17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Chladnička jednodverová
chladnička
Tovar, Služba
1. Chladnička jednodverová
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladnička jednodverová |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička jednodverová | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Energetická trieda | min. A+ |
Spotreba el. energie: | max. 0,32 kWh |
farba: | biela |
celkový objem: | min. 134 l |
hlučnosť: | max. 41 dB |
mraznička: | nie |
počet dverí: | 1 |
ovládanie: | mechanické |
zameniteľné otváranie: | áno |
počet políc chladničky: | min. 3 |
počet kompresorov: | 1 |
klimatická trieda: | SN/N/ST/T |
rozmery: (š x h x v) cm | min. 54 x 59,5 x 83,8 cm |
Názov |
1. POZOR!!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII „Ukončenie Zmluvy“ 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru.Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom,ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3.POZOR !!! - V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
5.POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru: |
- Do 7 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, |
- Na dohodnuté miesto plnenia, |
- V pracovný deň od 9:00 do 14:00 hod. |
- S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH), |
- So servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol, |
6.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
7.Dodávateľ má právo fakturovať po poskytnutí riadneho a včasného plnenia, pričom povinnou náležitosťou faktúry bude dodací list. |
8. Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
9.Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.) |
10. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1,5,11,12 a 13 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Zmluvné strany sa v súlade s § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
12. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné. |
13. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
01.04.2021 08:00 — 09.04.2021 14:00
1,00 ks
140,83
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.03.2021 11:12
23.03.2021 11:30
23.03.2021 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2021 11:28 - Vstupná ponuka | 140,82 | € | Cena bez DPH |
23.03.2021 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 140,82 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: