budú spĺňať podmienky stanovené Vyhláškou č. 24 MPaRV SR o pekárenských a cukrárenských výrobkoch
Výrobky budú spĺňať podmienky Potravinového kódexu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar bude dodavaný denne v čase od 05,30 hod do 6,00 hod.
Objednávky sa predložia deň vopred do 11,00 hod elektronickou poštou prípadne telefonicky
Objednávky na sobotu, nedeľu a pondelok sa predkladajú v piatok
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať tieto kritériá: Označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, príp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list; názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/ dátum spotreby.
Splatnosť faktúry je minimálne 60 dní.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej objednávky.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním
poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová č. 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

2

21 930,00 ks

4 460,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.03.2021 14:25

23.03.2021 14:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2021 14:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 132
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.03.2021 09:02 - Vstupná ponuka 4 451,00 € Cena bez DPH
19.03.2021 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 4 451,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS