• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2021 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2021 13:55

Detail zákazky Z20215020

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2021 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2021 13:55

Základné údaje

Z20215020

OF-232239

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5608962

Objednávateľ

324680

Obec Sady nad Torysou

Byster 189, Sady nad Torysou, 04441, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka zemného plynu

zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa v zmluvnom období poskytnúť objednávateľovi združené služby dodávky zemného plynu t.j. dodávky dohodnutého množstva energie v plyne do odberných miest v množstvách uvedených v technickej špecifikácii počas zazmluvnenej doby a zabezpečenie distribúcie plynu v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete - prenos plynu, distribúciu plynu a poskytovanie systémových služieb (distribučné služby), vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberu voči zúčtovateľovi odchýlok.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
počet odberných miest 7
začiatok plnenia 01.04.2021
koniec plnenia 01.04.2023
Špecifikácia odberných miest ("MO")
Identifikácia OM1 (č. OM/POD kód) 4100047450 / SKSPPDIS000910803255
Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 165 115
Druh tarify M5
Identifikácia OM2 (č. OM/POD kód) 4100053162 / SKSPPDIS000910806099
Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 177 970
Druh tarify M6
Identifikácia OM3 (č. OM/POD kód) 4100053171 / SKSPPDIS000910806100
Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 966
Druh tarify M1
Identifikácia OM4 (č. OM/POD kód) 4100058717 / SKSPPDIS000910804181
Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 204 938
Druh tarify M7
Identifikácia OM5 (č. OM/POD kód) 4100058721 / SKSPPDIS000910804183
Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 8 674
Druh tarify M2
Identifikácia OM6 (č. OM/POD kód) 4100058722 /SKSPPDIS000910804184
Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 262 450
Druh tarify M7
Identifikácia OM7 (č. OM/POD kód) 4100954660 / SKSPPDIS000920009521
Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh 22 544
Druh tarify M2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
01. V tejto časti osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy (ďalej "OPP") tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
02. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto OPP prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
03. Príslušné odborné technické pojmy a terminológia sú prevzaté z OUEP.
04. Pre účely tejto zákazky Špecifikácie sú požiadavky objednávateľa uvedené v častiach Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky, Funkčná špecifikácia predmetu zákazky, Technická špecifikácia predmetu zákazky a Osobitné požiadavky na plnenie.
05. Pre účely tejto zákazky Zmluvné špecifikácie sú požiadavky Objednávateľa uvedené v časti Zmluvné podmienky.
Predmet zmluvy.
06. Dodávateľ sa zaväzuje dodať plyn do OM č. 1 až 7. v dohodnutom množstve a kvalite a zabezpečiť prepravu plynu, distribúciu plynu vrátane distribučných služieb Objednávateľovi a to podľa požiadaviek uvedených Špecifikáciách, Zmluvných špecifikáciách a v súlade s predpismi uvedenými v OUEP čl. 1 bod. 1.3.
07. Základom pre účtovanie dodávky plynu je dodané množstvo energie v plyne, ktoré sa vypočíta podľa vyhlášky MH SR č. 269/2012 Z. z. v znení neskorších predpisov.
08. Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky zemného plynu od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a v prípade Vyššej moci.
09. Kvalita Plnenia sa riadi Energetickými predpismi.
10. Pre účely tejto zákazky je pojem Typ tarify použitý ako označenie integrovanej ceny, ktorý je zvolený Objednávateľom podľa príslušných odberových pomerov, resp. objemu spotreby plynu a akceptovaný Dodávateľom plynu.
Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy.
11. Miestom Plnenia podľa Zmluvy sú OM Objednávateľa pripojené do sústavy alebo siete príslušného prevádzkovateľa, definovanými v Špecifikáciách príslušným POD kódom a č. OM.
12. Zmluvné obdobie dodávky plynu do OM Objednávateľa je obdobie od 01.4.2021 do 1.4.2023
13. Dodávka plynu je považovaná za opakované Plnenie poskytované Dodávateľom Objednávateľovi. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté v súlade s čl. VI. bod 6.2 OUEP ako jednomesačné.
14. Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
15. Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky tohto merania, prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle.
Cena.
16. Cena za Plnenie je stanovená v súlade s čl. V ods. 1 a ods. 2 OUEP ako celková cena za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich Distribučných služieb a prepravy zemného plynu počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH, ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím na Špecifikáciu alebo Zmluvnú špecifikáciu Plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžky trvania Zmluvného obdobia za OM Objednávateľa uvedené v Špecifikáciách.
17. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy Cenník plnenia, podľa ktorého stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke.
18. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM jednotkové ceny za všetky časti plnenia uvedené v časti Funkčná špecifikácia, sadzbu spotrebnej dane v €/MWh, a ak Dodávateľ je platcom DPH aj sadzbu DPH.
19. Cenník plnenia bude obsahovať pre každú použitú tarifu jednotkové ceny za všetky časti Plnenia v členení: fixné mesačné platby v EUR/mesiac a ceny za odobratý plyn v EUR/kWh a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO.
20. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán a to formou písomného dodatku a to len v prípade vyplývajúcom zo zmien všeobecne záväzných predpisov alebo rozhodnutí PDS a URSO.
21. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Platobné a fakturačné podmienky.
22. Vyúčtovacím obdobím, pre ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla je kalendárny mesiac, alebo rok. Vyúčtovacie obdobie určuje PDS.
23. Fakturačným obdobím za dodávku Plnenia do OM je raz mesačne.
24. Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Objednávateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby a to vo výške a počte platieb uvedených nižšie. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté ako jednomesačné.
25. Výška preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia, vrátane DPH a spotrebnej dane podľa Zákona o spotrebných daniach, určená mesačne.
26. Predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia je pritom stanovená ako alikvotná časť predpokladaného množstva Plnenia, pripadajúca na jeden kalendárny mesiac Zmluvného obdobia.
27. Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
28. Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
29. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
30. Ak odberateľ odoberie množstvo energie v plyne menšie alebo väčšie ako je plánovaná spotreba za všetky OM zadefinované v tejto Zmluve, má dodávateľ právo doúčtovať odberateľovi poplatok za nedočerpanie /prečerpanie množstiev (pri tolerancii odberu +/- 30%). Pričom poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi Dolnou toleranciou spotreby a skutočne odobratým množstvom )* 0,003 €/kwh a poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a Hornou toleranciou spotreby)*0,003 €/kWh.
Povinnosti Dodávateľa.
31. V prípade zmeny Dodávateľa, nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady potrebné právne kroky s pôvodným Dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti na základe splnomocnenia Objednávateľa.
32. Dodávateľ poskytne najneskôr 5 pracovných dní pred začiatkom plnenia:
- platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia
- webovú adresu na webovom sídle dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP, najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy
- poučenie o spôsobe doručovania písomností
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti podľa čl. X body 10.3 a 10.4 OUEP
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ má uplatniť reklamáciu podľa čl. XI OUEP
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Byster 189, Sady nad Torysou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

01.04.2021 11:27 — 01.04.2023 00:00

842 657,00 kWh

40 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2021 11:33

19.03.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 35
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2021 12:20 - Vstupná ponuka 39 600,00 € Cena s DPH
19.03.2021 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka 39 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS