• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2021 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2021 11:31

Detail zákazky Z20214983

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2021 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2021 11:31

Základné údaje

Z20214983

OF-232664

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5608934

Objednávateľ

00681156

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Špitálska 4, 6, 8, Bratislava - Staré Mesto, 81643, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka respirátorov FFP 2 na ochranu pred COVID-19

respirátory, ochranné pomôcky

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor FFP2
Funkcia
Tvarovaný alebo skladací ochranný respirátor typu FFP2 bez výdychového ventilu slúžiaci na ochranu pre vírusovými ochoreniami
Reliéfny vrchný panel znižujúci zahmlievanie okuliarov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo respirátorov FFP2 ks 244000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť respirátora univerzálna
materiál elektrostatický filtračný materiál s filtračnou technológiou s nízkym odporom pri dýchaní
životnosť výrobku min. 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie Objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu Dodávateľa.Vystavená faktúra bude uhrádzaná výhradne bezhotovostne, a to bankovým prevodným príkazom.
Predávajúci zodpovedá za vady ním dodaných respirátorov, ktoré vznikli zavinením zo strany jeho zamestnancov alebo subdodávateľov.
Výrobok musí byť v zhode  s EN 149:2001 + A1: 2009 alebo ekvivalentnou normou
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom  na okamžité odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

22.03.2021 11:00 — 26.03.2021 14:00

244 000,00 ks

139 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2021 09:01

19.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 86
 30
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2021 09:02 - Vstupná ponuka 83 000,00 € Cena s DPH
18.03.2021 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka 56 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS