• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2021 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2021 11:30

Detail zákazky Z20215134

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2021 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2021 11:30

Základné údaje

Z20215134

OF-232759

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5619421

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mlieko, smotana, jogurt, syr, bryndza, kyslomliečny nápoj, puding, tvaroh, mozarella, eidam, mliečna ryža, smotanová nátierka, smotana na varenie, pochúťková smotana, korbáčik, droždie, tatarská omáčka

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551310-1 - Neochutený jogurt
  • 15551320-4 - Ochutený jogurt
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15543000-6 - Strúhaný, práškový, syr s modrou plesňou a iný syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15543100-7 - Syr s modrou plesňou
  • 15512100-1 - Smotana s nízkym obsahom tuku
  • 15512200-2 - Smotana s vyšším obsahom tuku
  • 15898000-9 - Droždie
  • 15871260-4 - Omáčky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, smotana, maslo a rastlinný tuk
Funkcia
Určené osobám na priamu konzumáciu aj na ďalšiu úpravu v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 343/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o niektorých výrobkoch z mlieka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Jogurt biely, obsah tuku minimálne 1,8%, balenie minimálne 125g ks 15500
2. Jogurt ovocný, rôzne príchute, obsah tuku minimálne 8%, balenie minimálne 125g ks 15500
3. Bryndza plnotučná kg 80
4. Kyslomliečny nápoj neochutený, balenie minimálne 200g ks 15500
5. Termizovaný smotanovo-tvarohový dezert, rôzne príchute, balenie minimálne 90g ks 7000
6. Syr tavený črievko, balenie minimálne 100g ks 15000
7. Puding so šľahačkou, rôzne príchute, balenie minimálne 200g ks 5200
8. Syr s bielou plesňou na povrchu, balenie minimálne 75g ks 5000
9. Tvaroh kg 700
10. Syr mozarella, balenie minimálne 125 g ks 3500
11. Syr Eidam kg 130
12. Syr tavený trojuholníček, balenie (8 kusov) minimálne 140g bal 3500
13. Syr tavený, balenie 1kg bal 50
14. Jogurtový nápoj ochutený, balenie minimálne 300g ks 16000
15. Mliečna ryža, rôzne príchute, balenie minimálne 175g ks 7500
16. Syr plátkový údený/neúdený, balenie minimálne 80g ks 2500
17. Nátierka smotanová, rôzne príchute, balenie minimálne 150g ks 4000
18. Smotana na varenie, obsah tuku minimálne 12%, balenie 1 liter-Tetrapack ks 300
19. Smotana pochúťková, obsah tuku minimálne 16%, balenie minimálne 160g ks 200
20. Syr s modrou plesňou vo vnútri, napríklad NIVA a pod. kg 100
21. Parený syr korbáčik alebo nite, údený/neúdený, balenie minimálne 60g balenie 2500
22. Mlieko trvanlivé, obsah tuku minimálne 1,5%, balenie 1 liter-Tetrapack ks 10000
23. Droždie čerstvé, balenie 42g ks 2100
24. Tatarská omáčka porcovaná, balenie minimálne 50g balenie 2200
25. Tatarská omáčka, balenie minimálne 650g ks 300
26. Syr tavený štvorec, balenie (3 kusy) minimálne 150 g bal 1500
27. Šľahačka v spreji, balenie minimálne 250 g ks 30
28, Syr parenica údená/neúdená, balenie 100-120 g kg 140
29, Pribináčik, rôzne príchute, balenie 80 g ks 1500
30, Tvaroh neochutený, balenie kelímok min.  180 g ks 3500
31, Tvaroh ochutený, balenie kelímok min. 180 g ks 3500
32, Jogurt probiotický biely, balenie min. 125 g ks 8000
33, Jogurt probiotický ochutený, balenie min. 125 g ks 8000
34, Jogurt bezlaktózový biely, balenie min. 125 g ks 350
35, Jogurt bezlaktózový ochutený, balenie min. 125 g ks 350
36, Tvaroh bezlaktózový, balenie kelímok min. 180 g ks 200
37, Jogurt biely, balenie 5 kg ks 10
38, Mlieko trvanlivé neochutené, balenie tetrapak min. 250 ml ks 1500
39, Mlieko trvanlivé ochutené, balenie tetrapak min. 250 ml ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akosť a kvalita I. trieda
Minimálna trvanlivosť v čase dodania požaduje sa dodanie tovaru, ktorého minimálna trvanlivosť v čase dodania nepresiahla 50% trvanlivosti v čase výroby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.4.2021 do 31.8.2021. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Vozidlo, ktorým bude predmet zákazky dodávaný je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok je spravidla 1 krát za týždeň. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach.
Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa. Ak subdodávateľa neuvedie, má sa za to, že subdodávateľov nemá.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj ak:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil),

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

5

1,00 celok v zmysle špecifikácie

93 027,94

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.03.2021 14:39

23.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 145
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.03.2021 12:49 - Vstupná ponuka 93 027,94 € Cena s DPH
23.03.2021 06:51 - Najvýhodnejšia ponuka 93 027,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS