00800520
Vojenské športové centrum DUKLA Banská Bystrica
Cesta olympionikov 3, Banská Bystrica, 97404, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Fyzická ochrana objektov, strážna a informátorská služba
Bezpečnostná služba, strážna služba, informátorská služba, ochrana majetku, fyzická ochrana objektov
Služba
|
1. Fyzická ochrana objektov, strážna a informátorská služba
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je výkon informátorskej služby a strážnej služby, fyzické stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa. |
| Výkon strážnej služby pozostáva hlavne v kontrole vstupného a výstupného režimu osôb, motorových vozidiel a v ochrane hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa. |
| Informátorská služba je vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte. |
| Informátorská služba je zabezpečovaná bez služobnej zbrane. |
| Informátorská služba pozostáva najmä z týchto činností: |
| a) nepretržitá kontrola a kamerové monitorovanie všetkých objektov, |
| b) evidencia a kontrola vstupu a výstupu cudzích osôb, |
| c) usmerňovanie a poskytovanie základných informácií návštevám pri vstupe do budovy, |
| d) všeobecná ochrana majetku pred možným poškodením, odcudzením alebo živelnou pohromou (požiar, voda, el. prúd a pod.), |
| e) správne prijatie telefonických nariadení, správ a odkazov a ich správne a včasné odovzdanie zodpovedným osobám, |
| f) zabezpečenie kľúčového režimu, vydávanie kľúčov, prístup k zapečateným kľúčom, vydávanie kľúčov vybraných kancelárií na základe povolení, |
| g) kontrola všetkých priestorov objektov po opustení zamestnancami, |
| h) kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov - kontrola uzamknutia kancelárií, kontrola sociálnych zariadení, pozhasínanie rozsvietených svetiel, kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy), kontrola uzamknutia a zapečatenia kovových mreží, |
| i) vykonávanie fyzickej kontroly objektov v pracovné dni v čase od 22,00 hod. do 06,00 hod. - 2 x, o vykonanej kontrole vykonať zápis v " Knihe prevzatia a odovzdania služby" |
| j) vykonávanie fyzickej kontroly objektov v sobotu, v nedeľu a v dňoch pracovného pokoja a štátnych sviatkov - 1 x, o vykonanej kontrole vykonať zápis v " Knihe prevzatia a odovzdania služby" |
| Spôsob a rozsah výkonu informačnej služby bude konkrétne stanovený v Smernici pre činnosť informátora, ktorá bude pre dodávateľa záväzná. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet objektov s nepretržitou 24 hodinovou kontrolou prostredníctvom kamerového systému (jedno statické stanovište v hlavnej budove), doba plnenia: od 1.4.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 24:00 hod. | objekt | 5 | ||
| Doba výkonu strážnej služby pre jednu osobu | hod. | 12 | ||
| Počet požadovaných osôb/ 24 hodinová služba | osoba | 2 | ||
| Počet objektov so 6 hodinovou kontrolou (v pondelok až piatok v pracovné dni v čase od 14,30 hod. do 20,30 hod., jedno statické stanovište), doba plnenia: od 1.4.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 24:00 hod. | objekt | 1 | ||
| Doba výkonu strážnej služby pre jednu osobu | hod. | 6 | ||
| Počet požadovaných osôb/ 6 hodinová služba | osoba | 1 |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť informátorskú službu včas a v požadovanej kvalite. |
| Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené nedostatočným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody, na základe vyčíslených nákladov potrebných na jej odstránenie. |
| Informátorská služba - vrátnik sa bude realizovať denne podľa požiadaviek. |
| Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru za poskytnuté služby do 15 dní po ukončení štvrťroku. |
| Objednávateľ po obdržaní faktúry uhradí dodávateľovi fakturovanú čiastku v dobe do 30 dní od jej doručenia. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
| Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy môže každá zo zmluvných strán túto zmluvu vypovedať. Výpovedná doba je 1 mesiac a táto začína plynúť prvý kalendárny deň v mesiaci nasledujúcom po doručení výpovede. |
| Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy je možné ukončiť zmluvný vzťah založený touto zmluvou dohodou zmluvných strán alebo písomnou výpoveďou doručenej druhej zmluvnej strane aj bez uvedenia dôvodu. |
| K zmene dohodnutých podmienok zmluvného vzťahu môže dôjsť len formou písomného dodatku na základe vzájomnej dohody zmluvných strán alebo pokiaľ by to plynulo zo zmien a doplnkov právnych noriem, inak sú neplatné. |
| Dodávateľ zodpovedá za všetky povinnosti na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, za dodržiavanie zdravotnícko-hygienických opatrení a dodržiavanie protipožiarnych a režimových opatrení. |
| V prípade zanedbania týchto povinností dodávateľ v plnej miere zodpovedá za vzniknuté škody, ktoré zavinil on sám, alebo niektorý z jeho zamestnancov, alebo iná osoba. |
| Celková cena za poskytované služby musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním požadovanej služby. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Na ostatné práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré nie sú upravené touto zmluvou sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a ostatných všeobecne právnych predpisov. |
| Názov | Upresnenie |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy (preukázateľný, úradne osvedčený doklad, že uchádzač spĺňa podmienky.) | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno - právne vzťahy. | Nedodržanie všeobecne záväzných predpisov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ predloží pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov (strážnikov) vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ a jeho zamestnanci sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle "neprimerané správanie sa v službe." | Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné právne predpisy týkajúce sa požiarnej ochrany a BOZP. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ nesmie ponechať strážené objekty voľne prístupné bez dozoru. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Hutná 3, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.04.2021 00:00 — 01.01.2022 00:00
1,00 zákazka
75 189,28
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.03.2021 10:26
23.03.2021 11:00
23.03.2021 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.03.2021 10:33 - Vstupná ponuka | 75 188,40 | € | Cena s DPH |
| 22.03.2021 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 400,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: