• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2021 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2021 08:50

Detail zákazky Z20214961

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2021 15:01
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2021 08:50

Základné údaje

Z20214961

OF-232699

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5608908

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

36647861

PRAKTIKPUMP, s.r.o.

Jesenského 621/63, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obehové čerpadlo

Obehové čerpadlo

  • 42122000-0 - Čerpadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obehové čerpadlo
Funkcia
Elektronické obehové čerpadlo DAB EVOPLUS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
80/180 XM, závitové (60150944) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sieťové pripojenie 230V
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ pri dodaní čerpadla predloží dodací list, záručný list a návod na používanie v slovenskom jazyku a vydanie o zhode.
Záruku na predmet zákazky požadujeme minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu.
Uchádzač musí byť oprávnený dodať/poskytnúť predmet zákazky. Predloží nasledovné vyhlásenie: že nemá uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutí v SR alebo v štáte svojho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať v pracovné dni v čase od 07:00 do 14:00 hod.
Požaduje sa dodanie tovaru spolu s faktúrou!!! Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Požadujeme zadať jednotkovú cenu na položku tovaru zaokrúhlenú max. na dve desatinné miesta
Nepripúšťa sa ekvivalent vzhľadom na zabudovanie do jestvujúcej technológie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

24.03.2021 07:00 — 31.03.2021 14:00

1,00 Dodávka podľa opisného formulára

515,89

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.03.2021 15:01

19.03.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 212
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2021 15:17 - Vstupná ponuka 514,80 € Cena s DPH
18.03.2021 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka 514,44 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS