35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36585203
TCX s.r.o.
Tomášikova 1, Košice, 040 01, SVK
Licencie a support pre Citrix, diskové pole a Nakivo backup
licencie, Citrix, diskové pole, Nakivo backup
Tovar, Služba
|
1. Datacore - úložná kapacita - supporty a upgrade
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| HSX-EWR-GLD-005: SANsymphony-V Annual Support - HSS Virtual SAN license for server with up to 5 TBs | ks | 4 | ||
| DST-EWR-S36-001: 1TB std licencia s 3 ročnou podporou | ks | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| HSX-EWR-GLD-005 | support renewall od 01/2020 do 01/2022 |
| DST-EWR-S36-001 | licencia pre 6 TB s 3 ročným supportom |
|
2. Nakivo zálohovanie
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nakivo support: Nakivo Backup&Recovery support | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Nakivo support | od 5.5.2019-5.5.2022 |
|
3. Citrix a MS RDS Cals pre remote access
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| prenájom Citrix: Prenájom Citrix licencii na 1 rok | ks | 40 | ||
| Microsoft RDS: Microsoft Windows Server Remote Desktop device CCAL 2019 | ks | 40 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Microsoft RDS | permanentná licencia bez supportu |
| Názov |
| 1. Miesto plnenia - Košice. |
| 2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia zmluvy. |
| 3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
| 3.1 podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
| 4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
| 4.1 elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
| 4.2 s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ -Licencie" |
| 4.3 vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
| 4.4 najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
| 5. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek - Príloha č. 1). |
| 6. Jednotkové ceny ocenených položiek musia zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
| 7. Lehota plnenia predmetu zákazky: do 10 dní od účinnosti zmluvy. |
| 8. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu predmetu zákazky uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
| 9. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 5 (piatich) dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. |
| 10. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
| 10.a) nedodržanie lehoty plnenia predmetu zákazky, |
| 10.b) nedodržanie kvality plnenia predmetu zákazky, |
| 10.c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
| 10.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3. Osobitné požiadavky na plnenie. |
| 10.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
| 10. f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
| 11. Súčasťou zmluvy sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Košický, Slovenská republika
29.03.2021 07:00 — 06.04.2021 15:00
1,00 súbor
18 079,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2021 08:01
26.03.2021 14:00
26.03.2021 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.03.2021 08:05 - Vstupná ponuka | 18 075,00 | € | Cena bez DPH |
| 26.03.2021 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 070,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: