• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2021 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2021 13:30

Detail zákazky Z20215107

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2021 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2021 13:30

Základné údaje

Z20215107

OF-232746

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5619443

Objednávateľ

00800520

Vojenské športové centrum DUKLA Banská Bystrica

Cesta olympionikov 3, Banská Bystrica, 97404, SVK

Dodávateľ

46268995

AMG Security s.r.o.

Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fyzická ochrana objektov, strážna a informátorská služba

Bezpečnostná služba, strážna služba, informátorská služba, ochrana majetku, fyzická ochrana objektov

  • 79713000-5 - Strážne služby
  • 79710000-4 - Bezpečnostné služby
  • 98341120-2 - Vrátnik

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fyzická ochrana objektov, strážna a informátorská služba
Funkcia
Predmetom zákazky je výkon informátorskej služby a strážnej služby, fyzické stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa.
Výkon strážnej služby pozostáva hlavne v kontrole vstupného a výstupného režimu osôb, motorových vozidiel a v ochrane hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa.
Informátorská služba je vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte.
Informátorská služba je zabezpečovaná bez služobnej zbrane.
Informátorská služba pozostáva najmä z týchto činností:
a) nepretržitá kontrola a kamerové monitorovanie všetkých objektov,
b) evidencia a kontrola vstupu a výstupu cudzích osôb,
c) usmerňovanie a poskytovanie základných informácií návštevám pri vstupe do budovy,
d) všeobecná ochrana majetku pred možným poškodením, odcudzením alebo živelnou pohromou (požiar, voda, el. prúd a pod.),
e) správne prijatie telefonických nariadení, správ a odkazov a ich správne a včasné odovzdanie zodpovedným osobám,
f) zabezpečenie kľúčového režimu, vydávanie kľúčov, prístup k zapečateným kľúčom, vydávanie kľúčov vybraných kancelárií na základe povolení,
g) kontrola všetkých priestorov objektov po opustení zamestnancami,
h) kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov - kontrola uzamknutia kancelárií, kontrola sociálnych zariadení, pozhasínanie rozsvietených svetiel, kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy), kontrola uzamknutia a zapečatenia kovových mreží,
i) vykonávanie fyzickej kontroly objektov v pracovné dni v čase od 22,00 hod. do 06,00 hod. - 2 x, o vykonanej kontrole vykonať zápis v " Knihe prevzatia a odovzdania služby"
j) vykonávanie fyzickej kontroly objektov v sobotu, v nedeľu a v dňoch pracovného pokoja a štátnych sviatkov - 1 x, o vykonanej kontrole vykonať zápis v " Knihe prevzatia a odovzdania služby"
Spôsob a rozsah výkonu informačnej služby bude konkrétne stanovený v Smernici pre činnosť informátora, ktorá bude pre dodávateľa záväzná.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet objektov s nepretržitou 24 hodinovou kontrolou prostredníctvom kamerového systému (jedno statické stanovište v hlavnej budove), doba plnenia: od 1.4.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 24:00 hod. objekt 5
Doba výkonu strážnej služby pre jednu osobu hod. 12
Počet požadovaných osôb/ 24 hodinová služba osoba 2
Počet objektov so 6 hodinovou kontrolou (v pondelok až piatok v pracovné dni v čase od 14,30 hod. do 20,30 hod., jedno statické stanovište), doba plnenia: od 1.4.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 24:00 hod. objekt 1
Doba výkonu strážnej služby pre jednu osobu hod. 6
Počet požadovaných osôb/ 6 hodinová služba osoba 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť informátorskú službu včas a v požadovanej kvalite.
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené nedostatočným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody, na základe vyčíslených nákladov potrebných na jej odstránenie.
Informátorská služba - vrátnik sa bude realizovať denne podľa požiadaviek.
Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru za poskytnuté služby do 15 dní po ukončení štvrťroku.
Objednávateľ po obdržaní faktúry uhradí dodávateľovi fakturovanú čiastku v dobe do 30 dní od jej doručenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb.
Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy môže každá zo zmluvných strán túto zmluvu vypovedať. Výpovedná doba je 1 mesiac a táto začína plynúť prvý kalendárny deň v mesiaci nasledujúcom po doručení výpovede.
Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy je možné ukončiť zmluvný vzťah založený touto zmluvou dohodou zmluvných strán alebo písomnou výpoveďou doručenej druhej zmluvnej strane aj bez uvedenia dôvodu.
K zmene dohodnutých podmienok zmluvného vzťahu môže dôjsť len formou písomného dodatku na základe vzájomnej dohody zmluvných strán alebo pokiaľ by to plynulo zo zmien a doplnkov právnych noriem, inak sú neplatné.
Dodávateľ zodpovedá za všetky povinnosti na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, za dodržiavanie zdravotnícko-hygienických opatrení a dodržiavanie protipožiarnych a režimových opatrení.
V prípade zanedbania týchto povinností dodávateľ v plnej miere zodpovedá za vzniknuté škody, ktoré zavinil on sám, alebo niektorý z jeho zamestnancov, alebo iná osoba.
Celková cena za poskytované služby musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním požadovanej služby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Na ostatné práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré nie sú upravené touto zmluvou sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a ostatných všeobecne právnych predpisov.
Názov Upresnenie
Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy (preukázateľný, úradne osvedčený doklad, že uchádzač spĺňa podmienky.) Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno - právne vzťahy. Nedodržanie všeobecne záväzných predpisov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ predloží pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov (strážnikov) vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ a jeho zamestnanci sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle "neprimerané správanie sa v službe." Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné právne predpisy týkajúce sa požiarnej ochrany a BOZP. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ nesmie ponechať strážené objekty voľne prístupné bez dozoru. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hutná 3, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.04.2021 00:00 — 01.01.2022 00:00

1,00 zákazka

75 189,28

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.03.2021 10:26

23.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 181
 22
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2021 10:33 - Vstupná ponuka 75 188,40 € Cena s DPH
22.03.2021 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 68 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS