31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
46520261
SLOVCARE s.r.o.
Sladovnícka 5/2554, Trnava, 91701, SVK
Toaletné kreslá a stoličky
lehátka, vozíky, kreslo
Tovar, Služba
1. Toaletné kreslá a stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
hygiena imobilných pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toaletné kreslo pojazdné | ks | 50 | ||
- šírka sedadla | cm | 45 | ||
- hĺbka sedadla | cm | 40 | 48 | |
- kolieska o priemere | mm | 120 | ||
- nosnosť | kg | 130 | ||
2. Toaletná stolička pevná, výškovo nastaviteľná | ks | 25 | ||
- výška sedadla | cm | 50 | 64 | |
- šírka sedadla | cm | 45 | ||
- hĺbka sedadla | cm | 40 | 47 | |
- nosnosť | kg | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Toaletné kreslo pojazdné | áno |
1. ľahko vyberateľná plastová nádoba s pokrývkou | áno |
1. ľahko sa rozkladateľná na dve časti (sedadlo s kolesami a operadlo), čo výrazne uľahčuje prepravu a skladovanie | áno |
1. nerezový pochrómovaný rám odolný proti korózií | áno |
1. stúpačky sú skladacie a odnímateľné | áno |
1. lakťové opierky sa odklápajú | áno |
1. čalúnený sedák a odklopné podrúčky čalúnené zdravotníckou nezávadnou koženkou | áno |
1.prevedenie koženky: farba čierna | áno |
1. zadné kolieska sú vybavené brzdami | áno |
1. dodanie tovaru v zmontovanom stave | áno |
2. toaletná stolička pevná, výškovo nastaviteľná | áno |
2. nerezový pochrómovaný rám odolný proti korózií | áno |
2. čalúnené plochy sú potiahnuté zdravotníckou nezávadnou koženkou | áno |
2. prevedenie koženky: farba čierna | áno |
2. tapacírovaná sedacia časť odnímateľná | áno |
2. ľahko vyberateľná plastová nádoba s pokrývkou | áno |
2. možnosť odstránenia nádoby cez sedačku zvrchu alebo z boku | áno |
2. dodanie tovaru v zmontovanom stave | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú toaletné kreslá a stoličky, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach (elektronických objednávkach). 4 miesta plnenia v Bratislave. |
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude splňať minimálne alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a.) názov položky, typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za MJ ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu celkom bez DPH a s DPH. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť |
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 3 mesiace, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 3 mesiacov. Predpoklad 5 čiastkových výziev ( el.objednávok) počas platnosti Rámcovej dohody. |
Záruka 24 mesiacov. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy ( elektronickej objednávky) na plnenie od Objednávateľa - do 14 dní. |
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 3 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 5 prac. dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Požadované technické a kvalitatívne vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby ) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať, z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastnosti, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewziczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
3
1,00 skupina produktov
11 380,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2021 14:28
22.03.2021 12:45
22.03.2021 13:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.03.2021 11:58 - Vstupná ponuka | 9 200,00 | € | Cena bez DPH |
19.03.2021 16:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 180,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: