• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2021 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 12:25

Detail zákazky Z20215091

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.03.2021 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 12:25

Základné údaje

Z20215091

OF-231667

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5614476

Objednávateľ

00305065

Mesto Senec

Mierové námestie 8, Senec, 90301, SVK

Dodávateľ

47383232

BDM group s.r.o.

Kuzmányho 7, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drobné kancelárske potreby,

Euroobaly, spinky, šanóny, rýchloviazače, perá, obálky

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 39241200-5 - Nožnice
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 30199230-1 - Obálky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drobné kancelárske potreby,
Funkcia
kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Euroobal prospektový, priehľadný  A4, 50 mic., (100ks, bal.) bal. 10
2. Tuha do gumovacieho pera Pilot Frixion 0,7 modré(3ks v bal.) bal. 2
3. Samolepiacie bločky 75x75 mm (100 listov v bloku) farebné prevedenie ks 10
4. Pilot Frixion gumovacie pero 0,7 modré ks 2
5. Zvýrazňovač s oválnym telom s ergonomickým úchytom, šírka stopy 1-5mm , ks 16
6. Tuha do pentelky čierna HB 0,5  (12 ks v bal.) bal. 2
7. Tuha do pentelky čierna HB 0,7  (12 ks v bal.) bal. 2
8. Šanón Herlitz A4 pákový, 5 cm ks 40
9. Univerzálne etikety biele A4, 105 x 74 mm, 8ks etikiet na hárku, 100 hárkov v bal. bal. 1
10. Lepiaca tyčinka 20g, s prírodným glycerínom ks 10
11. Spisový obal A3 (500 ks v bal.) bal. 1
12. Rozdeľovač plastový šedý abecedný A-Z (registerA4) ks 5
13. Plastové samolepiace záložky 12 x 48mm, (5 x 20 listov) bal. 20
14. Obálky malé C6, samolepiace s páskou, biele (1000 ks v bal.) 162x 114 mm bal. 1
15. Obálky biele 125x176 mm, B6 doporučene, s odtrhávacou páskou (1000 ks v bal. ) bal. 1
16. Obálka B6 biela , doporučene do vlastných rúk, bez opakovaného doručenia 125x176 mm (1000 ks v bal. ) samolepiace s odtrhávacou páskou bal. 1
17. Obálky biele B4, samolepiace  formát A4 (250 x 353 mm), s otvorom na kratšej strane (250 ks  bal.) bal. 1
18. Obálky, stredná doporučene  C5, do vlastných rúk, 162 x 229 mm (100 ks v bal.)biele, s odtrhávacou páskou bal. 5
19. Podpisová kniha A4, modrá ks 2
20. Obálka B6 biela , doporučene do vlastných rúk, opakované doručenie 125x176 mm (1000 ks v bal. ) samolepiace s odtrhávacou páskou bal. 11
21. Šanón pákový A4, papierový, šírka chrbta 7,5cm s chrbt.krúžkom , uzatvárateľným mechanizmom ks 60
22. Pero Spoko easy ink 40 ks v bal.) modrá tuha, farebné prevedenie bal. 1
23. Náplň  modrá  - pero Spoko easy ink ks 30
24. Registratúrny denník IGAZ 031, kniha A4, 100 listov ks 3
25. Obal PVC s násuvnou lištou transparentný A4 (5 ks v bal.) mix farieb bal. 4
26. Výkonný dierovač MAXI s príložníkom, kapacita dierovania 65 listov ks 1
27. Náboje do zošívačky Rapid Standard 24/6, kovové (1000 ks v bal.) bal. 10
29. Bublinkové obálky A3 - samolepiace ks 20
30. Rozdeľovač plastový šedý 1-31 (registerA4) ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5. Zvýrazňovač s oválnym telom s ergonomickým úchytom, šírka stopy 1-5mm , 4x oranžový, 4x zelený, 4x žltý, 4x ružový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia: Senec
2. Čas dodania : PO - PIA do 14:00 hod.
3. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 8, Senec, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

31.03.2021 14:00

30,00 položky

1 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.03.2021 10:04

22.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 572
 40
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2021 10:24 - Vstupná ponuka 1 099,20 € Cena s DPH
22.03.2021 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 1 098,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS