• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 12:15

Detail zákazky Z20215012

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 12:15

Základné údaje

Z20215012

OF-231415

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5614452

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

10928693

Štefan Mesároš - VEZOPAX

Lieskovská cesta 2737, Lieskovec, 96221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky, ovocie a zelenina

zemiaky, ovocie a zelenina

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03222322-6 - Hrušky
  • 03221260-6 - Huby
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 03221420-6 - Karfiol
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03221111-7 - Červená repa
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemiaky, ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka zemiakov, ovocia a zeleniny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zemiaky konzumné neskoré kg 5000
Zemiaky konzumné skoré kg 2000
Cesnak kg 30
Cibuľa žltá kg 250
Paprika (zelená ,žltá, červená) kg 30
Paprika PCR kg 80
Paradajky kg 250
Uhorky šalátové kg 250
Karfiol ks 50
Brokolica ks 40
Kaleráb kg 20
Mrkva kg 50
Petržlen kg 35
Zeler kg 50
Kapusta kyslá kvasená kg 100
Kapusta čínska (pekinská) kg 40
Kapusta hlávková biela kg 300
Kapusta hlávková červená kg 80
Broskyne kg 50
Hliva kg 30
Reďkovka biela kg 10
Šalát ľadový ks 30
Červená repa-cvikla kg 20
Pór kg 25
Rukola ks 10
Šampiňóny kg 50
Jablká (Golden,Gala,Idared,Jonagold) kg 200
Hrušky kg 70
Banány kg 80
Pomaranče kg 80
Mandarinky kg 70
Nektarinky kg 50
Citróny kg 10
Petržlenová vňať čerstvá kg 5
Kôpor čerstvý kg 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konzumné zemiaky I. trieda, varný typ A,B, ročník 2019, 2020, nezelenavé, nenamrznuté, nenaklíčené, farba šupky žltá alebo ružová, bez cudzej vône a chuti, balenie maximálne do 25kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácii bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od dátumu nadobudnutia účinnosti do 31.12.2020, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednávaného množstva a druhu v termíne. oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 9,00 hod. telefonický resp. e-mailom.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 08.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ZNM VÚ 1043 Nemecká, Nemecká 1023, 976 97 Nemecká, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

26.03.2021 08:00 — 31.12.2021 11:00

1,00 jeden celok

6 548,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2021 10:28

22.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 192
 20
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2021 10:52 - Vstupná ponuka 6 518,42 € Cena s DPH
16.03.2021 11:18 - Najvýhodnejšia ponuka 6 518,32 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS