• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2021 13:50

Detail zákazky Z20215036

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2021 13:50

Základné údaje

Z20215036

OF-231071

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5619409

Objednávateľ

00156621

Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky

Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK

Dodávateľ

36014991

S-EPI, s. r. o.

Martina Rázusa 23A/8336, Žilina, 010 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

On-line prístup k ekonomickým a právnym informáciám

Prístup, on-line, právny, informácia, výklad, zákon, zbierka, databáza, komentár, súd, rozhodnutie, spis, kalkulačka, lehota

  • 79140000-7 - Právne poradenstvo a informačné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. On-line prístup k ekonomickým a právnym informáciám
Funkcia
Zabezpečenie vzdialených, bezpečných používateľských prístupov k on-line elektronickým informáciám/dokumentom/údajom z oblasti práva a ekonomiky prostredníctvom portálu objednávateľa prevádzkovaného na webovom sídle vo verejnej sieti internet počas doby 1 roka odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Za poskytovanie prístupu k on-line elektronickým informáciám z oblasti práva a ekonomiky sa považuje najmä poskytovanie nasledujúcich služieb:
1. zabezpečenie prístupu ku komplexným prehľadom legislatívy, k Zbierke zákonov a konsolidovaným zneniam vrátane odkazov na predpisy EÚ, k rozšíreným komentárom k zákonom, rozhodnutiam súdov SR, ČR, EÚ, dôvodovým správam, finančnému spravodajcovi a konsolidovaným zneniam vrátane archívu, príkladom z praxe, odborným článkom a editovateľným formulárom, monografiám a výberom judikatúry podľa oblasti práva;
2. zabezpečenie prístupu k odkazom medzi zákonmi na úrovni paragrafov a odsekov, a tiež aktívnych odkazov na súvisiace dokumenty, odborné články, rozhodnutia súdov a komentáre;
3. zabezpečenie zobrazovania časovej osi jednotlivých úplných znení predpisov;
4. zabezpečenie možnosti kopírovania a tlače všetkých dokumentov dostupných prostredníctvom požadovaných služieb a prístupov a s možnosťou konverzie textu právneho predpisu do formátu súboru s koncovkou pdf a doc/docx;
5. zabezpečenie individuálnych prístupov pre jednotlivých užívateľov, ktorí si budú môcť vytvárať profil podľa vlastných požiadaviek, výberu najčastejšie používaných dokumentov;
6. zabezpečenie on-line prístupu, ktorý nie je viazaný na sídlo priestor objednávateľa, možnosť prihlásiť sa z ľubovoľného počítača alebo koncového zariadenia (napr. tablet, smartphone) s pripojením na internet;
7. zabezpečenie zasielania upozornení pri doplnení, aktualizovaní, zmenách jednotlivých informácií z oblasti práva a ekonomiky prostredníctvom e-mailu,
8. zabezpečenie prístupu k monitoringu zmien v obchodnom vestníku;
9. zabezpečenie prístupu k monitoringu zmien v obchodných spoločnostiach;
10. zabezpečenie prístupu k systému pre tvorbu právnych dokumentov;
11. zabezpečenie prístupu k systému pre riešenie komplexnej legislatívnej oblasti ochrany a bezpečnosti organizácií;
12. zabezpečenie bezplatného školenia používania portálu v priestoroch objednávateľa pre používateľov;
13. zabezpečenie prístupu ku kalkulačkám (výpočet súdnych poplatkov, lehôt, trovou právneho zastúpenia, mzdové kalkulačky).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zbierka zákonov SR, ČR + konsolidované znenia on-line Prístup 1 rok 72
2. Predpisy EÚ on-line Prístup 1 rok 62
3. Rozhodnutia súdov SR, ČR, EÚ on-line Prístup 1 rok 61
4. Komentáre k zákonom on-line Prístup 1 rok 72
5. Odborné právne a ekonomické články on-line Prístup 1 rok 66
6. Vzory dokumentov zo všetkých oblastí práva on-line Prístup 1 rok 59
7. Dôvodové správy on-line Prístup 1 rok 55
8. Príklady z praxe on-line Prístup 1 rok 36
9. Tlačivá a formuláre on-line Prístup 1 rok 57
10. Vzory interných predpisov on-line Prístup 1 rok 27
11. Finančný spravodajca on-line Prístup 1 rok 34
12. Účtovné súvzťažnosti on-line Prístup 1 rok 33
13. Videoškolenia z právnej a ekonomickej oblasti on-line Prístup 1 rok 33
14. Obchodný vestník on-line Prístup 1 rok 25
15. Monitoring zmien v obchodných spoločnostiach on-line Prístup 1 rok 27
16. Komentár k Občianskemu zákonníku on-line Prístup 1 rok 32
17. Komentár k Zákonníku práce on-line Prístup 1 rok 28
18. Komentár k Ústave SR on-line Prístup 1 rok 24
19. Komentár k Trestnému zákonu on-line Prístup 1 rok 22
20.  Komentár k Trestnému poriadku on-line Prístup 1 rok 22
21. Komentár k Zákonu o rodine on-line Prístup 1 rok 18
22. Komentár k Zákonu o priestupkoch on-line Prístup 1 rok 25
23. Komentár k Obchodnému zákonníku on-line Prístup 1 rok 48
24. Komentár k Zákonu o kybernetickej bezpečnosti on-line Prístup 1 rok 11
25. Komentár k Zákonu o verejnom obstarávaní on-line Prístup 1 rok 38
26. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti daňového práva on-line Prístup 1 rok 45
27. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti občianskeho práva on-line Prístup 1 rok 48
28. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti pracovného práva on-line Prístup 1 rok 48
29. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti správneho práva on-line Prístup 1 rok 48
30. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti ústavného práva on-line Prístup 1 rok 48
31. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti trestného práva on-line Prístup 1 rok 48
32. Systém na tvorbu právnych dokumentov on-line Prístup 1 rok 16
33. Rekodifikácia civilného procesného práva on-line Prístup 1 rok 11
34. Systém na riešenie bezpečnosti organizácií on-line Prístup 1 rok 19
35. GDPR on-line Prístup 1 rok 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Technické vlastnosti všetky parametre predmetu zákazky sú uvádzané ako min. kvalitatívne tech. požiadavky/tech. vlastnosti predmetu zákazky, ktoré musí navrhovaný/dodávaný predmet zákazky spĺňať, ak nie je uvedené inak.
1.1 aktuálnosť musí byť zabezpečená denne aktualizovaná databáza; napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR) a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku
1.2 štruktúrovanosť všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby používateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií
1.3 previazanosť informácie musia byť navzájom prepojené aktívnymi linkami –používateľ sa môže pohybovať po celej databáze ekonomických a právnych informácií vo veľmi pohodlnom používateľskom prostredí.
1.3 previazanosť bez zložitých vyhľadávačov, bez prepínaní medzi stránkami a pod.
1.4 spoľahlivosť informácie musia byť garantované a obsahovo totožné s ich tlačovou podobou
1.5 on-line prístup informácie musia byť prístupné kedykoľvek a kdekoľvek prostredníctvom akéhokoľvek zariadenia s pripojením na internet zadaním prihlasovacieho mena a hesla
1.6 vyhľadávanie a štruktúra údajov fulltextové vyhľadávanie, pričom kritériom vyhľadávania je akákoľvek časť informácie (slovo, slovné spojenia, číselné údaje, atď.), ktoré zabezpečí rýchle vyhľadávanie on-line informácií na portáli,
1.6 vyhľadávanie a štruktúra údajov zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a spoľahlivo naviguje spleťou vzájomne prepojených dát.
1.6 vyhľadávanie a štruktúra údajov Produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo jeho ekvivalentu na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné na rozdiel od formátu PDF.
1.6 vyhľadávanie a štruktúra údajov Na používanie údajov nesmie byť potrebný žiadny ďalší špeciálny programový prostriedok, ktorý by si objednávateľ musel dodatočne obstarávať, ide o on-line prácu s informáciami na internete.
1.7 bezplatná používateľská podpora telefonické a písomné poradenstvo prostredníctvom osobného operátora na všetky nejasnosti týkajúce sa práce s portálom
1.8 monitoring e-mailom možnosť využívať zaslanie upozornení na doplnené dokumenty/informácie/údaje na portáli formou e-mailových správ,
1.8 monitoring e-mailom a to aj s možnosťou výberu zasielania upozornení pre zvolenú záujmovú oblasť dokumentov/informácií/údajov oblasti
1.9 notifikácie e-mailová informácia o vydaní nových dokumentov /informácií/údajov na portáli, t. j. bez nutnosti prácneho vyhľadávania nových informácií
1.10 personalizácia možnosť zriaďovania osobného profilu používateľa, t. j. podľa vlastného výberu ukladanie, editácia a presúvanie opakovane používaných dokumentov
2. Zbierka zákonov SR, ČR a konsolidované znenia on-line:
2.1 Zbierku zákonov SR a konsolidovaných znení on-line všetky platné a používané neplatné právne predpisy uverejnené v Z. z. a Zb. min od roku 1945 a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách,
Zbierku zákonov SR a konsolidovaných znení on-line poskytuje vzájomnú previazanosť k právnym predpisom.
Zbierku zákonov SR a konsolidovaných znení on-line Nové čiastky publikované v Z. z. SR sú uverejnené v deň vydania čiastky Z. z.  SR a aktuálne konsolidované znenie do dvoch pracovných dní od uverejnenia novely v čiastke Z. z. SR.
2.2 Zbierku zákonov Českej republiky a konsolidovaných znení on-line všetky platné a používané neplatné právne predpisy uverejnené v Z. z. Českej republiky od roku 1945 a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách.
3. Predpisy Európskej únie on-line kompletná databáza smerníc a nariadení tak, ako sú publikované na portáli Eur-lex s prelinkovaním na súvisiace predpisy slovenskej legislatívy.
4. Rozhodnutia súdov (Judikáty) on-line databáza rozhodnutí súdov SR, ČR, Európskych súdov v počte min. 600.000, s možnosťou vyhľadávania minimálne podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutia, druhu súdu, spis. značky.
5. Komentáre k zákonom on-line minimálne 100 priebežne aktualizovaných komentárov k jednotlivým ustanoveniam vybraných právnych predpisov z rôznych oblastí práva.
6. Odborné články on-line odborné články od renomovaných odborníkov z personálno-mzdovej a daňovo-účtovnej oblasti a právnej oblasti prepojené formou aktívnych odkazov na aktuálne platnú legislatívu.
6. Odborné články on-line Karentované články, a to minimálne z časopisov Justičná revue, Bulletin slovenskej advokácie, Notitiae ex Academia Bratislavensi Iurisprudentiae a Magister Officiorum.
7. Vzory dokumentov zo všetkých oblastí práva on-line obsahuje vzory zo všetkých oblastí práva predstavujúcimi určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby.
7. Vzory dokumentov zo všetkých oblastí práva on-line Pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený aktívnymi odkazmi na Zbierku zákonov SR. Samotný vzor si môže používateľ otvoriť v ľubovoľnom textovom editore, pozmeniť, uložiť a vytlačiť.
8. Dôvodové správy on-line obsahuje databázu dôvodových správ, kt. vysvetľujú hlavné dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov.
8. Dôvodové správy on-line Produkt obsahuje dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Z.z. SR min. od r. 2003 po súčasnosť a je zabezpečené priebežne dopĺňanie dôvodovými správami z 1. a 2. volebného obdobia a neskôr.
9. Príklady z praxe on-line odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe z oblastí daní, miezd, odvodov, podnikania, pracovnoprávnych vzťahov a pod. prepojené formou aktívnych odkazov na aktuálne platnú legislatívu.
10. Tlačivá a formuláre on-line editovateľné tlačivá a formuláre z oblasti účtovnej, daňovej a mzdovej, s komentárom a návodom.
11. Vzory interných predpisov on-line návody a postupy pri tvorbe vnútorných predpisov podnikateľských subjektov.
12. Finančný spravodajca kompletný súbor usmernení, pokynov, oznámení a vzorov tlačív Ministerstva financií SR vrátane archívu.
13. Účtovné súvzťažnosti on-line prehľad súvzťažného účtovania na syntetických účtoch podľa účtových tried a účtových skupín.
14. Videoškolenia z právnej a ekonomickej oblasti on-line on-line videoškolenia aktuálnych zmien z oblasti mzdovej, účtovnej, daňovej, personálnej, právnej, GDPR, elektronickej komunikácie, a pod.
15. Obchodný vestník on-line on-line súbor informácií o obchod. spoločnostiach, vrátane archívu od r. 1993 s vyhľadávaním a možnosťou hromadného importu obchod. spol. a monitorovania zmien obchod. spol., a e-mail. notifikáciami.
16. Monitoring zmien v obchodných spoločnostiach on-line monitoring informácií o obchodných spoločnostiach a ich finančnej situácie podľa záznamov publikovaných v Obchodnom vestníku, Obchodnom registri SR, Živnostenskom registri SR,
16. Monitoring zmien v obchodných spoločnostiach on-line Centrálnom registri zmlúv, Katastri nehnuteľností, Centrálnom registri pohľadávok štátu, Registri záložných práv, Zdravotných poisťovniach, Sociálnej poisťovni, Zozname platiteľov DPH,
16. Monitoring zmien v obchodných spoločnostiach on-line Zozname problémových platiteľov DPH, Zozname zrušených platiteľov DPH, Zozname dlžníkov dane, Registri záložných práv, Registri úpadcov, Štatistickom registri a
16. Monitoring zmien v obchodných spoločnostiach on-line Registri účtovných závierok s možnosťou nastavenia e-mailových notifikácií, s možnosťou exportov dát do formátov .XLS a .PDF a možnosťou automatického spracovania finančných analýz.
17. Komentár k Občianskemu zákonníku on-line on-line verzia komentára k Občianskemu zákonníku, kt. ponúka min. 4500 normostrán so zapracovanými zmenami v r. 2017 a s fulltextovým vyhľadávaním, zobrazenie bez / s komentovaným právnym predpisom,
17. Komentár k Občianskemu zákonníku on-line ľahkú orientáciu podľa okomentovaných paragrafov, možnosť tlače, časové verzie a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy.
17. Komentár k Občianskemu zákonníku on-line Komentár k Občianskemu zákonníku je postupne aktualizovaný tak, aby zodpovedal zneniu Občianskeho zákonníka po každej jeho novelizácii.
18. Komentár k Zákonníku práce on-line on-line verzia komentára k Zákonníku práce, ktorá ponúka minimálne 1 500 normostrán textu komentára v elektronickej podobe s fulltextovým vyhľadávaním,
18. Komentár k Zákonníku práce on-line ľahkú orientáciu podľa okomentovaných paragrafov, možnosť tlače, časové verzie a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy.
18. Komentár k Zákonníku práce on-line Komentár k Zákonníku práce je postupne aktualizovaný tak, aby zodpovedal zneniu zákona po každej jeho novelizácii.
19. Komentár k Ústave SR on-line on-line verzia komentára k Ústave SR, ktorá ponúka minimálne 1 400 normostrán textu s fulltextovým vyhľadávaním s označením hľadaného výrazu v texte,
19. Komentár k Ústave SR on-line možnosť voľby zobrazenia bez alebo s komentovaným textom ústavného zákona, ľahká orientácia podľa okomentovaných častí Ústavy SR, možnosť tlače a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy.
20. Komentár k Trestnému zákonu on-line on-line verzia komentára k Trestnému zákonu, ktorá ponúka minimálne 880 normostrán so zapracovanými zmenami k 1.7.2016 komentára v elektronickej podobe s fulltextovým vyhľadávaním,
20. Komentár k Trestnému zákonu on-line zobrazenie bez alebo s komentovaným právnym predpisom, ľahkú orientáciu podľa okomentovaných paragrafov, možnosť tlače, časové verzie a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy.
20. Komentár k Trestnému zákonu on-line Aktualizovaný tak, aby zodpovedal zneniu zákona pri rozsahovo významnej novele.
21. Komentár k Trestnému poriadku on-line on-line verzia komentára k Trestnému poriadku, ktorá ponúka minimálne 1400 normostrán textu so zapracovanými zmenami minimálne k 1.1.2017 komentára v elektronickej podobe s fulltextovým vyhľadávaním,
21. Komentár k Trestnému poriadku on-line zobrazenie bez alebo s komentovaným právnym predpisom, ľahkú orientáciu podľa okomentovaných paragrafov, možnosť tlače, časové verzie a prelinkovanie na súvisiace právne predpisy.
21. Komentár k Trestnému poriadku on-line Aktualizovaný tak, aby zodpovedal zneniu zákona pri rozsahovo významnej novele.
22. Komentár k Zákonu o rodine on-line on-line verzia komentára k Zákonu o rodine, ktorá ponúka minimálne 400 normostrán textu komentára v elektronickej podobe s fulltextovým vyhľadávaním.
23. Komentár k Zákonu o priestupkoch on-line on-line verzia komentára k zákonu o priestupkoch, ktorá ponúka minimálne 400 normostrán textu komentára v elektronickej podobe s fulltextovým vyhľadávaním.
24. Komentár k Obchodnému zákonníku on-line on-line verzia komentára k Obchodnému zákonníku, ktorá ponúka min. 1.900 normostrán textu so zapracovanými zmenami minimálne k 1.1.2017 komentára v elektronickej podobe s fulltextovým vyhľadávaním,
24. Komentár k Obchodnému zákonníku on-line zobrazenie bez alebo s komentovaným právnym predpisom, ľahkú orientáciu podľa okomentovaných paragrafov, možnosť tlače, prelinkovanie na súvisiace právne predpisy.
24. Komentár k Obchodnému zákonníku on-line Aktualizovaný tak, aby zodpovedal zneniu zákona pri rozsahovo významnej novele.
25. Komentár k Zákonu o kybernetickej bezpečnosti on-line on-line verzia komentára k zákonu o kybernetickej bezpečnosti so zapracovanými zmenami minimálne k 1.1.2019
26. Komentár k Zákonu o verejnom obstarávaní on-line on-line verzia komentára k zákonu o verejnom obstarávaní so zapracovanými zmenami minimálne k 1.8.2019
27. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti daňového práva on-line on-line publikácie z oblasti daňového práva.
28. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti občianskeho práva on-line on-line publikácie z oblasti občianskeho práva.
29. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti pracovného práva on-line on-line publikácie z oblasti pracovného práva
30. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti správneho práva on-line on-line publikácie z oblasti správneho práva
31. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti ústavného práva on-line on-line publikácie z oblasti ústavného práva
32. Odborné monotematiky a výber judikatúry z oblasti trestného práva on-line on-line publikácie z oblasti trestného práva
33. Systém na tvorbu právnych dokumentov on-line on-line nástroj umožňujúci tvorbu konkrétnych právnych dokument (zmluvy, podania, návrhy, vyhlásenia a pod.). S možnosťou prepájania obsahov na seba nadväzujúcich dokumentov.
34. Rekodifikácia civilného procesného práva on-line on-line odborná dokumentácia (prevodové tabuľky, odborné články, vzory podaní vrátane postupov a videoškolenia pre oblasť civilného procesného práva).
35. Riešenie bezpečnosti organizácií on-line legislatívna komplexná oblasť riešenia bezpečnosti v organizáciách a zamestnancov minimálne v rozsahu oblasti ochrany zdravia osôb, ochrany osôb a majetku, civilnej obrany,
35. Riešenie bezpečnosti organizácií on-line bezpečnostných služieb, ochrana osobných údajov a GDPR, ochrany pred požiarmi, kybernetickej bezpečnosti, ochrany životného prostredia, odpadov a manažmentu krízových situácií.
36. GDPR on-line on-line odborná dokumentácia (vzory interných predpisov a právnych podaní, odborná literatúra a príklady z praxe). Online odborné videoškolenia z oblasti ochrany osobných údajov (Nariadenie Európskeho
36. GDPR on-line parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES,
36. GDPR on-line tzv. GDPR - General Data Protection Regulation - Všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. PREDMET ZMLUVY
1.1 Predmetom zmluvy je zabezpečenie vzdialených, bezpečných, užívateľských prístupov k on-line elektronickým právnym informáciám z oblasti práva a ekonomiky prostredníctvom verejnej siete internet počas doby 1 roka odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej spolu len „služba/služby“).
1.2 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania služieb a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Poskytovateľ súčasne vyhlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na poskytovanie služieb uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite.
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
2.1 Poskytovateľ predloží objednávateľovi údaje o sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení poskytovateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v EKS.
2.2 Poskytovateľ predloží podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien všetkých služieb, s uvedením cien v eur bez DPH ako aj cien v eur vrátane DPH. Jednotkové ceny služieb musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta.
2.3 Poskytovateľ zabezpečí pre objednávateľa on-line prístupy (užívacie práva na základe prístupového mena a hesla) ku všetkým on-line produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky, a to najneskôr do 5 pracovných dní od obdŕžania kontaktných údajov pre zriadenie on-line prístupov objednávateľa.
2.4 Poskytovateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodov 2.1 až 2.3 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) tejto zmluvy zaslaním požadovaného dokumentu/informácie do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oznámenej dodávateľovi podľa bodu 4.1 OPNP tejto zmluvy , ak nebude v súlade s touto zmluvou dohodnuté inak.
2.5 Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku.
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
3.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy.
3.2 Termín poskytnutia predmetu zmluvy je najneskôr  do10 dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy.
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
4.1 Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Poskytnutie predmetu zmluvy v mieste plnenia je možné len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
4.2 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú na dobu 1 roka odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
4.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke poskytovateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy poskytovateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej za neho konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy.
5. OSOBITNÉ USTANOVENIA
5.1 Poskytovateľ môže poskytnúť aj ekvivalent služby. Ekvivalentom sa chápe služba, ktorá dokáže plnohodnotne nahradiť požadovanú službu bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadovaná služba uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
5.2 V prípade poskytnutia ekvivalentu služby, je poskytovateľ povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predložiť objednávateľovi technickú špecifikáciu ekvivalentu služby na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
5.3 Ak poskytnutý ekvivalent služby nebude spĺňať požadované technické parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, poskytovateľ je povinný predložiť novú službu, ktorá bude spĺňať požadované technické parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky za tú istú cenu, ako bola predložená pôvodná služba. Ak ani nová služba nebude spĺňať požadované technické parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy.
5.4 Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť službu vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve a druhu služby na miesto plnenia a v súlade s touto zmluvou.
5.5 Objednávateľ má právo v prípade poskytnutia ekvivalentu služby vyžiadať si, v prípade pochybností, od poskytovateľa prístup ku ktorejkoľvek službe na otestovanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a technických parametrov služby, ktoré je poskytovateľ povinný poskytnúť do 5 pracovných dní od obdržania takejto požiadavky od objednávateľa, ak nebude v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak.
6. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA
6.1 Poskytovateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť.
6.2 Zamestnanci poskytovateľa sú povinní riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy.
6.3 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti poskytovateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie poskytovateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 5 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
7. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY
7.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu.
7.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy v eur s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene služby sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa (napr.: DPH, záruka, colné poplatky, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zákazky a iné súvisiace náklady).
7.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe poskytovateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom prevzatí predmetu zmluvy tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami 1 až 35 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
7.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu poskytovateľ.
7.5 Ak poskytovateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF.
7.6 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/poskytovateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum poskytnutia služby , dátum splatnosti.
7.7 Bankové spojenie poskytovateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
7.8 Faktúru je poskytovateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak poskytovateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je poskytovateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF.
7.9 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi.
7.10 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru poskytovateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi.
7.11 Poskytovateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
7.12 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa uvedený na príslušnej faktúre.
8. SUBDODÁVATELIA
8.1 Poskytovateľ je oprávnený zadať vykonanie predmetu tejto zmluvy ďalšiemu poskytovateľovi (ďalej len „subdodávateľ“).
8.2 Poskytovateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie predmetu tejto zmluvy, vykonaného na základe zmluvy o subdodávke.
8.3 Poskytovateľ v plnej miere zodpovedá za plnenie premetu tejto zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám.
8.4 Poskytovateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného poskytovateľa.
8.5 Poskytovateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr 3 pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 2.4 OPNP tejto zmluvy.
8.6 V prípade, ak poskytovateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Poskytovateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy.
9. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, ZÁNIK ZMLUVY.
9.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy pred poskytnutím služby v prípade, ak poskytovateľ nepredloží objednávateľovi podrobný rozpočet podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy.
9.2 Ak služby navrhované poskytovateľom na plnenie nebudú spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada poskytovateľa o výmenu takejto služby. Poskytovateľ v lehote do 3 pracovných dní uskutoční výmenu služby za takú, ktorá spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu.
V prípade, že poskytovateľ požadovanú výmenu neurobí alebo nová navrhovaná služba opäť nespĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy.
9.3 Poskytovateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
9.4 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností poskytovateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy.
9.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností poskytovateľom, Objednávateľ vystaví poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností poskytovateľom.
9.6 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane.
9.7 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dobrovičova 12 , Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.03.2021 13:00 — 24.03.2022 13:00

1,00 projekt

29 652,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2021 13:46

23.03.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2021 14:57 - Vstupná ponuka 29 646,00 € Cena s DPH
22.03.2021 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka 29 646,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS