• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2021 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 13:59
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 14:50

Detail zákazky Z20215136

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2021 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 13:59
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 14:50

Základné údaje

Z20215136

OF-232764

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5614515

Objednávateľ

00166600

Ústav hydrológie Slovenskej akadémie vied, verejná výskumná inštitúcia

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania formou papierových stravných poukážok

Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, jedálne kupóny

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania formou papierových stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou papierových stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2) a ods. 5) zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota papierovej stravnej poukážky € 4,0
predpokladané množstvo odobratých papierových stravných poukážok ks 10000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papierová stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Papierová stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu
Papierová stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Papierová stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Papierová stravná poukážka obsahuje číselný, resp. čiarový kód
Papierová stravná poukážka má charakter ceniny
Papierové stravné poukážky balené po 20 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od prevzatia/doručenia objednávky.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky, prostredníctvom e-mailu alebo internetu.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu.
Výška provízie v € bez DPH (VP) sa po ukončení aukcie a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP = (4,0 € x VP%) : 100
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a Zákonníkom práce v platnom znení.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Ukončenie zmluvy môže nastať: a) riadnym splnením predmetu zákazky; b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenou v dohode; c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie každej zmluvnej podmienky; d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET; e) Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať aj bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť nominálnu hodnotu stravných poukážok počas platnosti zmluvy bez zmeny ceny za služby súvisiace s predmetom zákazky.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach – na základe jednotlivých čiastkových objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Daňový doklad - faktúra - za všetky dodané stravné poukážky bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky.
Zmluvné strany sa dohodli, že predpokladané min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len orientačné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný odobrať predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo.
Súčasťou faktúry bude dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
Použiteľnosť papierových stravných poukážok v stravovacích zariadeniach Bratislava, Liptovský Mikuláš a Michalovce.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zoznam minimálne 100 zariadení poskytujúcich stravovacie služby v mestách Bratislava, Liptovský Mikuláš, Michalovce, ktoré akceptujú platbu stravnými poukážkami dodávateľa.
Dodávateľ musí mať uzavreté zmluvy so zariadeniami na poskytovanie služieb stravovania zamestnancov, ktoré poskytujú denné menu reštauračným spôsobom a musí spĺňať nasledovné podmienky: a) stravovacie zariadenie akceptuje papierové stravné poukážky dodávateľa; b) stravovacie zariadenie je ku dňu uzatvorenia zmluvy v prevádzke; c) z ponuky jedál (denné menu) stravovacieho zariadenia je výber minimálne z troch teplých jedál v čase od 11,00 do 14,00 hod.
Názov Upresnenie
Obdobie platnosti stravných poukážok rok 2021, rok 2022, rok 2023
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 30 kalendárnych dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2021 14:20 — 31.03.2023 14:20

1,00 1 zakazka

40 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.03.2021 14:31

22.03.2021 13:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2021 14:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 435
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2021 14:37 - Vstupná ponuka 40 000,00 € Cena s DPH
18.03.2021 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka 39 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS